8 greseli pe care sefii le fac fata de angajatii lor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
8 greseli pe care sefii le fac fata de angajatii lor 8 greseli pe care sefii le fac fata de angajatii lor
de Manager.ro la 04 Feb. 2014
Urmareste-ne pe Google News
greselisefiangajatileadershipbusinessvalori

Rezoneaza stilul tau de leadership cu dorintele angajatilor sau "ii omori cu zile", incet, dar sigur, facand urmatoarele opt greseli majore?

1. Le ceri sa fie "prezenti" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana - In calitate de sef, poti alege cand anume sa mananci, sa dormi si sa respiri, dincolo de afacerea ta. E o nebunie insa sa le ceri angajatilor acelasi lucru. In momentul in care ii terorizezi cu programul, consecintele vor fi inevitabile si angajatii vor deveni tot mai frustrati. Ofera-le ragaz pentru a-si reincarca bateriile si lasa-i sa se bucure de viata lor personala. 
 
2. Le ceri sa faca activitati la care nu se pricep - Una din cele mai mari greseli ale sefilor este sa isi detaseze prost angajatii. Daca analizezi situatia si oferi fiecaruia activitatea la care se pricepe, iti va fi mult mai usor sa culegi roadele muncii in compania ta. Calitatea va fi mai mare. Oamenii se vor dovedi mai competenti. Presiunile puse asupra angajatilor in scopul "diversificarii calitatilor profesionale" nu vor aduce nimic bun.
 
3. Le spui "resurse umane" - Un manager s-a plans ca sta prost la capitolul "inventar uman". Auch! Angajatii se vor simti total neapreciati daca sunt catalogati drept "resurse", ci nu fiinte umane. Personalul tau este compus din oameni, nu din roboti sau materii prime. Trateaza-i ca pe niste fiinte umane. Trebuie sa stii cum ii cheama si care este viata lor. Evita cu orice pret sa ii incluzi in "inventar", ca pe niste vite.
 
4. Le ceri sa includa munca si compania in viata lor sociala (sau in cea de pe retelele sociale...) - Trebuie sa existe o separare intre "biserica" si "stat", in vietile angajatilor tai. Nu depasi limitele unei afaceri, asteptandu-te ca actualizarile lor de Facebook sa graviteze in jurul activitatii din companie sau paginile lor sa contina laude la adresa sefilor. Angajatii au dreptul la viata privata. Pe de alta parte, nu ar fi etic sa emita mesaje tendentioase la adresa angajatorului pentru care lucreaza...
 
5. Dai vina pe regulament - Daca te folosesti de regulament pentru a musamaliza lipsa de flexibilitate a mediului de lucru, ratezi unul din beneficiile misiunii de sef. Poti face - si schimba - regulile! Daca respecti doar manualul angajatului, ci nu angajatul in sine, ar fi cazul sa-ti reexaminezi optiunile. Evalueaza situatia si ia decizii bune, nu te ghida dupa reguli, care oricum sunt facute pentru a fi incalcate.
 
6. Le ceri sfatul si apoi ii ignori - Daca soliciti un feedback din partea angajatilor, ai datoria sa le oferi o concluzie. Chiar daca nu vei implementa toate sugestiile, este important ca staff-ul tau sa stie ca este luat in seama. 
 
7. Te concentrezi doar asupra banilor - Crezi ca oamenii sunt motivati doar de partea financiara. Banii reprezinta cel mai modest factor de motivare, cand vine vorba de pastrarea angajatilor valorosi. Daca "arunci", pur si simplu, cu bani in angajatii tai, n-o sa ajungi nicaieri. Gaseste acele lucruri care tine de viziunea comuna. Factorii abstracti sunt mai importanti pentru angajatii valorosi decat o majorare salariala. 
 
8. Te concentrezi doar asupra companiei, nu si a oamenilor - Daca esti preocupat doar de profit si uiti de cei care iti aduc acei bani, angajatii vor pleca, rand pe rand. Sustine-ti angajatii. Protejeaza-i si te vor recompensa cu fidelitatea lor pe termen lung. Cand ai grija de angajati, te preocupi si de profit. 
 
Atragerea si pastrarea angajatilor de calitate reprezinta una din cele mai mari provocari pentru un lider si o afacere sanatoasa; deciziile tale privind oamenii au impact asupra profitabilitatii. 
 
"Negocierea" privind folosirea excesiva a hartiei de xerox in birouri reprezinta o problema minora, pe langa dezamagirea unui angajat, care decide sa isi ia talpasita. 
 
Vrei ca distinsii tai clienti sa fie increzatori in business-ul tau si una din cele mai bune modalitati prin care iti poti demonstra corectitudinea tine de promovarea unui ecosistem in care angajatii sunt constienti de valorile si principiile lor si simt ca fac parte dintr-o echipa extraordinara. 

Ultimele NOUTATI

Raben Romania lanseaza o noua ruta de transport intre Timisoara si Viena
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Raben Romania lanseaza o noua ruta de transport intre Timisoara si Viena

today19 Apr. 2024
Monedele meme care continua sa creasca (P)
Business

Monedele meme care continua sa creasca (P)

today19 Apr. 2024
FMI nu crede ca economia mondiala va intra in recesiune: iata de ce nu vine criza peste noi
Economie

FMI nu crede ca economia mondiala va intra in recesiune: iata de ce nu vine criza peste noi

today19 Apr. 2024
Schimbare noua la RCA: plata despagubirilor, facuta dupa noi reguli
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Schimbare noua la RCA: plata despagubirilor, facuta dupa noi reguli

today19 Apr. 2024
Top 6 meserii din care poti alege daca esti o persoana indemanatica
Life Style

Top 6 meserii din care poti alege daca esti o persoana indemanatica

today19 Apr. 2024
Revolut da cate 40.000 de euro clientilor, prin credit: ce trebuie sa stii daca ai cont virtual
Financiar-Bancar

Revolut da cate 40.000 de euro clientilor, prin credit: ce trebuie sa stii daca ai cont virtual

today19 Apr. 2024
Importanta comunicarii cu clientii in medicina veterinara
Companii

Importanta comunicarii cu clientii in medicina veterinara

today19 Apr. 2024
Cum sa alegi motoare de barca cu puterea potrivita pentru barca ta?
Life Style

Cum sa alegi motoare de barca cu puterea potrivita pentru barca ta?

today19 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

FMI nu crede ca economia mondiala va intra in recesiune: iata de ce nu vine criza peste noi
Economie

FMI nu crede ca economia mondiala va intra in recesiune: iata de ce nu vine criza peste noi

today19 Apr. 2024
Schimbare noua la RCA: plata despagubirilor, facuta dupa noi reguli
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Schimbare noua la RCA: plata despagubirilor, facuta dupa noi reguli

today19 Apr. 2024
Top 6 meserii din care poti alege daca esti o persoana indemanatica
Life Style

Top 6 meserii din care poti alege daca esti o persoana indemanatica

today19 Apr. 2024
Revolut da cate 40.000 de euro clientilor, prin credit: ce trebuie sa stii daca ai cont virtual
Financiar-Bancar

Revolut da cate 40.000 de euro clientilor, prin credit: ce trebuie sa stii daca ai cont virtual

today19 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x