WatchShop.ro, business online de 1,5 milioane de euro, devine singurul magazin online de ceasuri si accesorii dedicat barbatilor
ceasuri barbatestiwatchshopaccesorii barbati
Incepand cu luna iunie, WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania, devine singurul magazin online de ceasuri si accesorii dedicat barbatilor. In 2015, la 7 ani de la lansarea pe piata, WatchShop a ajuns la o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro.
Evolutia business-ului WatchShop: de la infiintare pana astazi
Cu o investitie initiala de aproximativ 50.000 de euro, WatchShop a ajuns la o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro dupa 7 ani de activitate si 22.000 de produse vandute doar in 2015. Lansata in 2009 cu o singura persoana in echipa, compania a avut o crestere constanta a cifrei de afaceri si numara 19 angajati in prezent. Unul dintre cei mai buni ani ai companiei a fost 2015, cand WatchShop a inregistrat o rata a profitului de 10%.
In primele 5 luni ale anului 2016, WatchShop a atins deja o cifra de afaceri de peste 550.000 de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de perioada similara a anului trecut si a vandut circa 10.000 de ceasuri, mai multe cu 27% fata de ianuarie–mai 2015.
"Dezvoltarea business-ului mai ales in ultimii ani ne-a determinat sa ne uitam cu atentie la toate rezultatele noastre si sa analizam cum vrem sa mergem mai departe. Asa ne-am dat seama si ca peste 70% dintre cumparatorii de ceasuri din magazinul nostru sunt barbatii – fie ca sunt in cautarea unui ceas pentru ei insisi, fie cauta un cadou pentru un prieten sau pentru o femeie draga din viata lor, barbatii isi doresc produse originale, vor sa fie informati si se bazeaza pe consilierea si cunostintele expertilor nostri. Noi ofeream deja toate aceste lucruri – doar era nevoie sa le spunem mai clar. De aceea, acum suntem singurul magazin online cu ceasuri si accesorii dedicat barbatilor. Asta nu inseamna ca neglijam doamnele – dimpotriva, ele pot veni la noi cu certitudinea faptului ca putem ajuta atunci cand sunt in cautarea ceasului potrivit pentru el", a declarat Catalin Florea, CEO WatchShop.
Ce cauta barbatii romani la un ceas
Conform datelor WatchShop, barbatii care cumpara ceasuri se uita la caracteristici precum: functii (de exemplu, iluminarea), complicatii (cronograf, cadrane mai multe s.a.), brand, calitatea materialelor si rezistenta lor in timp, dar si posibilitatea de a-l utiliza in anumite contexte (de business, sport etc.). De asemenea, barbatii sunt interesati si de servicii conexe, cum ar fi existenta unui service.
Pe langa ceasuri, cumparatorii de pe WatchShop.ro cauta si curele si diverse accesorii pentru ceasuri. Cei mai multi cumparatori de ceasuri de pe WatchShop.ro provin din Bucuresti. In topul oraselor cu cei mai multi cumparatori de ceasuri sunt si Constanta, Timisoara, Brasov si Cluj-Napoca.
Cele mai bine vandute branduri online in primele 5 luni ale lui 2016 au fost: Accurist, Atlantic, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot si Zeppelin.
Planurile WatchShop pentru 2016
Pentru anul 2016, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 50% a cifrei de afaceri fata de anul anterior.
Reprezentantii WatchShop sunt optimisti si in privinta pietei de ceasuri online de la noi: „Industria de ceasuri este intr-o continua ascensiune si observam o migrare din ce in ce mai pronuntata a clientilor din offline catre online. In general, cumparatorii de ceasuri s-au convins de faptul ca returul se face usor si ca pot schimba produsul daca au facut o alegere nepotrivita. Odata ce un client se convinge de seriozitatea unui magazin online, creste automat si valoarea comenzii medii – pe WatchShop.ro, de exemplu, cosul mediu de cumparaturi variaza intre 350 si 450 de lei. Cu siguranta cumpararea si purtarea unui ceas devine un trend si la noi, iar piata de ceasuri online este din ce in ce mai competitiva”, a mai precizat Catalin Florea.
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro