BVB va lansa, in ianuarie 2018, a doua editie a proiectului Made in Romania
made in romaniabvbcompanii romanesti
Bursa de Valori Bucuresti (BVB), impreuna cu partenerii institutiei, a incheiat prima editie a proiectului "Made in Romania", initiativa a carei a doua editie este deja programata sa inceapa in ianuarie 2018.
Pana atunci, BVB a lansat cartea "Made in Romania: 15 companii pentru cresterea economiei romanesti si povestile lor unice", un volum de 100 de pagini care include povestile de crestere a 15 companii: 2Performant Network, Agricover, Amber, Autonom Rent-a-Car, Blue Air, Cris-Tim, Electrogrup, FruFru, Ivatherm, IRUM, Lasting System, Smart Bill, Softelligence, Prutul si Vola.ro.
Cu ocazie lansarii, BVB a anuntat si cea de-a doua editie a proiectului, relansarea website-ului bvbleague.ro si a prezentat mai multe informatii cu privire la modul de desfasurare a proiectului pe parcursul anului 2018.
Proiectul se va desfasura in mod asemanator cu prima editie si va fi organizat in trei etape: lista nominalizarilor, lista scurta si selectia celor 15 companii finaliste.
Nominalizarile vor putea fi facute pe site-ul proiectului, incepand cu 15 ianuarie 2018. Partenerii care vor sprijini BVB in derularea celei de-a doua editii a proiectului sunt: Grupul Banca Transilvania, Horvath & Partners, Mazars, NNDKP si Tradeville.
"Suntem mandri ca Made in Romania a reusit sa devina, in mai putin de un an, un proiect de renume al Bursei de Valori Bucuresti. Impreuna cu partenerii nostri, asteptam cu nerabdare sa continuam cu cea de-a doua editie a proiectului in 2018. Speram sa descoperim si mai multe companii inovatoare, povesti de succes si, cel mai important, viitorii jucatori care vor influenta fundamental economia locala", a declarat Lucian Anghel, presedintele BVB.
BVB a anuntat prima editie a proiectului "Made in Romania", pe 6 februarie 2017, lansat cu scopul de a identifica si promova companiile de top din tara noastra. Proiectul si-a propus sa identifice viitoarele motoare ale economiei romanesti si sa le asiste pe parcursul unui an astfel incat acestea sa-si duca afacerile la nivelul urmator prin imbunatatirea transparentei, vizibilitatii, reputatiei si, cel mai important, prin obtinerea accesului la capitalul atat de necesar pentru cresterea si dezvoltarea ulterioara.
In 2017, BVB a colaborat cu 166 de companii care au fost nominalizate in faza initiala a proiectului, iar in perioada de training a reusit sa incurajeze inovatia si cele mai bune practici in 50 de companii romanesti, precum si sa promoveze povestile de succes si echipele celor 15 companii finaliste. Prima editie Made in Romania a fost realizata in colaborare cu Grupul Banca Transilvania, Google, Horvath&Partners, Mazars si NN.