Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul colectiilor de carti de vizita

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul colectiilor de carti de vizita Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul colectiilor de carti de vizita
de Manager.ro la 01 Feb. 2011
Urmareste-ne pe Google News
carti de vizitarelatii cu publiculdoctoriavocatiagenti de vanzari

1. Cel mai usor poti intra in posesia unor astfel de colectii de carti de vizita de la persoane foarte bine conectate la viata comunitatii, persoane care intra zilnic in legatura cu foarte multi oameni. Cine ar putea fi aceste persoane?


Doctori

Avocati

Directori

Primari

Responsabili relatii cu publicul

Sefi servicii publice

Liber profesionisti

Intreprinzatori

Alti agenti de vanzari

De ce ti-ar da aceste persoane colectiile lor de carti de vizita? Mai exact, copii ale colectiilor lor de carti de vizita?

In general, oamenii de ce te ajuta cu ceva?

Pentru ca te cunosc si vor sa-ti fie de ajutor sau le poti oferi ceva in schimbul ajutorului oferit.

Nu e niciun secret aici. Important este sa fii constient de existenta acestor colectii de carti de vizita, precum si de utilitatea lor in identificarea noilor clienti.

Sigur, ideal ar fi ca la fiecare carte de vizita, cel care iti pune la dispozitie o copie a ei sa-ti spuna si cate ceva despre persoana respectiva. De preferat, ceva relevant pentru produsul sau serviciul pe care-l vinzi.

Spre exemplu, daca vinzi aparate de aer conditionat, ar fi super daca cel care iti da cartea de vizita ti-ar spune: „Am fost la persoana asta zilele trecute si era teribil de cald in biroul lui. Nu mi-am permis sa-l intreb daca are probleme cu aerul conditionat, dar sigur ceva nu e in regula acolo.“


2. O alta modalitate de realizare a unei colectii de carti de vizita o reprezinta organizarea unei tombole la un eveniment sustinut sau nu de firma ta. Ideea e simpla: toti cei care depun o carte de vizita intr-un bol, au sansa sa castige un premiu interesant.

Cand am aflat prima oara despre aceasta metoda, am fost sceptic si mi-am spus ca oamenii nu isi dau asa usor cartea de vizita. Insa am participat de-a lungul timpului la vreo cateva evenimente si am fost impresionat sa vad la intrare boluri pline de carti de vizita. Prin urmare, metoda functioneaza si cred ca da rezultate pentru ca e mult mai usor sa abordezi o persoana care ti-a oferit astfel cartea sa de vizita.

De exemplu:

Agent: – Alo, buna ziua. D-l Ionescu?

Client: – Alo, da.

Agent: – Numele meu este Mircea Enescu, sunt de la firma YHT si v-am sunat sa va multumesc pentru vizita pe care ne-ati facut-o la evenimentul ABC. Cum vi s-a parut standul nostru / organizarea / modul cum ati fost primit / tratat?

Client: – O, sigur, foarte OK, m-am simtit foarte bine / totul a fost in regula.

Agent: – Va multumim, d-le Ionescu. Ne bucuram sa auzim astfel de aprecieri. Ce anume vi s-a parut cel mai interesant?”

Client:  – (...)

Agent:  – De ce?

Client: – Pentru ca...

Agent: –  Da, sunt de acord cu dvs., sa stiti ca ne-am zbatut mult pentru ca lucrurile sa iasa asa de bine la evenimentul la care ne-ati vizitat. D-le Ionescu, ce vroiam sa va spun?, m-am uitat pe rapoartele noastre de vanzari si nu apare nicio comanda pe numele dvs. Ati cumparat ceva de la noi pe un alt nume?

Client: – A, nu, n-am cumparat nimic. Nu eram pregatit cu bani la mine si chiar mi-a parut rau ca am ratat oferta dvs. cu preturi reduse. Mai e cumva valabila?

Agent: – Din pacate, oferta respectiva a expirat in ultima zi a evenimentului. Dar daca vorbesc cu managerul meu si el va fi de acord sa v-o ofere acum dvs., ati putea veni azi sau maine si sa cumparati produsul dorit?

Client: – Da, cred ca da, nu va pot da un raspuns exact pe loc, ca m-ati luat prin surprindere cu apelul dvs. telefonic. Dar, in principiu, cred ca da.

Si iata cum pornind de la o simpla carte de vizita se poate naste acum o noua vanzare catre un nou client.


Autor: Mircea Enescu

Cu o experienta de 15 ani in domeniul vanzarilor si al comunicarii, Mircea este trainer senior de vanzari. Daca vrei sa afli si tu mai multe despre cum sa vinzi mai bine, mai repede, mai mult si cum sa eviti cele mai frecvente greseli in relatiile cu clientii, atunci viziteaza blog-ul lui la adresa www.mirceaenescu.ro chiar acum. Descopera aici cum poti intra GRATUIT in posesia cartii sale “Cum sa gasesti noi clienti – 12 metode de succes verificate in Romania, ilustrate cu exemple detaliate” (61 de pagini format A4), precum si a 2 Rapoarte Speciale: "50 de sfaturi despre cum sa vinzi ca sa ai rapid succes in vanzari" si "50 de recomandari ca sa castigi zilnic 2 ore in plus".

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x