Coronavirus: cum se vor schimba afacerile dupa pandemie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coronavirus: cum se vor schimba afacerile dupa pandemie
Coronavirus: cum se vor schimba afacerile dupa pandemie
de Redactia Manager la 27 Mar. 2020
Urmareste-ne pe Google News
gestiunecoronavirusafacerimodificari

Odata cu cresterea cazurilor COVID-19 la nivel mondial, afacerile se confrunta cu o avalansa de provocari: de la reducerea incasarilor, la masuri guvernamentale de blocare a activitatii, la dificultati in gestiunea stocurilor, pana la mentinerea sanatatii angajatilor.

Afacerile trec prin propria lor pandemie existentiala, si sunt nevoite sa dea dovada de agilitate, sa gaseasca solutii, sa se reinventeze. Carantina a venit cu o lectie pretioasa pentru toate business-urile: tehnologia nu mai este o alegere, este o necesitate, ea trebuie sa fie parte din strategia de business, asistata la randul ei de aplicatii software personalizate.

Metode de reinventare a afacerilor dupa pandemia cu COVID-19


1. Noile afaceri vor lua decizii mai bune, intr-un timp mai scurt
Date, date, date – noile afaceri vor colecta in mod constant date de vanzari, stocuri sau creante neincasate print-un soft intern de gestiune, iar interpretarea datelor va reprezenta centrul strategiei de business.
Cu ajutorul unui
program de gestiune intern, datele financiare ale afacerii vor fi convertite in informatii comerciale valoroase, care ulterior vor fi utilizate pentru a lua decizii mai rapide si mai informate.
Evidentele externe, rafturile de dosar vor fi inlocuite de aplicatii software capabile sa filtreze datele rapid, fara erori umane.

2. Noile afaceri vor „tine mai aproape” de clientii lor
Digitalizarea afacerii va face posibila, o evidenta mult mai clara a clientilor si implicit un contact continuu cu acestia. Iar acest lucru va genera o mai buna cunoastere a clientului, precum si a nevoilor lui. Insa afacerile nu se vor opri aici, companiile digitalizate vor folosi in timp real, zi de zi, date chiar si pentru decizii care afecteaza procesul de productie sau actiunile de marketing.

3. Noile afaceri isi vor regandi lanturile de aprovizionare
Multe afaceri au ignorat dependenta de furnizorii din China. Ca vorbim de furnizorul direct sau de un furnizor cheie al furnizorului, provocarea generata de gestiunea stocurilor a produs un val urias la nivel global. Marimea socului actual, va impune noilor afaceri o atenta gestiune a stocurilor, o monitorizare in timp real a lor si diversificarea lantului de aprozitionare si in alte tari.

4. Noile afaceri vor fi mai deschise la remote-work
Echipele incearca acum sa-si dea seama cum sa fie productive si in acelasi timp se vor obisnui cu ideea muncii de acasa. Aici intervin aplicatiile de remote-work: Zoom, Slack, Webex sau Microsoft Teams; care vor fi de mare folos chiar si dupa incheierea aceastei perioade.
Afacerile care vor alege calea digitalizarii (fie prin soft pentru hotel, soft pentru depozit, soft pentru restaurant, soft pentru magazin, etc.)
si isi vor pune datele la dispozitia echipei financiare, de vanzari sau a celei tehnice, isi vor putea adapta programul de lucru la nevoile si stilul de viata personal, precum si la nevoile in schimbare ale clientului.

5. Intalnirile in fata in fata vor fi mai putin importante
Companiile vor invata ca pot folosi tehnologia mult mai eficient si pentru a desfasura intalniri de la distanta. Isi vor da seama ca au nevoie de mult mai putine intalniri fata in fata decat credeau inainte de Covid-19. Iar aici beneficiile pentru productivitate vor fi destul de mari.

Daca in mod traditional, companiile isi conturau deciziile bazandu-se pe intuitie sau in cel mai bun caz pe strategii pe hartie, noile afaceri vor fi capabile sa reactioneze cu viteza luminii la schimbarile de context. Deciziile strategice vor putea fi luate oricand, de oriunde din lume, transparent si vor fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, intregii echipei executive.

Ultimele NOUTATI

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x