Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

"Leadership-ul - deconstructia la feminin" cu Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, speaker la Meet the WOMAN!


Leadership-ul - deconstructia la feminin cu Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, speaker la Meet the WOMAN!
de la 04 Mai. 2015
"Leadership-ul - deconstructia la feminin" cu Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, speaker la Meet the WOMAN!
Tags: femei in afaceriantreprenorileadership

Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 5 mai 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Leadership-ul - deconstructia la feminin”.

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.

„Cum sunt femeile lider si cum se diferentiaza stilul lor de leadership? Cum putem folosi trasaturile esential feminine pentru a deveni lideri mai buni? Acestea sunt intrebarile la care vom incerca sa gasim raspunsuri, alaturi de Andreea Mihnea, astfel incat sa ajungem la rezultate mai bune alaturi de echipele noastre, sa identificam punctele noastre tari si punctele slabe si sa ajustam unde este nevoie”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.

Andreea Mihnea

Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti, Andreea si-a inceput cariera in resurse umane intr-o companie mica de consultanta americana ca Trainee, acum aproape 15 ani. Dupa 3 ani in HR Management Consulting, a lucrat ca si Consultant in Executive Search pentru AIMS pentru ca apoi sa preia functia de HR Manager al centrului regional de dezvoltare al IBM, Global Delivery Center, unde a pus bazele organizatiei care si astazi este in plina ascensiune. Dupa Consultanta si experienta multinationala in IT, Andreea a ocupat rolul de HR Manager al PayPoint, in care a construit intreaga structura de Organizational Development intr-o perioada de transformare majora a companiei.  

Din 2013, ocupa functia de HR Director al firmei de audit si consultanta EY Romania.
Motto-ul ei este: „Ziua de azi este templul si religia ta;  cand intri in ea, ofera-i tot ce ai mai bun” (Kahlil Gibran).
 
http://www.eyromania.ro/

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.
Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Puteti afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!

Inscrierile se fac la: catalina.geru@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0758 600 886.

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Prezentarea unei afaceri
20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking


PARTENERI

Capital Plaza Hotel • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Editura Litera • Conga by OPTIblu

PARTENERI MEDIA

manager.ro • incont.ro • Forbes • CARIERE • comunicatedepresa.ro • romania-insider.com • City Compass • business-review.eu • Transilvania Business • Manager Express • IQads • RisCo • ptir.ro • doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Autentici.ro • Limonade • Designist.ro • Akcees • ASER • AIESEC • Romanian Business Leaders • avocatnet.ro • Maastricht School of Management Romania

DESPRE FEMEI IN AFACERI

Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.

Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 5 ani de existenta.

Informatii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI.

Contact:
Adina David
0730 256 934
pr@femei-in-afaceri.ro

Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016