Aproape 50% dintre romani se simt confortabil sa fie ajutati de un asistent virtual cand au nevoie de servicii bancare

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aproape 50% dintre romani se simt confortabil sa fie ajutati de un asistent virtual cand au nevoie de servicii bancare
Aproape 50% dintre romani se simt confortabil sa fie ajutati de un asistent virtual cand au nevoie de servicii bancare
de Vlad Strunescu la 28 Iun. 2019
Urmareste-ne pe Google News
roboti bancariasistent virtual bancarrobot call center

Unul din 2 romani ajunge intr-o agentie bancara doar pentru a solutiona operatiuni speciale si 46% se simt confortabil sa fie ajutati de un asistent virtual, cand au nevoie de servicii bancare si financiare.

Datele sunt confirmate si de cele peste 2,5 milioane de apeluri anuale, la care raspunde Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank. Aproape jumatate dintre romani prefera sa sune in call-center cand au nevoie de asistenta din partea unei companii. 

Citeste si: Intalniri ANAF - contribuabili pe tema dotarii cu noile case de marcat
 
Desi 7 din 10 romani prefera sa comunice cu o persoana, cand apeleaza serviciile de call-center, majoritatea este de acord ca un asistent virtual usureaza si scurteaza timpul de solutionare a solicitarilor.
 
Informatiile sunt extrase din studiul Consultantii virtuali bancari, desfasurat in iunie de iVox.ro la cererea Raiffeisen Bank, la care au raspuns 1.188 de persoane din mediul urban.
 
Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank, reprezinta o solutie digitala care ofera clientilor Raiffeisen Bank acces non-stop la informatii si suport. 
 
Bazat pe tehnologia AI - Interactive Voice Response - Natural Language Understanding, interactiunea cu operatorul virtual permite accesarea rapida a serviciilor si produselor bancii. Consultantul virtual poate fi contactat de oriunde, 24/7, la numerele de telefon *2000 sau la +0421 306 3002.
 
"Cand isi dau seama ca sunt intampinati de un consultant virtual, clientii nostri au o rezerva in a continua conversatia. In acelasi timp, cei care aleg sa continue interactiunea cu Ana apreciaza timpul mai scurt petrecut in telefon, redus acum la jumatate. 
 
Din 2016, cand a devenit parte a echipei call-center, Ana a raspuns anual la peste 2,5 milioane de apeluri, solutionand 30% dintre ele. 
 
Am observat ca exista un potential de crestere catre preluarea a aproximativ 50% dintre solicitarile venite la numarul *2000, de aceea lucram la imbunatatirea tehnologiei din spatele Anei, dar si la alte solutii de suport prin inteligenta artificiala”, a declarat Gabriel Chenescu, director executiv al Centrului Operational Raiffeisen Bank.
 

Ce poate face Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank?
 
Ana ii poate ajuta pe clientii Raiffeisen Bank cu mai multe solicitari legate de cardurile si conturile pe care le au deschise: consultare sold card credit sau debit; deblocare user Raiffeisen Online, Smart Mobile sau Extras Electronic; blocare si reemiere card credit sau debit; mini-extras card credit sau debit; activare card credit; sold cont curent sau cont de economii; mini-extras cont curent sau cont de economii; informatii cont depozit sau cont credit. 
 
Este important ca exprimarea motivului apelului la *2000 sa fie facuta in cateva cuvinte clare, relevante si simple. De exemplu: 
"Disponibil card debit", "Deblocare utilizator Raiffeisen Online", "Nu pot sa folosesc cardul bancar", "Ultimele tranzactii cont curent", "Disponibil card debit". 
 
Consultantul virtual va identifica cuvintele cheie si, astfel, va stabili ce raspuns trebuie sa dea mai departe. Pentru ca informatiile oferite cu ajutorul Anei sa ajunga la clienti in deplina siguranta, pentru fiecare solicitare se cere autentificarea. 
 
Daca sunt solicitate detalii despre carduri sau deblocarea userilor online, auntentificarea se face cu ajutorul ultimelor 4 cifre dintr-un card activ si a CNP-ului sau pe baza amprentei vocale. 

Citeste si: Creditarea a crescut cu 7,7%, depozitele cu 9,1%, la 336,644 miliarde de lei
 
Activarea autentificarii prin amprenta vocala se face cu ajutorul unui operator din call-center. Daca sunt solicitate informatii despre conturile bancare care nu au un card atasat, autentificarea se face prin intermediul serviciului Raiffeisen Direct.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x