Cum sa devii cel mai bun in industria in care activezi
cauta un mentoroameni de afacerisfaturi pentru afaceriafaceri de succes
In vremurile prezente, este din ce in mai dificil sa lansezi o afacere care sa prinda la public si sa obtina succes in scurt timp.
Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa domini industria in care activezi:
1. Alege sa te concentrezi pe un subiect care iti place cu adevarat
Oamenii cu studii superioare, care au obtinut succes, sunt cu adevarat implicati sentimental si emotional la locul lor de munca. Este vorba despre angajamentul personal fata de un subiect, o problema sau o abilitate care ii motiveaza si ii determina sa petreaca atatea ore concentrati pana cand gasesc cea mai buna solutie. Daca nu ar fi facut ceea ce le place nu ar fi avut niciodata energia, rabdarea, perseverenta si capacitatea de a ajunge in top.
2. Renunta la cursurile suplimentare si invata din practica
Sa faci o multime de cursuri in care sa inveti sa faci afaceri nu este numai inutil, ci si absurd. Sa fii antreprenor inseamna sa ai acest simt dezvoltat, sa stii sa asezi lucrurile in ordine, ca la lego. Cea mai buna modalitate de a ajunge un om de afaceri de succes nu este sa invete cat mai mult, ci sa munceasca din greu si sa incerce sa construiasca o afacere profitabila.
3. Nu incerca sa faci bani la 20 de ani
Renunta la ideea de a face primii tai bani la o varsta frageda si incearca sa inveti de la ceilalti. La 20 de ani trebuie sa incerci sa acumulezi cat mai multa experienta despre arta de a face afaceri profitabile. In primii 5-10 ani dupa terminarea facultatii este indicat sa pui experienta inaintea banilor. Abia atunci vei invata cu adevarat ce inseamna o afacere si ce inseamna banii.
4. Cand acumulezi experienta cauta un mentor
Atunci cand iti cauti un mentor, orienteaza catre o persoana care face in prezent ceea ce ti-ai placea tie sa faci peste 5-10 ani. Daca ai de gand sa-ti alegi primul mentor care sa fie deja un maestru, ar trebui sa astepti cel putin pana cand incepi macar sa lucrezi intr-o firma, cat de mica.
5. Fii flexibil si creativ
Gandeste-te de exemplu la Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, care a pus bazele celei mai mari retele de socializare din prezent fara sa se gandeasca sa obtina bani, succes si faima din asta. Totul a inceput mai mult ca o gluma printre studentii pusi pe sotii, care puteau posta cate doua fotografii, iar utilizatorii alegeau care este cea mai reusita.