Disney, BMW si Microsoft: cele mai autentice branduri din lume

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Disney, BMW si Microsoft: cele mai autentice branduri din lume Disney, BMW si Microsoft: cele mai autentice branduri din lume
de Otilia Dragan la 21 Apr. 2016
Urmareste-ne pe Google News
Agentia Cohn&Wolfe realizeaza, inca din 2012, studii privind perceptia autenticitatii brandurilor. Anul acesta a fost alcatuit, pentru prima data, topul 100 al celor mai autentice branduri la nivel global.

Topul 100 al brandurilor percepute ca fiind cele mai autentice de catre consumatori a fost realizat pe baza a trei rapoarte anuale. In total, au fost chestionati 12 000 de consumatori, cu referire la 1600 de branduri si 14 industrii internationale.

Ce este autenticitatea si care sunt atributele sale?

Autenticitatea, definita drept "transparenta si onestitate" este asociata, in viziunea consumatorilor, cu 7 atribute specifice. Aceste atribute pot fi grupate in 3 categorii distincte:


Respect - Prima categorie este legata de gestionarea relatiilor interumane. Atributele incluse aici sunt "Tratarea corecta a clientilor" si "Protectia datelor clientilor". In ziua de astazi, respectarea informatiilor private este considerata esentiala de catre clienti in evaluarea unui brand.

Certitudine - cea de-a doua categorie se refera la capacitatea unui brand de a functiona in conformitate cu ceea ce declara. Cele doua atribute incluse sunt "Respectarea promisiunilor" si "Calitatea ridicata".

Transparenta - Un brand perceput ca fiind transparent are urmatoarele atribute: "Comunicare onesta", "Actiuni integre", "Abordare autentica".

Luand in considerare atributele autenticitatii, nu este suprinzator faptul ca Disney este brandul aflat pe primul loc.

BMW, Amazon si Microsoft se situeaza pe urmatoarele 3 locuri. Apple, Intel, Audi, Samsung, adidas si Lego sunt celelalte branduri aflate in Top 10.

Converse si British Airline nu se bucura de aceeasi incredere din partea clientilor, situandu-se pe pozitiile 97 si 98, in ciuda notorietatii. Louis Vuitton, Cartier si l'Oreal ocupa pozitii similare.

Rezultatele acestor studii extinse demonstreaza cresterea importantei autenticitatii pentru modul in care consumatorii evalueaza un brand. Indiferent de industrie, brandurile trebuie sa puna accentul pe modul in care sunt percepute, prin raportarea directa la consumatori.

Sursa: authentic100.com

Ultimele NOUTATI

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x