Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Importanta unui newsletter


Importanta unui newsletter
de la 09 Ian. 2009
Tags: newsletterprofitpiata



                                Importanta unui newsletter

   Companiile care se respecta isi gestioneaza cu grija clientii si ii tin la curent cu informatii din domeniul in care isi desfasoara activitatea. Un newsletter poate reprezenta o oportunitate ieftina de a va face reclama, bine orientata, prin intermediul acestui instrument putand pastra o relatie apropiata cu clientii dumneavoastra.

In plus, reprezinta o oportunitate foarte mare de a atrage o parte importanta din potentialii clienti care exista pe piata.

Newsletter-ul va ofera urmatoarele sanse:

- de a va face cunoscut asa cum doriti dumneavoastra;

- de a le putea oferi clientilor solutiile dumneavoastra, de care au nevoie;

- de a va mentine continuu in atentia clientilor dumneavoastra;

- de a deveni o sursa de informatii pentru clienti, in masura in care sunteti o sursa de produse si servicii utile lor;

- de a castiga respectul si loialitatea clientilor dumneavoastra.

Newsletter-ul nu este adecvat companiilor care obtin un profit mic de la un singur client (gen supermarketuri sau cinematografe), care se pot axa pe conceperea si trimiterea unor cataloage periodice, ci pentru companiile care detin un numar relativ mic sau mediu de clienti foarte importanti, care practic asigura supravietuirea in jungla economiei de piata. Pentru companiile care obtin un profit mic de pe urma unui client nu se justifica trimiterea unui newsletter.

O companie de consultanta intr-un anumit domeniu poate face un profit mare din vanzarea unui newsletter in care sa dea detalii si sa comenteze miscarile firmelor din acel domeniu, problemele cu care se confrunta si solutiile pe care le adopta. Probabil ca cele mai multe dintre companii ar plati bani multi pentru a primi de la specialisti aceste informatii periodic.

Sfatul nostru

Incercati sa va axati pe oferirea unor informatii care sunt greu accesibile clientilor, nu neaparat costisitoare, dar greu de obtinut, care necesita o perioada de timp mare pentru a le aduna, dar pe care clientii isi doresc sa le parcurga periodic, fiind de interes in domeniul in care isi desfasoara activitatea.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Intra in afaceri




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016