Clientii inrosesc telefoanele bancilor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii inrosesc telefoanele bancilor
Clientii inrosesc telefoanele bancilor
de Vlad Strunescu la 16 Apr. 2020
Urmareste-ne pe Google News
apeluri bancicall center bcrtelefoane bcrcontact center bcrbanking distanta

Banca Comerciala Romana inregistreaza, in prezent, volume de apeluri in Contact Center cu 96% mai mari fata de cele mai incarcate zile ale unui an.

Astfel, la Contact Center-ul BCR se receptioneaza, in fiecare zi, in medie, 15.000 de convorbiri telefonice, timpul mediu de asteptare a crescut la 10-15 minute, de 10 ori mai mult decat timpii inregistrati anterior, iar durata medie a unui apel a urcat la peste 6 minute, cu 20% mai mare fata de regimul normal.

Citeste si: Sucursalele Bancii Transilvania fac pauza pentru dezinfectare in intervalul 13.00 - 13.30
 
Evolutiile sunt o urmare fireasca a masurilor de distantare sociala impuse de autoritati, in contextul pandemiei COVID-19, ceea ce a dus la cresterea ponderii clientilor BCR care isi doresc accesarea serviciilor financiare, precum si a masurilor de suport, de la distanta - fie online, fie telefonic.
 
BCR a decis, de la izbucnirea pandemiei, sa isi extinda serviciile si produsele care pot fi accesate, atat in mediul online, cat si telefonic. 
 
Prin George, platforma de mobile & internet banking, clientii au posibilitatea, inca de anul trecut, sa isi gestioneze complet relatia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare si deblocare carduri, marire limita de acces la cash prin card, plata facturi de furnizori, accesare & obtinere credit de nevoi personale sau refinantare credite de la alte banci, asset-management, asigurari si multe altele. 
 
Ca urmare a acestor investitii in digitalizare, in luna martie numarul de autentificari la platforma George a crescut cu peste 100%, iar deschiderile online de cont George au avansat cu mai bine de 150%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
 
Pentru a veni si in sprijinul persoanelor izolate, care nu sunt atat de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins si gama de operatiuni disponibile printr-un simplu telefon in Contact Center. 
 
Astfel, in prezent se pot efectua urmatoarele: verificare cont curent; asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking; asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri; preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxima de 300 de lei); informatii personalizate si generale despre produsele ÅŸi serviciile BCR; transferuri bancare prin serviciul Alo24; actualizare de date.
 
Contact centrele BCR suntem disponibile 24/7. Apelurile se preiau 24 de ore din 24. Banca recomanda apelarea serviciului in afara intervalului 11.00-16.00, cand receptionaza el mai mare volum de interactiuni.
 
BCR pune in vedere ca acei care apeleaza trebuie sa se pregateasca pentru un timp de asteptare de cateva minute, in functie de intervalul de timp ales.

Citeste si: Raiffeisen Bank a amanat ratele pentru peste 25.000 de clienti
 
Contact Center-ul BCR este functional non-stop, la urmatoarele numere de telefon: *2227 - numar cu tarif normal apelabil din retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 – numar cu tarif normal, apelabil din strainatate.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla
Sanatate

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla

today17 Iul. 2025
V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?

today17 Iul. 2025
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Protectia datelor cu caracter personal

Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat

today17 Iul. 2025
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri
Economie

Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri

today17 Iul. 2025
Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de  2 trilioane de euro
Ultima ora

Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de 2 trilioane de euro

today17 Iul. 2025
Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti
Companii

Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti

today17 Iul. 2025
Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional.
Imobiliare

Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional. "Totusi, Capitala ramane una dintre pietele cele mai dinamice din perspectiva evolutiei pe termen lung"

today17 Iul. 2025
Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta
Companii

Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta

today17 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x