Cele mai bune metode pentru a crea idei de afaceri profitabile
afaceriidei de afaceriafaceri profitabile
Cele mai bune metode pentru a crea idei de afaceri profitabile
Exista trei metode principale pe care le puteti utiliza pentru a crea idei de afaceri profitabile:
1. Folositi ceva ce exista deja, dar a carui prezenta nu este inca sesizata.
2.
Inventati ceva. Majoritatea inventiilor sunt pur si simplu noi aranjamente ale lucrurilor care au fost deja inventate.
3. Modificati sau imbunatatiti in cate feluri doriti ceva ce exista deja.
Pe masura ce
creati idei de
afaceri, obisnuiti-va sa le asterneti pe hartie. Ceea ce visati cu ochii deschisi poate deveni cheia care va deschide cufarul cu nestemate. Pastrati-va mintea proaspata si deschisa in fiecare zi.
Ideile pentru imbunatatirea activitatii de
afaceri constituie unele dintre cele mai bune lucruri pe care le puteti face atat pentru societate cat si pentru contul dumneavoastra din banca!
Pentru a crea astfel de idei de
afaceri, luati in considerare fiecare posibilitate si alternativa pentru activitatea pe care intentionati sa o imbunatatiti.
Invatati sa creati idei de
afaceri evaluand toate aspectele distincte ale unui produs, ale unei metode sau ale unui concept fata de care v-ati manifestat interesul. Puneti-va imaginatia si subconstientul la lucru si notati pe hartie toate gandurile care va vin in minte in legatura cu ceea ce va asteptati sa imbunatatiti.
Cele mai bune afaceri se incheie cu cele mai bune contracte!
Evitati procesele, economisiti salariul unui jurist si reduceti cele 24 de ore, minim, necesare pentru redactarea unui contract la doar 3 minute! Cu doar 2,75 lei per contract!
Convingeti-va chiar ACUM!
Iata, in continuare, un set de intrebari pe care ar fi bine sa vi le puneti cat mai des in legatura cu produsul/serviciul/procesul/ideea de afacere pe care il aveti in vizor:
- Ce ce ar trebui imbunatatit?
- Cine va beneficia de aceasta imbunatatire?
- Ce e in neregula in aceasta clipa cu el?
- Are cineva probleme din cauza lui?
- Cum propuneti sa fie modificat?
- Dispuneti de facilitatile necesare pentru a face aceasta munca?
- Dispuneti de
know-how-ul necesar?
- Mai precis, care parte a sa trebuie modificata?
- Ar trebui sa fie mai mic/mai mare?
- Culoarea este buna?
- Mai multa activitate i-ar spori calitatea?
- Ar putea fi combinat cu altceva pentru a deveni mai practic?
- Un alt material ar fi mai potrivit?
- Este prea complicat? Ar putea fi simplificat?
- Un substitut ar putea avea mai multa semnificatie?
- Pretul este prea mare?
- O schimbare de personal ar remedia situatia?
- Schimbarea formei ar fi avantajoasa?
- Ar putea un nou plan de marketing sa faca diferenta?
- Este suficient de sigur pentru utilizator?
- Ar putea fi produs in serie pentru a scadea costul per unitate?
- Aspectul general ar fi bine sa fie modificat?
- Exista o garantie adecvata?
- Ce anume l-ar putea face sa castige in popularitate?
- Un nou ambalaj sau un nume nou l-ar putea ajuta sa fie vandut mai bine?
- Ar putea sa fie mai greu/mai usor, mai lung/mai scurt, etc.?
- Poate fi francizat?
- Exista in derulare un program solid de mentenanta?
- Finantarea ar putea fi simplificata?
- Ce ar putea fi schimbat pentru a multumi cat mai multi cumparatori?
Acum, dupa ce ati gasit raspuns la aceste intrebari (si la altele, care se vor fi ivit pe parcurs), este vremea sa completati si niste liste. Iata, de pilda:
- Listati modalitatile de spor al productiei;
- Listati modalitatile de crestere a vanzarilor;
- Listati modalitatile de reducere a costurilor;
- Listati modalitatile de crestere a eficientei;
- Listati modalitatile de imbunatatire a calitatii si de crestere a profiturilor.
Daca veti folosi acest format sanatos, ideile bune se vor inmulti negresit. Notati pe hartie tot ceea ce va vine in minte. Nu le judecati partile bune si partile proaste in timp ce vi se ofera mintii. Marginiti-va la a le nota intr-o agenda. Veti avea suficient timp, mai tarziu, sa le analizati.
Daca adoptati o pozitie critica, nu veti face decat sa scurtcircuitati ideile de
afaceri , sa le boicotati. Abia dupa ce ati gasit raspunsuri la toate intrebarile despre produs, serviciu, proces sau concept, despre cum se muleaza acestea pe planurile dumneavoastra de actiune este timpul sa va opriti si sa incepeti evaluarea tuturor detaliilor.
Dupa ce ati descoperit sau creat o idee de
afaceri buna, ganditi-va care sunt primii pasi pe care trebuie sa ii faceti. Apoi, nu mai stati pe ganduri.
Purcedeti la actiune! Puneti ideile in practica. Testati-le valoarea.
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Cum sa pornesti afaceri