Lansare inedita Etarget pe piata de advertising: Publicitatea inteligenta

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Lansare inedita Etarget pe piata de advertising: Publicitatea inteligenta Lansare inedita Etarget pe piata de advertising: Publicitatea inteligenta
de Manager.ro la 26 Iul. 2011
Urmareste-ne pe Google News
publicitate inteligentaetargetretargetmarketingcomunicarereclame

Reteaua de publicitate Etarget a lansat un nou serviciu, publicitatea inteligenta Retarget. Aceasta presupune un sistem de urmarire a utilizatorilor care au vizitat site-ul unui advertiser, pe mai mult de 450 de site-uri romanesti.

Prin afisarea reclamelor tintite, sistemul ii reaminteste vizitatorului de produsele si serviciile advertiser-ului pana acesta este dispus sa le cumpere sau sa afle mai multe informatii despre ele.

"Cu scopul de a-si creste traficul pe site-ul lor web, companiile investesc resurse in cantitati enorme. Insa, conform cercetarilor efectuate, pana la 98% dintre utilizatori nu achizitioneaza nimic la prima lor vizita pe site. Din acest motiv, este nevoie sa ii motivam in continuare sa exploreze ofertele noastre", a declarat Bobal Ivan, Country Manager al Etarget Romania, in comunicatul remis Manager.ro.

Costurile sunt similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), dar sunt disponibile si pachete noi. Pachetele MICRO si MINI, gandite special pentru advertiserii cu mai putin experienta, costa 35 si, respectiv, 70 lei (fara TVA) pe luna. Acestea cuprind crearea campaniei si creditul necesar inceperii acesteia.


Clientii deja existenti ai Etarget si advertiserii cu experienta pot sa utilizeze plata PPC cu optiuni avansate. Ei pot sa-si creeze o campanie folosind retargetarea direct din contul lor. (http://www.etarget.ro)

Remarketing-ul este o parte din marketing, targetata spre utilizatorii care au interactionat deja cu mesajele anterioare ale comunicarii. Avand in vedere faptul ca acestia stiu deja ceva despre compania sau brandul comunicat, mesajul trebuie sa fie diferit. O alta diferenta esentiala este, desigur, modul de targetare. Cel mai bun exemplu de remarketing este trimiterea, la cerere, a unui catalog de produse.

Principiul de functionare a retargetarii este foarte simplu. In primul rand, trebuie sa introduci un cod special pe site-ul tau. Ulterior, fiecare vizitator va fi urmarit de catre sistem si dupa ce acesta va parasi site-ul, reclamele tale vor fi afisate in zonele de publicitate ale Etarget sau ale altui sistem folosit. In cazul Etarget Romania, spatiul media cuprinde aproape 500 de site-uri romanesti.

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x