Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce trebuie sa faceti pentru a fi in siguranta in mediul online


Ce trebuie sa faceti pentru a fi in siguranta in mediul online
de la 13 Ian. 2013
Ce trebuie sa faceti pentru a fi in siguranta in mediul online
Tags: reducerionlinesigurantaachizitiiwebdate

In data de 15 ianuarie se da startul la reduceri, atat in magazinele traditionale, cat si in mediul online. La nivel european, 60 la suta dintre familii prefera sa cumpere online, datorita preturilor si mai scazute din comertul electronic, se arata intr-un comunicat al Mastercard. Iata cateva sfaturi pentru a va descurca mai bine in acest mediu si pentru a fi in siguranta cand cumparati online:


Inainte de a face o achizitie

1. Cautati adresele web care incep cu https:// ("s" vine de la sigur) si au un simbol in forma de lacat in partea din dreapta jos a barei de instrumente a browser-ului. Acest lucru va confirma ca datele personale sunt transmise in siguranta.

2. Este recomandat sa saceti cumparaturi si pe site-uri internationale, unde s-ar putea sa gasiti oferte foarte bune.

3. Trebuie sa cititi politica de confidentialitate a companiei. Puteti gasi informatii despre eforturile sale de a va proteja dreptul la intimitate si despre politicile sale privind colectarea, utilizarea si transferul datelor personale catre alte organizatii.

4. Este necesar sa verificati daca exista simbolurile specifice prin care se arata garantia securitatii oferite de comerciantul online, gen MasterCard SecureCode sau Verified by Visa.

5. Verificati identitatea juridica a magazinului online. Acest lucru include datele de contact, numarul de identificare de la Registrul Comertului, codul unic de inregistrare (VAT code), modalitati de plata si livrare, termeni si conditii, perioada pe care o aveti la dispozitie pentru a va razgandi si politica de returnare.

6. Este bine sa va bazati pe familie, prieteni si organizatiile de protectie a consumatorilor pentru recomandari si review-uri ale comerciantului online. Nu cumparati produse sau servicii scumpe de la firme despre care nu stiti nimic.

In timpul unei achizitii online

1. Consumatorilor li se pot solicita informatii personale si financiare, necesare pentru tranzactiile cu cardul. Acestea includ: marca sub care este este emis, numarul, numele de pe card, data de valabilitate, codul de siguranta de pe verso-ul cardului (nu si PIN-ul) si adresa de livrare.

Astfel, pentru a beneficia de maximum de siguranta: este recomandat sa nu divulgati niciodata codul PIN in mediul online si sa nu oferiti niciodata informatii financiare si personale, ca raspuns la o solicitare venita pe mail. Companiile de carduri si bancile nu solicita niciodata astfel de informatii pe email.

Dupa ce ati facut o achizitie online

1. Pastrati inregistrari ale tranzactiilor online. Acest lucru s-ar putea traduce prin a face o copie tiparita sau una digitala a paginii pe care ati efectuat tranzactia sau a paginii de confirmare a comenzii, care are rolul unei chitante.

2. Verificati extrasul de cont al cardului dumneavoastra pentru a va asigura ca tranzactiile online au fost procesate corect.

3. Veti putea primi banii inapoi daca aveti probleme cu achizitia online pe care ati realizat-o, prin intermediul serviciilor noastre de Chargeback. Aici sunt incluse situatii ca cea in care nu primiti comanda, vi se solicita bani pentru o comanda pe care nu ati facut-o sau primiti un extras de cont ce contine o greseala.

4. Consumatorii sunt sfatuiti intotdeauna sa contacteze mai intai comerciantul online. Totusi, daca problema nu poate fi rezolvata impreuna cu comerciantul, contactati banca emitenta, ca sa aflati mai multe despre optiunile pe care le aveti la dispozitie .



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016