Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Metodele supermarketurilor pentru a ne face sa cumparam mai mult


Metodele supermarketurilor pentru a ne face sa cumparam mai mult
de la 26 Iul. 2017
Metodele supermarketurilor pentru a ne face sa cumparam mai mult
Tags: supermarketurimarketingprodusecumparaturi

O regula simpla, indiferent ca mergem la piata, in supermarket sau la mall, spune sa plecam de acasa cu o lista bine definita si sa nu ne abatem de la ea. Sfatul seamana cu cel pe care i-l da mama Scufitei Rosii cand ii spune sa mearga drept spre casa bunicii si sa nu se abata de la drum fiindca in padure pandesc pericole, iar lupul cel infricosator e cel mai mare dintre acestea.

Lupul cel fioros pandeste si din supermarket: e cu ochii pe portofelul nostru. Ne pandeste pe dupa rafturi, doar-doar va reusi sa ne ademeneasca si sa ne inhate in burdihanul sau din care ne va scoate, cel mai probabil, doar urmatorul salariu. 
 
Cum reusesc insa supermarketurile sa ne faca sa cumparam mai mult, mai scump si sa ne abatem de la lista (pe care cel mai adesea nu o facem sau o uitam acasa)?
 
Mai intai de toate, plaseaza cele mai populare produse si branduri exact in mijlocul raionului astfel incat sa ne lovim de gama variata de produse indiferent din ce zona am veni si, desigur, sa le punem in cos (caci cine rezista tentatiei?). 
 
De asemenea, cele mai profitabile produse (pentru supermarketuri, nu pentru noi) sunt plasate la nivelul ochilor. In cele mai multe cazuri, produsele cele mai ieftine sunt situate pe raftul de jos. Unele companii situeaza insa, de exemplu, cerealele si unele dulciuri pe rafturile de mai jos, la nivelul la care copiii sa le remarce cel mai usor. 
 
Alimentele proaspete (fructe, legume, carne) sunt situate de regula aproape de intrarea in supermarket, iar zona are un design special, primitor, cu aspect curat pentru a face experienta de cumparare cat mai placuta. 
 
Gama de produse din supermarketurile mari, in general, a crescut considerabil, fiind inmultite si serviciile. Avem astfel zone destinate produselor de patiserie, branzeturilor sau produselor din carne, separate de regiunea cu rafturi. Iar fiecare astfel de zona in parte are un marketing diferit astfel ca sansele de a vinde mai multe produse cresc considerabil. 
 
La final de zi, eforturile de a face experienta de cumparare cat mai placuta da roade: ne-am bucurat ca am gasit sau regasit produsele preferate, am cumparat alimente care ne plac si plecam cu sacosa plina. Se intampla insa, odata ajunsi acasa, sa constatam ca pe lista erau doua, trei sau patru produse de care aveam nevoie si pe care le-am uitat cu desavarsire, sub magia multicolora a rafturilor din supermarket. Remediul? Poate doar curentul minimalist care invita la cumpatare si mai putin consumerism. In rest, desigur, sa ne lipim lista de cumparaturi pe frunte ar fi ideal. 
 

Redactor Manager.ro
Experienta de 5 ani in management si marketing online



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016