Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei


Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei
de Vlad Strunescu la 23 Iun. 2020
Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei
Tags: metrou drumul tabereiorban metroufinalizare magistrala5 metrou 

Premierul Ludovic Orban a efectuat, in cursul zilei de ieri, o vizita de lucru pe santierul Magistralei M5 de metrou, impreuna cu ministrul Transporturilor, Lucian Bode.


Prim-ministrul a declarat ca dezvoltarea metroului a reprezentat si reprezinta o prioritate pentru el si ca, atunci cand a fost ministru al Transporturilor, timp de un an si opt luni, a reluat investitiile la tronsonul 1 Mai-Laromet. 
El s-a laudat, ca in scurtul sau mandat, desi nu a apucat sa finalizeze acest tronson, infrastructura, statiile au fost aproape gata si, de asemenea, a finalizat lucrarile la patru statii de metrou si tronsonul dintre "Nicolae Grigorescu" si "Anghel Saligny", inspre Autostrada Soarelui.
 
Potrivit premierului, tronsonul de pe Magistrala 5 - Drumul Taberei este pornit inca din perioada respectiva. 
 
"N-am apucat sa semnam contractul, sa lansam licitatia pentru constructie. A durat destul de mult pana s-a ajuns la semnarea contractului, in 2011, dupa aceea pana s-a ajuns efectiv in faza de executie. Important este ca, astazi, aceasta magistrala prinde contur si va fi data in folosinta cat de repede este posibil. 
 
Investitiile facute aici sunt investitii care au utilitate, lucrarea este extrem de complexa, o lucrare care, cu adevarat, contine foarte multe elemente de noutate. 
 
Sigur, noi vedem statiile, vedem diferitele sisteme. Numarul de scari rulante este cu aproape 50% mai mare pe zece statii fata de numarul de scari rulante din restul de 53 de statii. 

 
Sistemele automatice, sistemele de comunicatii, sistemele de comanda sunt ultramoderne, sunt inclusiv detalii tehnice care reprezinta o noutate pe aceasta magistrala si care reduc mentenante, cresc siguranta in exploatare si asigura un confort si o viteza de deplasare superioare fata de celelalte magistrale", a spus Orban.
 
Premierul a adaugat ca intentia Guvernului este sa investeasca in continuare masiv in metrou. 

"Magistrala 5 trebuie sa continue de la Eroilor pana la Pantelimon, studiu de fezabilitate exista, el trebuie reanalizat si, in baza studiului de fezabilitate, trebuie lansata procedura de realizare. 
 
De asemenea, legatura intre 1 Mai cu Otopeni, pe cele doua tronsoane - tronsonul finantat din fonduri europene si tronsonul care este finantat in parteneriat cu japonezii prin JBIC -, trebuie sa intre in linie dreapta si sa isi gaseasca, in urma procedurilor de licitatie, proiectantii si constructorii.
 
Dezvoltarea retelei de metrou este fundamentala pentru imbunatatirea conditiilor de trafic din Bucuresti, pentru asigurarea unei mobilitati urbane care sa nu fie poluanta si care sa permita deplasarea rapida, mult mai rapida prin metrou decat la suprafata, intre diferitele puncte in care circula cetatenii municipiului Bucuresti", a decalarat premierul.
 
Intrebat si cand se va circula cu metroul din Drumul Taberei, Ludovic Orban a dat urmatorul raspuns: "Cine se frige cu ciorba, sufla si in iaurt. Cand va fi, din punct de vedere tehnic, posibil de pus in circulatie, va fi pus in circulatie. Acest termen va fi cel mai rapid termen posibil".
 
"Din punct de vedere tehnic, am evaluat, am analizat care sunt problemele. De fapt, nu sunt. Sunt doua probleme tehnice, care pot fi realizate. Din pacate, nu se poate aplica o tehnologie mecanica de sapare pentru gura de ventilare, ci este vorba de o sapare manuala care se datoreaza unei specificitati a terenului si unor sisteme care trebuie puse la punct. 
 
Din cauza asta... dar, in niciun caz, nu dureaza... Dupa parerea mea, tehnic, se poate realiza in decurs de o luna jumate, maxim doua”, a mai spus prim-ministrul.

 
Intrebat cine plateste pentru ca metroul nu este gata, Orban a raspuns ca "important este ca metroul sa fie pus in functiune pentru cetatenii municipiului Bucuresti, in special pentru locuitorii din Drumul Taberei, cat mai repede posibil, atunci cand va fi, din punct de vedere tehnic, finalizat, fara niciun fel de risc pentru deplasare".
"Acesta este lucrul cel mai important. Siguranta calatorilor este cea mai importanta. Faptul ca s-a investit in aceasta magistrala de metrou si ca ea va fi la dispozitia cetatenilor in cel mai scurt timp posibil, atunci cand, din punct de vedere tehnic, nu va exista niciun fel de risc", a incheiat Orban.

Jurnalist Manager.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Studiu: 74% din managerii romani se declara optimisti cu privire la viitor

Studiu: 74% din managerii romani se declara optimisti cu privire la viitor
Contextul actual provocat de pandemia de coronavirus este unul dificil pentru mediul de afaceri din tara noastra, insa cei mai multi manageri romani isi pastreaza optimismul pentru perioada urmatoare. Conform unui studiu realizat de Impetum Group, marea majoritate a managerilor romani au...
today15 Iul. 2020

Ministerul Finantelor Publice emite titluri de stat pentru populatie in lei si euro, vandute prin banci si...

Ministerul Finantelor Publice emite titluri de stat pentru populatie in lei si euro, vandute prin banci si listate la Bursa de Valori Bucuresti
BT Capital Partners&Banca Transilvania, BCR si BRD vor pune in vanzare, incepand de astazi, 15 iulie 2020, titluri de stat pentru populatie in lei si, in premiera, titluri de stat denominate in euro, care vor fi listate automat la Bursa de Valori Bucuresti, avand maturitati de 2 si 4 ani,...
today15 Iul. 2020

Leonardo Badea, BNR: Revenirea economica a Romaniei va incepe in trimestrul trei, dar va fi asimetrica

Leonardo Badea, BNR: Revenirea economica a Romaniei va incepe in trimestrul trei, dar va fi asimetrica
Relansarea economica a tarii noastre reprezinta unul dintre subiectele intens dezbatute in aceasta perioada, numerosi specialisti sustinandu-si punctele de vedere in acest sens. Desi contextul actual nu este unul favorabil pentru nimeni, nu putini sunt cei care se declara optimisti cu privire la...
today14 Iul. 2020

Tataru: Se impune prelungirea starii de alerta: Fara restrictii, dar si fara relaxari

Tataru: Se impune prelungirea starii de alerta: Fara restrictii, dar si fara relaxari
Ministrul Sanatatii, Nelu Tataru, a anuntat marti ca se impune prelungirea starii de alerta in Romania, cu inca 30 de zile, incepand din 15 iulie. Ministrul spune ca, pentru urmatoarele 30 de zile, ''Sa nu vorbim de restrictii, dar sa nu se gandim nici la relaxari'', cu alte...
today14 Iul. 2020
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".

Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Turma bate pandemia

Escaladarea Everestului pare a fi fumata. Ascensiunea si coborarea de pe K2 sunt floare de colt la ureche. Capturarea de crocodili, de serpi boa, de vipere, pantere negre sau de varani de Komodo are un grad de pericol comparabil cu fumatul in spatii inchise. Mersul pe un teren minat poate semana cu baletul de la Balsoi, datul cu parapanta, cu zmeul sau zborul de pe versanti, echipat cu un costum special ar putea fi predate copiilor de gradinita.  Citeste si: PAMFLET. N-a venit Covidul care trebuia sa vina   Oricat de periculoase ar fi toate aceste activitati, se pare ca unul dintre cele mai riscante lucruri de pe...
Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Funesta lista de la ora 13.00

De la sfarsitul anului trecut, cand China parafa nefastul certificat de nastere al noului coronavirus, au fost diagnosticate, in toata lumea, inspre 12 milioane de cazuri de infectare, dintre care aproape 540.000 de decese si peste 6 milioane de vindecari. Pe 7 iulie 2020, SUA depasisera trei milioane de infectari, ramanand cea mai afectata tara, atat in privinta numarului de cazuri, cat si a numarului de decese, peste 131.000, dar a inregistrat si peste 1,3 milioane de vindecari. Citeste si: Tataru: Se impune STAREA DE URGENTA daca vom ajunge la 10.000 de cazuri in 3-4 zile   America Latina contabilizeaza peste 3...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016