Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul campaniilor in doi pasi

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul campaniilor in doi pasi Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul campaniilor in doi pasi
de Manager.ro la 01 Feb. 2011
Urmareste-ne pe Google News
agent de vanzaripublicitatecampanieagentie de turismpromovare

Aceasta forma de identificare a noilor clienti este una foarte utilizata de companiile care indragesc marketingul direct. Dar ceea ce este foarte interesant la aceasta forma de promovare este ca deseori campaniile de atragere de noi clienti "in doi pasi" pot fi dezvoltate foarte, foarte usor chiar si de agentii de vanzari.


 
Dar hai sa vedem care sunt cei „doi pasi“:

Pasul 1 – Agentul de vanzari publica un anunt de mica publicitate prin care ofera gratuit prin e-mail sau pe internet ceva de valoare pentru client.


Pasul 2 – Clientul contacteaza agentul de vanzari pentru a intra in posesia ofertei gratuite si, chiar in momentul respectiv sau dupa o perioada de timp, agentul de vanzari incearca sa-i vanda ceva.

Cum se construieste si se implementeaza cu profesionalism si onestitate o astfel de campanie in doi pasi?

Etapa 1 – In functie de nevoile de informare ale publicului vizat, realizezi un produs editorial de interes si de valoare pentru targetul tau.

Spre exemplu, daca esti o agentie de turism specializata pe destinatia litoralul bulgaresc poti realiza o brosura cu titlul „Ghidul destinatiilor utile de pe litoralul bulgaresc“. Sau, daca esti o banca, poti concepe „Ghidul utilizatorului istet al cardurilor de credit“. Ori, daca esti agent imobiliar, poti pune pe hartie cateva pagini cu informatii utile pe tema „Cum sa-ti gasesti rapid casa vietii tale“.

Etapa 2 – Anunturile de promovare ale cadoului gratuit sunt publicate in mass-media traditionala si/sau pe internet.

Este recomandabil in aceasta etapa sa fie analizata profitabilitatea fiecarui canal de promovare, precum si forta de convingere a fiecarui anunt publicitar.

Anunturile de promovare ar putea suna astfel:

Vrei sa mergi la vara in Bulgaria? Stii unde poti gasi aproape tot ceea ce te-ar putea interesa pe litoralul bulgaresc? Trimite-ne un e-mail pe adresa vreau-in-bulgaria@vacantesuperbe(punct)ro si in maxim 48 de ore primesti gratuit si fara tragere la sorti „Ghidul destinatiilor utile de pe litoralul bulgaresc“!

Te intrebi la ce ti-ar putea fi de ajutor un card de credit? Lasa-i pe experti sa-ti raspunda GRATUIT. Completeaza formularul de mai jos si imediat vei primi prin e-mail „Ghidul utilizatorului istet al cardurilor de credit“!

Te-ai saturat sa vizitezi in zadar zilnic cel putin cate o locuinta, sa te invoiesti cu regularitate de la serviciu si sa pierzi o multime de timp cautand casa mult visata? Ofera-ne posibilitatea de a te ajuta GRATUIT punandu-ti la dispozitie chiar acum prin e-mail „Cum sa-si gasesti rapid casa vietii tale“.

Etapa 3 – Pentru a intra in posesia cadoului gratuit, clientul trebuie sa-ti comunice datele de contact, date care sunt apoi centralizate intr-o baza de date.

Etapa 4 – Contactezi apoi fiecare client care ti-a solicitat brosura oferita gratuit.

Simplu? Si da, si nu. Pentru ca atat realizarea brosurii oferita gratuit, cat si conceperea si implementarea campaniei publicitare (chiar daca e vorba doar de anunturi de mica publicitate) necesita investitii de timp si bani.

Insa farmecul si atractivitatea acestei metode de promovare consta in faptul ca poate fi dezvoltata nu numai de companii, ci chiar direct de agentii de vanzari.

In plus, nu trebuie initiata din start o campanie agresiva de promovare a anunturilor, ci se poate incepe cu doar cateva anunturi publicate saptamanal in unul sau doua ziare, reviste si/sau site-uri de internet.

Autor: Mircea Enescu

Cu o experienta de 15 ani in domeniul vanzarilor si al comunicarii, Mircea este trainer senior de vanzari. Daca vrei sa afli si tu mai multe despre cum sa vinzi mai bine, mai repede, mai mult si cum sa eviti cele mai frecvente greseli in relatiile cu clientii, atunci viziteaza blog-ul lui la adresa www.mirceaenescu.ro chiar acum. Descopera aici cum poti intra GRATUIT in posesia cartii sale “Cum sa gasesti noi clienti – 12 metode de succes verificate in Romania, ilustrate cu exemple detaliate” (61 de pagini format A4), precum si a 2 Rapoarte Speciale: "50 de sfaturi despre cum sa vinzi ca sa ai rapid succes in vanzari" si "50 de recomandari ca sa castigi zilnic 2 ore in plus".

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x