Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei
Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei
de Vlad Strunescu la 23 Iun. 2020
Urmareste-ne pe Google News
metrou drumul tabereiorban metroufinalizare magistrala5 metrou 

Premierul Ludovic Orban a efectuat, in cursul zilei de ieri, o vizita de lucru pe santierul Magistralei M5 de metrou, impreuna cu ministrul Transporturilor, Lucian Bode.

Prim-ministrul a declarat ca dezvoltarea metroului a reprezentat si reprezinta o prioritate pentru el si ca, atunci cand a fost ministru al Transporturilor, timp de un an si opt luni, a reluat investitiile la tronsonul 1 Mai-Laromet. 

Citeste si: Orban: Vom ataca la CCR Legea privind dublarea alocatiilor pentru copii
 
El s-a laudat, ca in scurtul sau mandat, desi nu a apucat sa finalizeze acest tronson, infrastructura, statiile au fost aproape gata si, de asemenea, a finalizat lucrarile la patru statii de metrou si tronsonul dintre "Nicolae Grigorescu" si "Anghel Saligny", inspre Autostrada Soarelui.
 
Potrivit premierului, tronsonul de pe Magistrala 5 - Drumul Taberei este pornit inca din perioada respectiva. 
 
"N-am apucat sa semnam contractul, sa lansam licitatia pentru constructie. A durat destul de mult pana s-a ajuns la semnarea contractului, in 2011, dupa aceea pana s-a ajuns efectiv in faza de executie. Important este ca, astazi, aceasta magistrala prinde contur si va fi data in folosinta cat de repede este posibil. 
 
Investitiile facute aici sunt investitii care au utilitate, lucrarea este extrem de complexa, o lucrare care, cu adevarat, contine foarte multe elemente de noutate. 
 
Sigur, noi vedem statiile, vedem diferitele sisteme. Numarul de scari rulante este cu aproape 50% mai mare pe zece statii fata de numarul de scari rulante din restul de 53 de statii. 

 
Sistemele automatice, sistemele de comunicatii, sistemele de comanda sunt ultramoderne, sunt inclusiv detalii tehnice care reprezinta o noutate pe aceasta magistrala si care reduc mentenante, cresc siguranta in exploatare si asigura un confort si o viteza de deplasare superioare fata de celelalte magistrale", a spus Orban.
 
Premierul a adaugat ca intentia Guvernului este sa investeasca in continuare masiv in metrou. 

"Magistrala 5 trebuie sa continue de la Eroilor pana la Pantelimon, studiu de fezabilitate exista, el trebuie reanalizat si, in baza studiului de fezabilitate, trebuie lansata procedura de realizare. 
 
De asemenea, legatura intre 1 Mai cu Otopeni, pe cele doua tronsoane - tronsonul finantat din fonduri europene si tronsonul care este finantat in parteneriat cu japonezii prin JBIC -, trebuie sa intre in linie dreapta si sa isi gaseasca, in urma procedurilor de licitatie, proiectantii si constructorii.
 
Dezvoltarea retelei de metrou este fundamentala pentru imbunatatirea conditiilor de trafic din Bucuresti, pentru asigurarea unei mobilitati urbane care sa nu fie poluanta si care sa permita deplasarea rapida, mult mai rapida prin metrou decat la suprafata, intre diferitele puncte in care circula cetatenii municipiului Bucuresti", a decalarat premierul.
 
Intrebat si cand se va circula cu metroul din Drumul Taberei, Ludovic Orban a dat urmatorul raspuns: "Cine se frige cu ciorba, sufla si in iaurt. Cand va fi, din punct de vedere tehnic, posibil de pus in circulatie, va fi pus in circulatie. Acest termen va fi cel mai rapid termen posibil".
 
"Din punct de vedere tehnic, am evaluat, am analizat care sunt problemele. De fapt, nu sunt. Sunt doua probleme tehnice, care pot fi realizate. Din pacate, nu se poate aplica o tehnologie mecanica de sapare pentru gura de ventilare, ci este vorba de o sapare manuala care se datoreaza unei specificitati a terenului si unor sisteme care trebuie puse la punct. 
 
Din cauza asta... dar, in niciun caz, nu dureaza... Dupa parerea mea, tehnic, se poate realiza in decurs de o luna jumate, maxim doua”, a mai spus prim-ministrul.

 
Intrebat cine plateste pentru ca metroul nu este gata, Orban a raspuns ca "important este ca metroul sa fie pus in functiune pentru cetatenii municipiului Bucuresti, in special pentru locuitorii din Drumul Taberei, cat mai repede posibil, atunci cand va fi, din punct de vedere tehnic, finalizat, fara niciun fel de risc pentru deplasare".

Citeste si: Orban: Romania va aplica modelul economic Kurzarbeit
 
"Acesta este lucrul cel mai important. Siguranta calatorilor este cea mai importanta. Faptul ca s-a investit in aceasta magistrala de metrou si ca ea va fi la dispozitia cetatenilor in cel mai scurt timp posibil, atunci cand, din punct de vedere tehnic, nu va exista niciun fel de risc", a incheiat Orban.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x