Care au fost cele mai vizibile brand-uri Horeca, in prima jumatate a anului 2014

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Care au fost cele mai vizibile brand-uri Horeca, in prima jumatate a anului 2014 Care au fost cele mai vizibile brand-uri Horeca, in prima jumatate a anului 2014
de Manager.ro la 22 Iul. 2014
Urmareste-ne pe Google News
horecabrandurimedia trustvizibilitate brandurireclame

MediaTRUST a prezentat brand-urile cu cea mai mare vizibilitate in publicitate pe segmentul Horeca - lanturi de fast food, restaurante, pizzerii, cofetarii, cafenele, in primele sase luni ale anului.

Segmentul Horeca nu include hotelurile si pensiunile pentru acest studiu. Intre 1 ianuarie si 30 iunie 2014, s-au inregistrat 26.447 de reclame pe segmentul Horeca.
 
McDonald's este pe primul loc la categoria fast food, cu 13.263 de reclame difuzate, avand un rate card estimat la 16.233.870 de euro.
 
Locul doi este ocupat de KFC, care a inregistrat 4.963 de reclame si un rate card de 7.669.711 de euro.

 
Subway este pe locul trei in clasament cu 650 de reclame si un rate card estimat la 555.730 de euro.
 
Pizza Hut a inregistrat 2.767 de reclame cu un rate card de 3.626.383, situandu-se pe primul loc in clasamentul pizzeriilor.
 
Presto Pizza este pe locul doi cu 632 de reclame si un rate card estimat de 180.376 de euro, urmata de Speed Pizza cu 113 reclame si un rate card de 69.445 de euro.
 
Topul celor mai vizibile restaurante in publicitate este condus de Hard Rock Cafe cu 783 de reclame si un rate card de 203.969 de euro.
 
Pe locul doi, a fost Beraria Siegfried cu 413 reclame inregistrate si un rate card de 111.076 de euro.
 
Trattoria Don Vito este al treilea cel mai bine situat restaurant, din punct de vedere al numarului de reclame, cu 404 de reclame si un rate card de 100.836 de euro.
 
Primul loc la categoria cafenele/ceainarii este ocupat de Ceainaria Adevarul cu 60 de reclame si un rate card de 164.199 euro, urmata de The Institute si Cafe Louis, cu 3 reclame.
 
La categoria cofetarii, lantul Paul conduce cu 135 de reclame si 34.310 euro rate card, urmat de Bene Coffee and Cakes, cu numai o reclama si 2.240 de euro.
 
In prima jumatate a anului 2014, lanturile de fast food au inregistrat 18.955 de reclame, urmate de pizzerii cu 3.571 de reclame.
 
Restaurantele au inregistrat 2.922 de reclame, cafenelele 860 de reclame, iar cofetariile 139 de reclame.
 
In primele sase luni, au fost difuzate 26.447 de reclame la categoria food/horeca dintre care 21.374, la posturile de televiziune; 4.603, la posturile de radio si 470 in presa scrisa.
 
Printre sursele care au difuzat/publicat cele mai multe reclame se numara Kiss TV (4.135 reclame), Sport.ro (2.933 reclame), Romania TV (2.086 reclame), Radio Zu (1.627 reclame), Magic FM ( 1.360 reclame), Sapte Seri-Supliment (217 reclame).
 
Pentru vizibilitatea in publicitate, raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 26.477 de reclame, difuzate la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria food/horeca.

Ultimele NOUTATI

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat
Ultimele stiri economice

Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat

today01 Iul. 2025
Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Imobiliare

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x