Sperantele soferilor romani, spulberate: guvernantii nici nu vor sa auda de reducerea accizei la carburant

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sperantele soferilor romani, spulberate: guvernantii nici nu vor sa auda de reducerea accizei la carburant
Sperantele soferilor romani, spulberate: guvernantii nici nu vor sa auda de reducerea accizei la carburant
de Magda Florea la 22 Mar. 2022
Urmareste-ne pe Google News
acciza carburanttransportatori

In contextul scumpirilor pe care le infruntam in ultimele luni, mai ales la carburant, al carui pret a explodat cu precadere in ultima perioada, problemele economice par sa nu-si gaseasca solutia in Romania. Florin Citu, liderul PNL, anunta, spre dezamagirea soferilor, ca varianta reducerii accizei la carburant nici nu se discuta in coalitie.
 

 
"Nu este pe masa aceasta masura – reducerea accizei. (…) Nu a fost propusa aceasta masura, nu mai este pe masa in coalitie aceasta masura", a spus liberalul, marti.
 
Pe langa consumatorii de rand, cel mai mult are de suferit sectorul transporturilor. In tara, dar si in restul Europei, tot mai multe firme isi striga disperarea si spun ca, efectiv, pe fondul scumpirilor carburantului, nu isi mai permit nici sa plateasca angajatii si mai bine trag masinile in garaj, asteptand ieftiniri la pompa.
 
In acest context, liderul PNL a fost intrebat daca masura vehiculata in PSD, privind acordarea unei subventii pentru transportatori, este luata in calcul de PNL. Iata raspunsul liberalului:
 
"De fiecare data cand vine o astfel de masura trebuie sa ne uitam in context, sa spunem daca mergem in acest domeniu cu o subventie de ce n-am merge si in alte domenii cu subventii, pentru ca pretul la carburant ii afecteaza pe toti romanii si atunci haideti sa-i ajutam pe toti romanii care merg de dimineata pana seara la serviciu si poate ca nu-si permit sa-si mai ia masina. (…) 
 
Eu spun ca sunt de acord pentru toata economia. Nu exista masuri pentru un anumit sector. Ganditi-va ca ce am facut pentru sectorul contructiilor acum cativa ani de zile a creat probleme pe piata fortei de munca, este un sector care s-a dezvoltat e adevarat, dar nu stim care sunt costurile pentru societate".
 
Te-ar putea interesa si: Noile legi pentru TRANSPORTATORI, explicate pe larg: ce trebuie sa stii, ca sa nu fii amendat

Intre timp, pana cand guvernantii vor gasi o solutie, criza din transporturi se adanceste: unii transportatori folosesc pacura in locul motorinei

 
"Transporturile rutiere se confrunta deja cu o serie de probleme nerezolvate iar apele fierb in randul firmelor de transport care se zbat sa se mentina in piata serviciilor de transport de marfuri si pasageri. In tara, disperarea unor transportatori a condus la utilizarea CLU (pacura) in locul motorinei traditionale ca si solutie pentru situatia economico- financiara creata de contextul actual", transmitea, inca de la jumatatea lunii trecute, Federatia Operatorilor Romani de Transport (FORT).
 
“Tarifele RCA s-au dublat in ultimele 6 luni, in frontiere se pierde timp pretios in cozi kilometrice, in timp ce problematica abuzurilor ANAF in raport cu diurnele acordate soferilor nu s-a rezolvat inca in Parlament si toate acestea, pe fondul unei presiuni uriase din partea Uniunii Europene pentru eliminarea transportatorilor romani din randul prestatorilor de servicii intracomunitare. Transportatorii anunta din nou proteste in toata tara solicitand patronatului organizarea unor manifestatii publice la care sa se alature toate categoriile de consumatori de carburanti si implicit persoanele fizice, afectate in egala masura de aceleasi probleme”, mai spunea FORT, incercand sa traga un semnal de alarma decidentilor politici.
 
Te-ar putea interesa si: Patronii din Transporturi, disperati: Le dam bani mai multi, dar SOFERII tot NU VOR sa munceasca
 
 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x