Ce companii de asigurari au avut cele mai multe prezente in media si publicitate
companii asiguraripublicitatevizibilitatecarpatica asiggothaering asigurari
MediaTRUST Romania a prezentat vizibilitatea companiilor de asigurari in media si publicitate, in perioada 1 ianuarie - 31 martie 2014.
Carpatica Asig ocupa primul loc, in topul companiilor cu cele mai multe aparitii in mass media (3.763 de materiale), in primele trei luni ale anului 2014.
Astra Asigurari ocupa locul doi in clasament cu 2.724 de materiale.
Locul trei este ocupat de Aviva care a inregistrat 1.067 de materiale.
Compania de asigurari Omniasig este pe locul patru in top, cu 905 de materiale, urmata de Allianz-Tiriac, cu 518 materiale.
Asirom este prezenta in clasament cu 427 de materiale, Euroins a inregistrat 412 materiale, iar Uniqa 353 de materiale.
Din clasament mai fac parte Groupama (334 materiale), Aegon (274), Generali Asigurari (238), ING Asigurari (211), BCR Asigurari (195), Alico (167) si City Insurance (161).
Printre sursele care au publicat cele mai multe materiale despre companiile de asigurari, in perioada 1 ianuarie - 31 martie 2014, se numara 1asig.ro, cu 297 de articole; Ziarul Financiar (221), Digi 24 (325) si Europa FM (76).
In topul companiilor cu cel mai mare volum de publicitate conduce
grupul Gothaer, cu 1.016 reclame difuzate, in principal, la televizor.
ING Asigurari a inregistrat 305 de reclame, City Insurance 107 reclame, urmata de Omniasig (105) si 4 Life Direct (82).
Carpatica Asig a ocupat locul al saselea, la egalitate cu Allianz, fiecare avand cate 54 de reclame.
La randul ei, Saftey Broker a inregistrat 46 de reclame, BCR Asigurari 23 de reclame, iar Astra Asigurari 8 reclame.
Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 17.989 de reclame difuzate intre 1 ianuarie - 31 martie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria Finante.