Afacerile trec prin propria lor pandemie existentiala, si sunt nevoite sa dea dovada de agilitate, sa gaseasca solutii, sa se reinventeze. Carantina a venit cu o lectie pretioasa pentru toate business-urile: tehnologia nu mai este o alegere, este o necesitate, ea trebuie sa fie parte din strategia de business, asistata la randul ei de aplicatii software personalizate.
Metode de reinventare a afacerilor dupa pandemia cu COVID-19
2. Noile afaceri vor „tine mai aproape” de clientii lor
Digitalizarea afacerii va face posibila, o evidenta mult mai clara a clientilor si implicit un contact continuu cu acestia. Iar acest lucru va genera o mai buna cunoastere a clientului, precum si a nevoilor lui. Insa afacerile nu se vor opri aici, companiile digitalizate vor folosi in timp real, zi de zi, date chiar si pentru decizii care afecteaza procesul de productie sau actiunile de marketing.
3. Noile afaceri isi vor regandi lanturile de aprovizionare
Multe afaceri au ignorat dependenta de furnizorii din China. Ca vorbim de furnizorul direct sau de un furnizor cheie al furnizorului, provocarea generata de gestiunea stocurilor a produs un val urias la nivel global. Marimea socului actual, va impune noilor afaceri o atenta gestiune a stocurilor, o monitorizare in timp real a lor si diversificarea lantului de aprozitionare si in alte tari.
4. Noile afaceri vor fi mai deschise la remote-work
Echipele incearca acum sa-si dea seama cum sa fie productive si in acelasi timp se vor obisnui cu ideea muncii de acasa. Aici intervin aplicatiile de remote-work: Zoom, Slack, Webex sau Microsoft Teams; care vor fi de mare folos chiar si dupa incheierea aceastei perioade.
Afacerile care vor alege calea digitalizarii (fie prin soft pentru hotel, soft pentru depozit, soft pentru restaurant, soft pentru magazin, etc.) si isi vor pune datele la dispozitia echipei financiare, de vanzari sau a celei tehnice, isi vor putea adapta programul de lucru la nevoile si stilul de viata personal, precum si la nevoile in schimbare ale clientului.
5. Intalnirile in fata in fata vor fi mai putin importante
Companiile vor invata ca pot folosi tehnologia mult mai eficient si pentru a desfasura intalniri de la distanta. Isi vor da seama ca au nevoie de mult mai putine intalniri fata in fata decat credeau inainte de Covid-19. Iar aici beneficiile pentru productivitate vor fi destul de mari.
Daca in mod traditional, companiile isi conturau deciziile bazandu-se pe intuitie sau in cel mai bun caz pe strategii pe hartie, noile afaceri vor fi capabile sa reactioneze cu viteza luminii la schimbarile de context. Deciziile strategice vor putea fi luate oricand, de oriunde din lume, transparent si vor fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, intregii echipei executive.
Ultimele NOUTATI
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?