BCR: ''Programul George Moneyback inseamna inca un beneficiu pe care il punem la dispozitia clientilor nostri in George''
''Programul George Moneyback inseamna inca un beneficiu pe care il punem la dispozitia clientilor nostri in George, ecosistemul digital care, la mai putin de doi ani de la lansare, se prezinta cu o paleta impresionanta de servicii si optiuni financiar-bancare. Prin Moneyback, utilizatorii George vor avea acces la discounturi dedicate oferite de comercianti din domenii variate - hypermarket-uri, magazine IT&C, bezinarii, farmacii, imbracaminte, parfumuri, librarii si multe altele. Ofertele sunt personalizate in functie de istoricul tranzactiilor si, odata ce au platit cu cardul, clientii vor primi inapoi banii din reduceri direct in cont.
George Moneyback este un nou rezultat al strategiei noastre de inovatie prin Open Banking, in baza careia construim solutii inteligente pentru clientii nostri in parteneriat cu fintech-urile. Am dezvolvat acest program impreuna cu Dateio, unul dintre cele mai de succes start-up-uri de FinTech din Cehia, specializat in analiza datelor ce provin din tranzactiile cu cardurile la comercianti, si sunt convins ca vom avea un parteneriat de succes'', a declarat Mihai Sandu, Sef Departament Vanzari Digitale si Parteneri, BCR.
Dateio: “Lansarea Moneyback reprezinta pentru noi o piatra de temelie''
“Lansarea Moneyback reprezinta pentru noi o piatra de temelie. De-a lungul colaborarii noastre cu BCR, unul dintre cei mai mari emitenti de carduri din Romania, am reusit performanta de a tripla numarul de utilizatori, in acest moment partenerii nostri reusind sa ajunga cu ofertele lor la o plaja de peste 900.000 de utilizatori de carduri. Important de stiut este ca partenerii platesc doar pentru tranzactiile realizate, iar punctul cheie al solutiei noastre sta in customizarea pe care o oferim consumatorilor finali. Pentru retaileri acest lucru inseamna ca isi pot segmenta targetul pe baza comportamentului real de consum – tranzactiile anterioare realizate cu cardul bancar,” a declarat Ondrej Knot, co-fondator si CEO Dateio.
Card-Linked Marketing cucereste piata mondiala
In acest moment, marketingul bazat pe date tranzactionale reale, denumit de asemenea Card-Linked Marketing, cucereste piata mondiala, in special pe cea din SUA. Mai mult decat atat, din punctul nostru de vedere, acest nou tip de marketing va inlocui in scurt timp campaniile traditionale realizate prin vouchere si carduri de loialitate.
“Atat voucherele, cat si programele de loialitate, reprezentau o modalitate importanta pentru retailer de a conecta campania de marketing cu consumatorul, pe baza comportamentului sau real de cumparaturi. Cu Card Linked Offers, aceasta conexiune se realizeaza instant prin plata cu cardul. Retailerii pot observa in timp real cat de performanta este campania pe care o desfasoara si pot imbunatati parametrii acesteia in cazul in care este necesar,” a explicat Ondrej beneficiile acestei noi forme de marketing.
Dateio reprezinta singura companie prezenta in Romania care pune la dispozitia tuturor emitentilor de carduri tehnologie si inovatie in prelucrarea datelor si Card-Linked Marketing. Campaniile CLO ajuta atat la cresterea portofoliului de clienti, cat si la retentia celor deja existenti. Pe langa posibilitatea executarii unor campanii de achizitie si loializare a clientilor, Dateio ofera partenerilor din retail informatii detaliate privind comportamentul de consum al clientilor, aceasta constituind si o baza solida pentru noi activitati de marketing, din ce in ce mai inovative si mai bine customizate.
“Bancile integreaza solutia noastra in sistemul lor de mobile banking, noi trebuie sa fim un partener de incredere 100 %. A durat un an de zile pana am reusit sa ne convingem primul client sa ajunga in stadiul pilot al programului, dar acesta a fost doar inceputul. Acum este mult mai usor sa le aratam si demonstram clientilor capacitatile acestei platforme, tehnologia fiind folosita de competitori din aceeasi piata sau de sucursale ale acestora din alte tari. Acesta este si unul dintre motivele pentru care colaborarea noastra cu BCR functioneaza atat de bine, grupul din care face parte -Erste Group- intelegand si sustinand inovatia,” a adaugat Ondrej Knot.
Cum functioneaza George Moneyback?
-
Programul de loialitate poate fi gasit in extraoptiunile din profilul George, fiind disponibil exclusiv in versiunea de mobil;
-
In aplicatie, pot fi explorate si consultate ofertele comerciantilor;
-
Fiecare oferta trebuie activata. Odata activata, poti face cumparaturi la comerciantul respectiv fara sa mai fie nevoie de alte actiuni suplimentare;
-
Primesti banii direct pe contul de card, in functie de valoarea discounturilor, iar ofertele se aplica inclusiv la produsele deja reduse de catre un comerciant;
-
Banii inapoi pot fi consultati in orice moment, atat cei deja incasati, cat si incasarile programate.
''Inscrierea in program si utilizarea Moneyback este disponibila tuturor posesorilor de card de debit sau credit in lei emis de BCR (cu exceptia cardurilor “City Card”, cardurilor blocate, expirate, a cardurilor business si cardurilor preplatite) si care utilizeaza aplicatia George.
De asemenea, este necesara exprimarea acordului pentru prelucrarea, colectarea, dezvaluirea si/ sau transferul in tara si in strainatate de catre BCR a datelor sale cu caracter personal, inclusiv a CNP-ului, in scopuri de marketing, publicitate, fidelizare (oferte dedicate) si efectuarea de sondaje cu privire la serviciile bancare, activitatea BCR, a membrilor Grupului BCR si a tertilor parteneri contractuali, precum si in vederea acordarii ulterioare de servicii bancare, inclusiv prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare; aceasta prelucrare se va putea realiza, in tara si/sau in strainatate, atat de catre BCR, membrii Grupului BCR cat si de catre terti parteneri contractuali ai acesteia/ acestora'', transmite BCR.
Noile tehnologii implementate in program au fost concepute si vor fi oferite de compania Dateio, unul dintre cele mai de succes start-up-uri de FinTech din Cehia, specializat in analiza datelor ce provin din tranzactiile cu cardul la comerciant. Compania pune inovatia pe primul plan si colaboreaza in acest moment cu peste 12 institutii financiare importante la nivel mondial. Implicarea Dateio in noul program va oferi posibilitatea retailerilor, odata cu lansarea Moneyback, de a atinge un potential de peste 900.000 de clienti in Romania, iar in CEE de peste 2.5 milioane.
Dateio detine in acest moment in portofoliu peste 300 de comercianti parteneri in cele 3 tari in care iti desfasoara activitatea. In Romania, parteneri ca Mol, Cora, Help Net, Flanco si Douglas, se numara printre cei peste 100 de parteneri pe care utilizatorii George Moneyback ii vor descoperi in aplicatie cu oferte dedicate.