GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferinta, Expo, Networking si Cursuri Intensive despre tot ce este esential in E-Commerce si Digital Marketing
avinash kaushikgpec summiterin weigelkrista seidenmichael aagaard
Dupa doi ani de evenimente online, cea de a 17-a editie anuala a GPeC SUMMIT se va desfasura cu prezenta fizica pe 30 si 31 Mai la Teatrul National si la Hotel Sheraton din Bucuresti.
28 de speakeri internationali si romani vor urca pe scena GPeC SUMMIT, iar organizatorii au pregatit doua zile de informatie practica pentru toti cei interesati de E-Commerce si Digital Marketing: Conferinta, 5 Cursuri Intensive, 1 Masterclass, 4 Workshop-uri, dar si Expo si Networking Party pentru a inlesni parteneriatele intre antreprenori si jucatorii din domeniu.
GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment din regiune dedicat Comertului Online si Marketing-ului Digitial.
Avinash Kaushik, Erin Weigel, Krista Seiden si Michael Aagaard vin, in premiera in Romania, la GPeC SUMMIT
Patru speakeri internationali legendari vin, pentru prima oara in Romania, la GPeC SUMMIT 30-31 Mai:
Avinash Kaushik este Digital Marketing Evangelist pentru Google, unul din cei mai apreciati experti in Digital Analytics la nivel mondial si autor a doua carti bestseller – “Web Analytics: An Hour a Day” si “Web Analytics 2.0”. Avinash va vorbi de pe scena GPeC SUMMIT in cadrul Conferintei din 30 Mai si va sustine 1 Masterclass de Analiza si Strategie de Marketing pe 31 Mai.
Erin Weigel este expert in A/B Testing si User Journey cu o experienta de 9 ani in cadrul gigantului Booking.com. Pe 30 Mai, ea va impartasi cu audienta GPeC secretele invatate in urma celor peste 1.200 de teste A/B pe care le-a rulat la Booking.com.
Krista Seiden a lucrat timp de 7 ani pentru Google, unde a condus departamentul de Product Management al Google Marketing Platform si a fost evanghelist al suitei de produse Google Analytics. Krista va vorbi in cadrul Conferintei GPeC din 30 Mai despre Google Analytics 4 – subiect de maxim interes dat fiind ca Google va renunta la varianta curenta de Analytics incepand cu 1 iulie 2023.
Michael Aagaard este unul dintre cei mai cunoscuti experti internationali in Optimizarea Ratei de Conversie, lucrand in domeniu inca din 2008. In cadrul Conferintei GPeC din 30 Mai, el va vorbi despre cele mai importante 4 pagini dintr-un magazin online si cum trebuie optimizate pentru a creste vanzarile.
“Suntem bucurosi sa continuam traditia GPeC de a aduce in Romania unii dintre cei mai buni specialisti din E-Commerce si Digital Marketing la nivel international, iar line-up-ul acestei editii este de neratat pentru oricine activeaza in domeniu sau are in plan transformarea digitala. Este o sansa unica sa beneficiezi de know-how-ul unor astfel de giganti in acelasi loc”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Conferinta GPeC – 30 Mai, Teatrul National Bucuresti
In cadrul Conferintei GPeC vor fi dezbatute subiecte de maxim interes in contextul actual din E-Commerce si Marketing Online, evenimentul fiind dedicat tuturor jucatorilor din domeniu, precum si retailer-ilor traditionali care fac migrarea catre online sau antreprenorilor care vor sa dezvolte un business online:
• Cum sa iti extinzi afacerea e-commerce in afara granitelor tarii - Oana Dumitrescu, Google Romania
• Google Analytics 4, noua versiune de Analytics de la 1 Iulie 2023 - Krista Seiden, KS Digital
• Viitorul Marketing-ului Online, continutul creativ si decizii de Business bazate pe date - Avinash Kaushik, Digital Marketing Evangelist
• Provocari si oportunitati in contextul actual in E-Commerce. Ce isi doresc clientii de la magazinele online? - Adrian Mihai (FAN Courier), Bogdan Colceriu (CEO Frisbo), Catalin Maftei (Founder C-Solution), Lucian Baltaru (CEO Sameday), Mircea Stan (CEO & Founder Postis)
• Cele mai importante 4 pagini dintr-un magazin online si cum sa le optimizezi - Michael Aagaard, Senior CRO Consultant
• Trend-uri in E-Commerce si Viitorul Retail-ului - Cristi Movila (VTEX), Daniel Nicolae (Innoship), Ionut Sabadac (TBI Bank), Mihai Vinatoru (DWF), Ruxandra Geanta (BaseLinker Romania)
• Cele mai comune greseli in E-Commerce in urma a peste 1.200 de teste A/B in cadrul Booking.com - Erin Weigel, Deliveroo
• Drumul de la Start-up la un E-Commerce de succes - Laura Sardescu (NeaKaisa.ro), George Moroianu (Flip.ro). Host: Marian Hurducas (Necktie Agency)
GPeC Expo – 30 Mai, Teatrul National Bucuresti
In paralel cu Conferinta GPeC, pe tot parcursul zilei de 30 Mai se desfasoara GPeC Expo - locul in care 30 de furnizori de servicii E-Commerce si Digital Marketing se intalnesc, schimba contacte si obtin lead-uri de la magazinele online.
Potrivit organizatorilor, peste 20 de standuri au fost deja rezervate, iar inscrierile se pot face pe site-ul GPeC pana pe 15 Mai, costul unui stand de 6 mp fiind de 1.499 EUR + TVA -
https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-expo/
GPeC Networking Party – 30 Mai, Aria TNB
Seara de 30 Mai se incheie cu GPeC Networking Party - eveniment exclusivist care reuneste elita industriei Digital din Romania si este un prilej bun de networking cu reprezentantii celor mai importante companii din domeniu. Accesul la GPeC Party se face doar pe baza de invitatie nominala si a biletelor de acces de tip ALL INCLUSIVE.
Masterclass, Cursuri Intensive si Workshop-uri – 31 Mai, Hotel Sheraton
Ziua de 31 Mai din cadrul GPeC SUMMIT este dedicata cursurilor si se desfasoara la Hotel Sheraton din Bucuresti, exclusiv cu prezenta fizica. Participantii vor putea alege unul din cele 7 module pregatite de organizatori, acestea desfasurandu-se in paralel. Sunt max. 30 de locuri disponibile la fiecare modul.
1 Masterclass de Analiza si Strategie de Marketing cu Avinash Kaushik
Masterclass-ul va trece prin modelul DMMM (Digital Marketing & Measurement Model) si identificarea principalilor KPI, masurarea eficientei campaniilor de marketing, modele de atribuire, Social Media si se va incheia cu o sesiune dedicata AAA (Ask Avinash Anything).
5 Cursuri Intensive de o zi intreaga pe cele mai importante subiecte de E-Commerce & Digital Marketing, cu unii dintre cei mai buni traineri din domeniu:
• Curs de Strategie de Marketing si Comunicare in Social Media - Alexandru Negrea, Social Smarts
• Curs de Google Analytics 4 pentru E-Commerce - Eugen Potlog, UX Studio
• Curs de Facebook & Instagram Ads pentru E-Commerce - Raluca Radu & Robert Dumitru, MTH Digital
• Curs de User Experience & Marketing Online Tips pentru Cresterea Vanzarilor in E-Commerce - Andrei Radu, GPeC
• Curs de Google Ads - Anabela Luca, adLemonade
1 Modul de 4 Workshop-uri despre scalarea business-urilor online:
• Workshop de SEO - Madalina Burada, Five Elements Digital
• Workshop de Growth Hacking si Product Performance - Daniel Ene, MOLOSO
• Workshop de Vanzare in eMAG Marketplace - Oana Antohe, eMAG
• Workshop de Scalare a Business-ului prin Vanzarea Multichannel - Diana Metes, easySales
Inscrieri cu preturi reduse prin Oferta Last Minute, valabila pana pe 15 Mai
Preturile biletelor de acces la GPeC SUMMIT 30-31 Mai pornesc de la 169 de euro/persoana, oferta fiind valabila pana pe 15 Mai. Ulterior, preturile cresc cu 30 pana la 70 de euro in functie de tipul de bilet selectat.
Eveniment sustinut de: BaseLinker,
Cora,
Debonaire,
DWF,
easySales,
eMAG Marketplace,
Five Elements Digital,
Frisbo,
Gomag,
GTS,
Innoship,
MOLOSO,
MTH Digital,
OSF Digital,
Packeta,
Plati.Online,
Posta Panduri,
Postis,
RTB House,
Salesforce,
Sameday,
SEPHORA,
TBI Bank