Milioane de romani folosesc zilnic Revolut: de ce e atat de apreciat fintech-ul si ce fac romanii cu banii acolo
revolutsuper aplicatie financiara
Cel mai recent raport al celor de la Revolut arata ca fintech-ul se bucura de o baza de clienti din ce in ce mai extinsa, iar Romania este printre pietele cele mai puternice, mai precis a doua piata dupa Marea Britanie.
Fintech-ul britanic tocmai a anuntat ca a reusit performanta de a ajunge la inca 5 milioane de clienti, din iulie pana in prezent, ceea ce inseamna un total de 25 de milioane de clienti retail. Din acestia, 7,5 milioane sunt clienti din regiunea Europa Centrala si de Est (CEE).
“Cresterea Revolut continua in ritmul deja cunoscut. Am construit constant produse noi pentru a avea o oferta unica la nivel global, ne-am extins in noi piete si am atras noi clienti. Faptul ca am ajuns, in 7 ani, la 25 de milioane de clienti este o reusita fantastica pentru compania noastra. Si suntem nerabdatori sa aducem si mai multe noutati pe piata in lunile care vor urma”, a declarat Nikolay Storonsky, Chief Executive Officer Revolut.
Romania, care a ajuns la 2,5 milioane clienti persoane fizice si a inregistrat o crestere de 67% a bazei de clienti, in ultimele 12 luni, este liderul regional, pastrand a doua pozitie dupa Regatul Unit, in clasamentul global. Polonia, care a avut o crestere puternica in ultimele 6 luni, a depasit, de asemenea, pragul de 2 milioane de clienti. In top 5 piete pe plan regional se mai afla si Ungaria (cu aproape 800.000 de clienti), Bulgaria (500.000 de clienti) si Lituania (peste 415.000).
”Misiunea noastra este aceea de a deschide tuturor accesul la o economie fara frontiere, ducand aplicatia noastra in toate colturile lumii. Anul acesta am facut pasi importanti, marindu-ne baza de clienti care a ajuns la 7,5 milioane de utilizatori in regiunea CEE. Potrivit datelor pe care le detinem, unul dintre trei clienti din regiune apeleaza la solutii fintech pentru a-si imbunatati nivelul de cunostinte financiare. Increderea consumatorilor in solutiile precum super-aplicatia noastra ne incurajeaza sa mergem mai departe cu planurile de a transforma experienta clientilor in materie de tot ceea ce tine de bani si a aduce toate functionalitatile in acelasi loc, in aplicatie”, a comentat Aleksej Koscejev, Head of Growth pentru CEE.
De ce sunt consumatorii tot mai cuceriti de super-aplicatia financiara? Ei bine, se pare ca utilizatorii sunt atrasi de portofoliul larg de servicii disponibil in cadrul aplicatiei.
Aplicatia "acopera de la transferuri peer-to-peer, la conturi de economisire - Seifuri Vault, conturi Revolut <18 pentru copii si adolescenti, un serviciu de rezervare cazari - Sejururi - si apartamente - Case -, investitii in metale pretioase, criptomonede sau actiuni".