Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Scaderea vanzarilor de case de marcat cu jurnal electronic determina controale ale inspectorilor antifrauda


Scaderea vanzarilor de case de marcat cu jurnal electronic determina controale ale inspectorilor antifrauda
de la 11 Mar. 2019
Scaderea vanzarilor de case de marcat cu jurnal electronic determina controale ale inspectorilor antifrauda
Tags: case marcat electronicevanzari case electronicecontroale fisccontroale anafcontrol antifrauda

Incepand cu data de 15 martie, inspectorii Directiei Generale Antifrauda Fiscala din cadrul ANAF vor desfasura actiuni de control tematic privind respectarea de catre operatorii economici a obligatiei de dotare cu aparate de marcat cu jurnal electronic.


Actiunea de control tematic dispusa de Ministerul Finantelor Publice este determinata de faptul ca cererea de achizitionare de aparate de marcat cu jurnal electronic a inregistrat un declin accentuat in perioada decembrie-februarie, vanzarile diminuandu-se drastic.
In februarie 2019, comparativ cu ianuarie, ritmul de atribuire a seriilor fiscale a scazut cu circa 30%, iar cel de instalare a aparatelor de marcat cu jurnal electronic a scazut cu circa11%, a anuntat Ministerul Finantelor Publice.
 
La nivelul majoritatii distribuitorilor autorizati si al unitatilor acreditate pentru comercializare, exista stocuri de aparate de marcat noi si nu mai sunt semnalate dificultati legate de lipsa capacitatii de instalare a unitatilor de service.
 
Mai mult decat atat, solicitarile de instalare si punere in functiune a noilor aparate de marcat, au scazut chiar si in cazul aparatelor achizitionate deja, sau pentru care au fost achitate avansuri (sunt semnalate numeroase situatii in care aparatele sunt lasate de utilizatori in custodie in depozitele distribuitorilor).
 
Este important de stiut ca ICI Bucuresti a emis avize tehnice favorabile, iar MFP a emis autorizatii de distributie, pentru toate tipurile de aparate de marcat, inclusiv pentru cele destinate activitatilor economice in care sunt utilizate modele dedicate, respectiv taximetrie, mari retaileri, schimb valutar, comert cu carburanti (87 modele existente pe piata).
 
Termenele de intrare in legalitate pe care le vor stabili inspectorii ANAF, potrivit legii preventiei, vor fi scurte avand in vedere ca, pe piata, exista toate modelele de aparate de marcat necesare utilizatorilor, iar, in ceea ce priveste capacitatea de eliberare a seriilor fiscale de catre ANAF si instalarea de catre unitatile de service, nu au mai fost semnalate dificultati sau intarzieri.
De asemenea, in zece zile de la expirarea termenului de intrare in legalitate, se va relua controlul si se vor aplica amenzile prevazute de lege.

Foto: pexels.com

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016