Editorial Dan Manusaride: Tarom - la vremuri noi tot oameni vechi?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Editorial Dan Manusaride: Tarom - la vremuri noi tot oameni vechi? Editorial Dan Manusaride: Tarom - la vremuri noi tot oameni vechi?
de Manager.ro la 28 Oct. 2013
Urmareste-ne pe Google News
bucurestiministerul transporturilorion tiriacbancorexramona manescu

Acum doi ani, exasperat de imposibilitatea de a-mi rezerva online un bilet la Tarom pe ruta Bucuresti-Frankfurt, am renuntat la linia traditionala a Romaniei si am apelat la un operator german, care mi-a emis pe loc un card de fidelitate (mai zburasem o singura data cu aceasta companie), mi-a aplicat pe loc un discount, mi-a oferit discount si la un grup de hoteluri de pe intreg mapamondul, deci si-a onorat promisiunile si, cel mai important sistemul online a functionat ireprosabil.

Tarom-ul romanesc pur si simplu nu dorea sa imi incasesze de pe card suma pe care o datoram pentru o rezervare pentru ca sistemul imi dadea o eroare. Cu acelasi card am platit intr-un minut la compania germana, mi-am facut fara probleme check-in-ul online, iar la intoarcere m-am prezentat pe Aeroportul din Frankfurt si mi-am facut check-in-ul singur, mi-am pus pe banda si mi-am cantarit si etichetat bagajul singur, totul a durat 3 minute, m-am prezentat doar la boarding cu toate documentele emise de un automat.

Am jurat ca de cate ori voi mai merge in Germania, si o fac anual, nu voi mai apela la o procedura greoaie si la sisteme online care ba functioneaza, ba nu functioneaza, si in plus, aproape toate cursele Tarom sunt parcate pe refugiile de pe pistele aeroporturilor europene, necesitand un transfer cu autocarul, dubland timpul petrecut pe aeroport. Celelalte curse trag direct la „ventuza”, timpul este mai scurt, iti recuperezi bagajul mai repede, ajungi mai curand la destinatie.

Auzind ca Tarom-ul si-a ales manager privat, in persoana domnului Christian Heinzmann, un belgian cu peste 25 de ani experienta in domeniul transportului aerian, m-am gandit ca lucrurile se vor schimba. Si s-au schimbat, domnul Heinzmann reducand la jumatate pierderile pe primul semestru al anului 2013, de la 120 la 63 milioane lei si marind veniturile operationale la 534 milioane lei, fata de 498 milioane lei la jumatatea anului trecut. In plus managerul belgian a impus ceva mai multa rigoare si seriozitate. Atitudinea lui se pare ca nu a fost pe placul unui domn, ratacit in tranzitie, pe numele sau  Dan Pascariu, care l-a vrut plecat pe domnul Heinzmann din companie si a impus in Consiliul de Administratie, al carui presedinte este, scurtarea mandatului domnului Heinzmann cu trei ani. Atentie! De la patru la un an!

In cursul zilei de marti a saptamanii trecute, Ministerul Transporturilor, condus de doamna Ramona Manescu, dandu-si seama de absurditatea hotararii luate de Pascariu&Co. a solicitat Consiliului de Administratie al Tarom prelungirea mandatului lui Heinzmann, socotind ca rezultatele acestuia au fost remarcabile. Pentru ca unii membri ai consiliului nu au fost de acord, Ministerul Transporturilor le-a cerut demisia.

Singurul care a cedat a fost directorul executiv Nicolae Demetriade. Dan Pascariu a refuzat, desi el se afla intr-un conflict de interese evident, fiind in acelasi timp si angajat al grupului de firme aflate in proprietatea lui Ion Tiriac, care detine o companie de transport aerian. Cum domnul Pascariu tine cu dintii de functia de la Tarom, poate ca ar fi bine ca domnul Ion Tiriac sa-l lase sa faca ceea ce-i place, destituindu-l, pentru a inlatura orice dubiu in legatura cu activitatea duplicitara a acestui domn, care este plina de multe semne de intrebare si mai multe de mirare si care au fost pe larg relatate de presa la vremea in care Bancorex se prabusea sau Rompetrol se privatiza.
 

Ultimele NOUTATI

Mai putini bugetari in Romania! Coalitia pro-europeana vrea cel mai mic Guvern de dupa Revolutie
Ultima ora

Mai putini bugetari in Romania! Coalitia pro-europeana vrea cel mai mic Guvern de dupa Revolutie

today13 Dec. 2024
Ce avem de castigat dupa ce am intrat in Schengen?
Economie

Ce avem de castigat dupa ce am intrat in Schengen?

today13 Dec. 2024
Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile
Business

Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile

today13 Dec. 2024
Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila
Business

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila

today12 Dec. 2024
Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani
Financiar-Bancar

Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani

today12 Dec. 2024
Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024
Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap
Economie

Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap

today12 Dec. 2024
Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii
Protectia datelor cu caracter personal

Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile
Business

Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile

today13 Dec. 2024
Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila
Business

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila

today12 Dec. 2024
Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani
Financiar-Bancar

Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani

today12 Dec. 2024
Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x