Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Editorial Florin Campeanu: Cer public demisia tuturor celor care mi-au fluierat imnul


Editorial Florin Campeanu: Cer public demisia tuturor celor care mi-au fluierat imnul
de la 24 Ian. 2011
Editorial Florin Campeanu: Cer public demisia tuturor celor care mi-au fluierat imnul
Tags: imnunirea principatelor romanebasescuagentul grigorelogan

Nu-mi place cand romanii fluiera imnul Romaniei. Ma deprima. Ma face sa regret ca nu am emigrat in Canada acum 10 ani. Sunt multe lucruri care ma fac sa ma gandesc ca am procedat gresit ramanand aici. Insa sunt si mai multe care ma tin aici.


Am optat, am ramas. Am prieteni realizati acolo, am prieteni realizati aici. Am prieteni nefericiti acolo, am prieteni nefericiti aici. Punct.

Sunt ferm convins ca oamenii care l-au huiduit azi pe Traian Basescu au motive serioase sa faca acest lucru. Este o tara libera si avem voie sa ne exprimam dezacordul fata de politica pe care o fac cei pe care i-am ales. Insa de aici si pana la a fluiera imnul Romaniei, de ziua Unirii Principatelor Romane, e cale lunga. E adevarat, in comparatie cu alte imnuri, "Desteapta-te, romane!" al nostru e cam trist si prea putin motivant.

Ca om care a insotit delegatii de sportivi la competitii europene si mondiale, pot spune ca imnul Italiei te lasa fara suflare, iar cel al Angliei iti taie genunchii. Dar este imnul nostru. Placut sau nu, trebuie respectat. Pentru ca, in definitiv, doar astfel de simboluri ne tin uniti.

Ce legatura are recalcularea pensiilor militarilor cu huiduirea imnului? Oamenii care au jurat sfant sa-si apere tara ofera cel mai prost exemplu posibil tinerilor. Din Mall-uri, fumand o tigara, acestia se uita sictiriti la un spectacol realmente grotesc. E bun si Facebook-ul la ceva. Cel putin, acolo nu poti sa huidui. Acolo votezi simplu, "unlike"...

Nu sunt suporterul nimanui. Imi plac si nu-mi plac deopotriva Basescu, Boc, Antonescu, Ponta, Udrea, Geoana, Nastase, Iliescu. Imi place doar sa stau de vorba cu parintii, sa incing un gratar in varf de munte romanesc cu prietenii, sa ma bucur de bucuria copilului meu care priveste cum ninge magnific peste niste cladiri dezafectate. Oribile. Daca as fi colonel in retragere, obisnuit cu un nivel de trai decent spre ridicat, masura recalcularii pensiilor militarilor m-ar afecta foarte tare. Logic. Insa nu sunt. Asa ca ma intreb, enervand pe multi, cu ce este mai special un plutonier de armata - cu avantaje multiple date de stat atunci cand era angajat - de tatal meu, un electrician auto care a inghetat 40 de ierni in campiile Baraganului, reparand masini pentru ca partidul sa raporteze 30 de tone de porumb la hectar...

"Armata in rezerva este tot armata!" scrie pe o pancarta purtata cu mandrie de un domn la maximum 50 de ani care defileaza pe sub geamul meu. Pensionat devreme. Sa incep o polemica despre ce a facut aceasta armata pentru tara din 1945 pana in 1989? E lipsit de sens. Fiecare le stie pe ale lui, spun batranii de la tara.

In acelasi timp, in aceeasi tara, agentul Catalin Grigore se arunca intr-un Logan si salveaza din nameti 25 de persoane. Cu mainile goale... Despre agentul Grigore nu vom mai sti nimic maine dimineata. Insa despre Basescu si militarii pensionati se va vorbi toata saptamana. Apoi se va gasi un alt subiect. La fel de incitant pentru cei care au interesul ca in aceasta tara sa se arate doar lucrurile urate, rele, murdare. L-as vrea pe agentul Grigore la televizor, facut erou in stil american. L-as vrea pe prima pagina, trimitandu-l pe Basescu la pagina de politica interna. L-as vrea invitat la Cotroceni, decorat de un presedinte modest, decent, civilizat. L-as vrea exemplu pentru acei tineri sictiriti din Mall.

Un cunoscut plecat in Canada imi posteaza pe perete, pe Facebook, chiar cand scriu aceste randuri: "N-ai plecat la timp"! Ii dau unlike si merg mai departe. Cata vreme mai exista oameni ca agentul Grigore, raman sa lupt pe baricade. De aceea, cer public demisia tuturor celor care mi-au fluierat imnul.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

32 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Vasile V.Marin 2011-01-28 19:16:33
Problema ta, draga Florine, este de perceptie. In primul rand. A doua ta problema este de conceptie.
Si hai sa ti le explic, pentru ca, desi ai vorbe cam prea multe, dar nu trebuie sa te bucuri afland ca si Mozart folosea prea multe note muzicale, nu ai si proprietatea lor. Mi se pare ca scrii din ziare, ca gaci un fel de revista a presei incercand sa pari obiectiv.
Revin, problema ta de perceptie este ca ai vazut incidentul la televizor, adica stand comod si uitandu-te la amaratii aia inghetati si, probabil, cu buzunarele goale. Tu mestecai o baclava, adica vorbe dulci la adresa imnului TAU national si, tot probabil, daca te-a prins imnul national pe buda, cu nadragii in vine, te-ai ridicat brusc in picioare si ai salutat regulamentar. Daca ai fi fost si tu in multime si ti-ai fi invartit intre degete cele trei monede de 50 de bani inghetate de ger in buzunarul plin de praf, gandind ce sa cumperi de ele, hartie igienica sau carmol, poate ca ai fi scris ca tu deja ai colon iritabil dar copilul e racit si te sacrifici pentru el. Asta e problema ta de perceptie.
Cea de conceptie se refera la modul in care privesti lucrurile tot de pe scaunul sau canapeaua din fata televizorului. Spui IMNUL MEU! Si mai spui ca ai vrut sa emigrezi. Pai tocmai asta este problema ta. Ai scris ca un emigrant, izolat undeva intre Saskatchewan si Manitoba, plutind pe un aisberg lipsit de Internet si Institutul National de Statistica. Adica, oamenii aia, cateva zeci sau sute depinde de cine i-a numarat nu si-au fluierat imnul lor ci pe al tau, iar asta este inacceptabil pentru tine. In plus, daca tot il vrei pe agentul Grigore, facut erou in stil american, decorat la Cotroceni si pe Basescu la pagina de politica interna, nu faci decat sa-l aduci pe Basescu pe prima pagina, ridicandu-i mana agentului Grigore, cum le-a ridicat mana jurnalistilor recuperati din Irak.
Asa ca puteai sa scrii linisti sub articol, sau deasupra, cu vrei tu, âCorespondenta din Canadaâ, caci am impresia ca traiesti in alta tara iar daca ai sa mergi pe panta asta a patriotismului pe muzica de fanfara, am sa-mi permit sa-ti scriu pe viitor ca traiesti in alta lume...
Cu scuze,
Vasile V.Marin
ciprian 2011-01-28 19:15:08
ba dute dracu ,nu te intereseaza de ce se moare in spitale,de ce murim de foame,de ce suntem furati,de ce suntem mintiti,etc
pe tine te intereseaza de ce fluiera lumea imnu,esti un idiot basist,acum la imn trebuie sa stam cu mainile la spate si capul in pamant,FRATE nu sunt nationalist fac ceva pe imnul tau ,mie tara asta mi-a luat totul si nu mi-a oferit nimic
Georgescu 2011-01-28 15:36:21
Mirosi a .b..a de la o posta!
romeo 2011-01-28 09:22:10
Sictir, spune asta mamei si tatalui meu cu 600 lei pensie, oameni care au fost in focul acelor zile din decembrie sau spune asta acelor parinti ramasi fara copii lor. Trebuie facuta diferenta, nu imnul a fost huiduit, dar de acolo de unde stai dumneata asa s-a vazut, nu? MARE ROMAN ESTI BRAVO TIE, PLIN DE PATRIOTISM!
Gligor Gheorghe Hebean 2011-01-28 06:19:49
Cand auzi Imnul National incremenesti ! Incremenesti si , daca tot vrei sa te manifesti cumva, ai dreptul sa canti din tot sufletul tau, cu ochii inlacrimati , vibrand cu tot sufletul tau ! Ai timp , cu atatea alte ocazii , sa huiduiesti, sa fluieri sau cine stie ce altceva , sa faci ! Dar , cel mai bine, ar fi, sa te gandesti ca fiecare din noi a gresit ceva pentru ca , Romania sa ajunga aici si , fiecare din noi poata sa faca ceva, cu responsabilitate pentru ca , Romania sa iasa din impas . Am fost , anume vorbesc la timpul trecut, am fost foarte zgarciti in a muncii cu cap si de calitate , zgarciti in a investi responsabilitate in tot ceea ce facem si gandim ! Hai sa constientizam ca fiecare din noi contam , cu fiecare gand sau fapta a noastra !
luminita dumitrache 2011-01-27 14:18:26
Felicitari,
Am citit cam tirziu articolul si comentariile.
Un om care stirneste asemenea reactii e un ziarist bun. E bine ca ati ramas in Romania. Nu imi plac actualii politicieni, dar nu-mi place nici de nici, oamenii care i-am cocotat acolo sus! Pun pariu ca multi din cei care urla impotriva lui Basescu nu refuza fasolea si vinul fiert de la asemenea evenimente."O tara fara printipuri, va sa zica - nu le are!"!!!!?
Si sa stiti ca multi oameni, la care nu ma asteptam, au inceput sa o simpatizeze pe Udrea tocmai pentru ca a fost adusa in centrul atentiei si culmea!!! vorbeste la obiect si cu bun simt! Cine o face tzoapa pe Udrea sa se uite la prezentatoarele de pe Realitatea PSD-ului si sa vada cum arata un asemenea specimen.
Angel 2011-01-27 11:26:19
Dupa ce demisioneaza cei carea ne conduc atat de prost , mai vorbim. Pestele de la cap se impute.
Rica 2011-01-26 14:41:17
Mai Florine ai dreptate!
Eu, ca si pensionar militar imi voi da demisia din functia de pensionar militar. Si nevasta-mea din functia de pensionara civila.
Gelu 2011-01-26 14:32:10
Mai Florine, hai sa-ti explic, tu ai o problema de atentie: oamenii nu au fluierat imnul ci persojul care a spurcat imnul cu prezenta lui.
In plus este de observat gentiletea publicului; au fluierat, nu l-au dus la Targoviste.
Neculai 2011-01-26 13:27:28
Buna zioua!
Stimate doamne, stimati domni.....tineri, toti ce a-ti citit sau maio cititi aceste randuri!
Sincer ma doare ca un eveniment istoric, si avem putine cu adevarata incarcatura patriotica, a devenit subiect de barfa, scandal, rafuieli, stropit din belsug cu injuraturi si vorbe urate si grele!Cine nu are probleme in tara asta?Cine nu mai poate de bine in afara anumitor grupuri?
DAR ROMANII AU UITAT DE 70 DE ANI CEVA!:BUNUL SIMT, RESPECTUL FATA DE OAMENI si fata de el in primul rand!Noi toti suntem vinovati de ce este ACUM in tara noastra!Iar daca ar veni un potop seceta..etc cred ca ne-am manca intre noi!Noi NU SUNTEM UNITI CA ALTE POPOARE, noi nu ne iubim nici familia, nici slujba, nici tara!Merem CEREM, si CEREM... dar ce facem pt a avea dreptul sa cerem?Cum de s-a ajuns aici??Cine i-a trimis ACOLO in palate de FILDES pe carmuitorii tarii?
..........Unde e pilda lui Mos Ion Roata cu BOLOVANUL...Noi suntem ,,UNITI'' doar in distrugere... si ASTA e destinul NOSTRU! si probabil ar trebui sa poarte un imn si aceasta distrugere... vad ca prima stofa e scrisa deja de multi din d-vs!Va doresc sanatate!cu stima!n
Eugen 2011-01-26 12:50:29
Abordarea e complet gresita...NU IMNUL A FOST FLUIERAT.
Au fost fluierate si huiduite haimanalele care temporar iau decizii in aceasta tara in defavoarea propriului popor.
Oamenii simpli, acei oameni care isi traiesc cu greu viata, au ocazia de a-si intalni conducatorii necinstiti doar la evenimentele cu caracter festivist. Si ce credeti ca vor face, daca doar atunci acestia dau nas cu cetatenii? Vor profita de rara ocazie pentru a le arata cat de mult ii iubesc.
alexandru-ardeleanu 2011-01-26 11:42:28
Domnule,sunteti portocaliu ,care nu vede miezul problemei: toti oameniiaceia n-au fluierat imnul tarii ci l-au fluierat pe Basescu si camarila lui ce cauta toapa de udrea acolo-femeia din umbra care distruge totul ,care dicteaza in tara asta,care are cei mai multi bani din buget sa faca sali de sport si piscine in sate unde nu mai sunt tineri si elevi??? sau Bakonski-cel mai slab ministru de externe -care mai vrea sa fie si un viitor presedinte al Romaniei si din cauza caruia nu vom intra in Schengen in martiea.c.Si exemplele ar urma.. Trebuie sa fii orb de pupincurism ca sa spui ca oamenii au fluierat imnul ??!!!!
Victoria 2011-01-26 10:51:10
As vrea sa stiu si eu unde au luptat pentru Romania acesti domni care au dormit in bocanci pe banii tariisi nu putini, care nu au cotizat 1 leu la bugetul de stat si care pana acum au primit pensii "grase" si acesti "batrani" care au iesit la pensie la varste destul de "fragede" isi permit sa nu respecte institutia prezidentiala, isi permit sa fluiere imnul national, isi permit sa manjeasca cu noroi o zi istorica, isi permit sa nu respecte legea. Rusine domnilor, ati merita sa fiti degradati si incarcerati!
draghici 2011-01-26 10:35:28
Eu le-as intocmi acte legale din banutii de salariu si i-as trimite pe dansii in strainatate. Pe toti! NU SUNT ROMANI. SUNT PARVENITI.
Gelu 2011-01-26 10:32:53
Pe de alta parte trebuie recunoscut ca unii au avut niste pensii nesimtite. Nesimtite datorita modului de calcul, pe baza venitului, superumflat, din ultima luna. Pe baza unor legi speciale. Vinovati nu-i gasesc atit pe cei care au beneficiat de aceste legi cit pe cei aflati la conducere din '90 incoace, incepind cu acel neanderthalian de Iliescu si culminind cu acest badaran de Basescu.
Eu as fi vazut corect a se recalcula acele pensii calculkate, aiurea, pe baza venitului din ultima luna, un venit bine burdusit cu sporuri si sporulete. Corect ar fi fost ca madaliyaea de calcul sa fie aceeasi pt. toti - functie de cit ai contribuit, iar celor din armata si mai stiu eu care altii asemeni lor, le mai dau un spor de 20-30% in plus.
Atunci nu a facut nimeni scandal ca are o pensie exagerata, de multe ori mai mare decit media salariilor incasate.
Daca o pensie medie ar ajunge la cca 1000 RON, a lor ar fi de cca 1300 RON, si nu de 10000 RON. Sa acele pensii nesimtite din magistratura ajungind unele peste 6000 euro, sau la directia aeronautica, unde ajung la pensii nesimtite de peste 4000 euro. Si asta fara a contribui pe masura.
Dar vinovati nu cred ca sint cei care au primit, cit cei care au dat, cei care au legiferat. Si care nu au luat masuri de intrare in normalitate.
Acu, legat de cei care nu au stadiul complet: oare nu au fost scosi fortat la pensie? Odata cu intrarea in NATO? Deci ce vina au ei? De ce nu li s-a oferit posibilitatea de-a munci in continuare pt. a-si completa stadiul de cotizare? Daca tot l-ai pensionat fortat, pt. anii lipsa ii iei in calcul o medie a veniturilor si totul e OK. L-ai rezolvat si nu te iei de el ca n-are stagiul complet.
Dar atita timp cit la virf vor ajunge doar ciumpalaci numiti pe criterii politice, clientelare, neamuri si nu pe criterii profesionale, vom vedea in continuare asemenea aberatii legislative. A se vedea si legea invatamintului cu un ministru de tot rahatul, nici nu avem a ne astepta la altceva, noul cod al muncii, problemele din domeniul finantelor si exemplele ar putea continua.
Cred ca sansa noastra ar fi ca vreun virus sa ne scape de cancerul care s-a cocotat la conducerea acestei tari si in locul lor sa aducem specialisti nemti, americani, chinezi, japonezi etv, care sa ne conduca si sa ne invete sa traim pe picioarele noastre.
Florin Campeanu 2011-01-26 10:24:22
Va multumesc pentru comentarii. Am o singura rugaminte: haideti sa incercam sa pastram mesajele in niste limite dictate de bunul simt. Astept cu interes parerile voastre. Postati link-uri catre bloguri sau site-uri unde va exprimati punctul de vedere. Promit sa va citesc cu mare atentie. Si sa comentez civilizat. Multumesc frumos.
Gelu 2011-01-26 10:01:29
De fluierat nu s-a fluierat imnul. Au fost fuierati cei care ne conduc, gasca de nesimtiti si incompetenti, in frunte cu cel mai incompetent presedinte. Un fel de Ceausescu la scara ceva mai mica. Nu stiu de ce se face atita caz de niste fluieraturi ale unora care sufera cel mai crunt din cauza acestor impotenti mentali.
Adica, acest individ care s-a cocotat in fruntea tarii prin minciuna, poate sa-si bata joc de o tara-ntreaga, poate sa fie mitocan, iar daca unii amariti isi striga suferinta - gata ii facem non-patrioti. Cu ce e mai patriot presedintele si cei din clica lui?
E usor sa stai pe craca, stimabile, si sa critici, sa te dai mare patriot!
constantin 2011-01-26 09:39:43
esti inteligent foc! eu crec ca batranii aia de la tara despre care vb, in cazul in care ai dat vreodata ochii cu ei ti-au zis
in loc de fiecare le stie pe ale lui, sa nu mai mananci atat prazz!
cristi 2011-01-26 09:31:51
Domnule Florin, agentul erou pe care-l evocati e tot militar si daca are noroc la un moment dat va fi pensionar. Nu ati prins esenta: militarii in rezerva lupta pentru statusul lor social pentru principii, pentru ca agentul erou sa fie sigur ca statul roman il va rasplati la un moment dat pentru efortul depus...Toate cele bune!
Clorin Tampeanu 2011-01-26 08:44:14
Zi sa mori tu ?!
marius 2011-01-26 07:33:05
Era si inca e bine pt tara sa pleci! Sa vezi daca te realizezi cumva si acolo, daca cineva mai da vreun ban pe vomele tale probasescu. Porc basist, te prefaci ca nu pricepi ca cel huiduit era basescu si acolitii, nu imnul, javro! Poate pleci acum in misiune, sa otganizezi si tu votul electroniv pentru javra comandant suprem.
Gabi 2011-01-25 21:37:11
Bine mai gandesti, da' prost mai scrii..
stelian r. 2011-01-25 21:20:52
FRICA !
Pentru toti imbogatiti revolutiei loviturii de stat !
Posturile de televiziune, presa, radioul, nu amintesc mai nimic din activitatea, realizarile, intalnirile internationale, conferintele, cartile scrise, vizitele efectuate in tari straine in beneficiul Romaniei, etc.etc., ale membrilor Casei Regale a Romaniei ! Mai nimic despre dezvelirea statui lui Carol I in fata Palatului Regal. Dece? âStati linistiti tovarasi!â Regele nu va veni in fruntea statului decat chemat de popor! Iar voi sunteti doar âvremelnici chiriasi ai istorieiâ!
Frica de monarhie nu are nici un suport serios. Multi, se gandesc la monarhie considerand-o ce a fost monarhia, acum o suta-doua de ani in urma, cand, intr-adevar avea cea mai mare putere economica, politica. Astazi puterea politica a trecut in mana guvernului si a clasei politice, ceea ce constituie baza democratiei. Puterea economica este in mana miliardarilor, iar astazi, in topul celor mai bogati, contine foarte rar nume de monarhi sau familii cu traditie aristocratica. Nici puterea mediatica nu este in mana regilor, ci in mana proprietarilor de trusturi media.
Ce are totusi monarhia ? Conform Institutului Legatum din Londra, intr-un top al tarilor cu cel mai mare nivel de trai din lume ! 2010, sunt : Norvegia, Suedia, Danemarca, Olanda. Toate regate. Nivelul de trai depinde direct de stabilitatea politica. Stabilitatea politica depinde de existenta monarhiei.
Frica de monarhie?! Asi ! Este de fapt:
-frica de reinstaurarea respectului pentru valori adevarate
-frica de promovarea idealurilor profund umane si crestine
-frica de promovarea valorilor democratice si culturale
-frica de promovarea adevaratelor valori istorice
-frica de emanciparea romanilor dezorientati, indoctrinati de comunsti,marxisti.
-frica de trezire a Romaniei Tacute
-frica de emanciparea tineretului, a noilor generatii.
-frica de recuperarea-redescoperirea documentelor 500.000 de la Biblioteca Nationala arse la revolutie.
-frica de raspundere pentru tot ce ati furat si distrus.
-frica de depolitizare a justitiei, invatamantului, ministerului de interne, etc..
-frica de exemplul personal pe care-l reprezinta Regele si pe care multi romani il pot urma.
-frica de modernizarea Romaniei pentru care s-au implicat: Liga Studentilor Romani din Strainatate 3100 membri in 2010, Initiativa Tinerilor pt. Modernizarea Romaniei-Cluj, Alianta Nationala pt. Regatul Romaniei, Alianta Civica, Institutul Roman de Istorie Recenta, Fundatia Horia Rusu, Fundatia Corneliu Coposu, Fundatia Culturala Memoria, Fundatia Erbiceanu, Alianta pt. o Romanie Curata, Fundatia Alba-Iulia 1918 pt. Unitatea si Integritatea Romaniei, Asociatia de Tineret SEMPER EXCELSIUS-Arad, Alianta Nationala Vlad Tepes, Alianta Romana âDaciaâ din Borgaro Italia, etc., etc..
Dar cum a spus un badaran : âDe ce va e frica nu veti scapa !â
Dumnezeu sa va ierte, eu nu va uit ! Traiasca Regele ! S.R.
Never 2011-01-25 20:02:16
Nu mai ramane !. Trebuia sa pleci !.
Te-ai ratat !
radu 2011-01-25 19:58:08
Superba analiza. Daca real asa si gindesti , imi pare rau ca nu sint mai multi care sa gindeasa asa. In special tineri. vai de mine ce prostie am spus . Care tineri??????. Sau care batrini?????. Sau care romani?????. Ai perfecta dreptate cu imnul nostru national. Eu sincer cred ca ce s-a intimplat de ziua uniri , a fost o manipulare tip decembrie 1989. Si am argumente solide sa cred asta. Pacat ca in 21 de ani nu am invatat nimic , dar absolut nimic . Si apropo , cu ce este mai valoros , la modul figurat , un pensionar militar , care mai este si la 50 de ani , cu tot cu salariile compensatorii, decit mine care am lucrat in SIDEX - UCC - baterii de cocsificare zona calda timp de 31 de ani impliniti? Nu m-a intelege gresit, te rog . Nu este dezbinare.Este o intrebare.
Apropo si de tatal dumneavoastra.Toti sintem egali in fata legi , depinde in care mina este.
Vali 2011-01-25 16:13:26
Bey nea Florine, nu mai incerca sa o dai cotita, ca se vede de la o poshta ca eshti un pupincurist basist. L-ai votat pe Chioru' si acun itzi cam pare rau de tampenia facuta. Cautzi orice motiv sa-tzi justifici votul neghiob. Oamenii n-au fluierat imnul ci pe golan, dar te faci ca nu intzelegi. Daca vrei respect, respecta tu mai intai. Marinaru' shi gashca lui au intrecut de mult masura. Cat despre respect ce sa mai vorbim.
Asha ca cel mai bine ar fi sa-tzi dai tu demisia din Romania.
Daca nu, mai cauta motive sa te justifici.
Inca mai ai timp.
Alexandru naglici 2011-01-25 15:50:33
Stimate Domnule Florin,
Iti inteleg nervozitatea ,dar banuiesc ca d.ta ceri demisia celor care au dat prilejul sa se huiduie in timpul intonareii imnului. Cei carea au huiduit sunt fie pensionari fie someri asa ca nu prea au de unde sa-si dea demisia. Cei carea au instigat la"huiduieli" sunt , Basescu si cei din anturajul lui Basescu. Dumneata chiar nu vezi ce se intampla in tara asta? Basescu si camarila lui sunt cei carora ar trebui sa le ceri demisia! Sa-ti lumineze Dumnezeu mintea, Chestia cu imnul ,tricolorul, respectul fata de Presedinte etc, este gargara ,atita vreme cat iti ghioraie matele de foame !
Nicoleta 2011-01-25 13:59:47
Sunt convinsa ca oamenii nici nu mai aud imnul. Saracia i-a facut sa "surzeasca". Au ascultat promisiuni si au primit minciuni. Romania nu mai are valori, nu mai are simboluri, nu mai are oameni de marca si daca ii are oricum nimeni nu-i promoveaza. Conducerea acestei tari are nevoie de non-valori promovate pe toate posturile Basescu, Udrea si altii asemenea lor - nu au o cultura vasta, nu stiu sa vorbeasca, nu stiu sa se comporte civilizat, sunt aroganti. Pe de alta parte se stie ca fiecare popor are conducatorul pe care il merita. Si trebuie sa recunoastem ca ni-l meritam cu prisosinta. Am devenit din ce in ce mai rai, mai egoisti, ucidem fiinte nevinovate, ne bucuram de raul altuia, ne indemnam copiii sa arunce cu pietre intr-un necuvantator si dam din umeri spunand ca noi nu putem sa facem nimic. Culmea, nici nu incercam. Nu este momentul potrivit pentru a pleca din tara. Aici avem de salvat viata unor necuvantatoare ucise cu sadism pentru bani, avem de salvat viata unor copii bolnavi de boli grave, batrani de salvat din frig si lista ar putea continua. Daca 20 mil de romani ar da lunar 1 leu pentru o cauza in care crede ar fi foarte multi bani pentru a sustine un suflet. Dar nu o facem. Trantim usa nervosi ca nimeni nu ne ajuta, iar cand avem nevoie de ajutor plangem pe la colturi. Astia suntem. NUMAI NOI SUNTEM VINOVATI de ceea ce se intampla. Am permis si vom permite ca aceste lucruri sa se intample. Imnul imi spune "Desteapta-te romane". Care romani, care desteptare? Prin urmare imnul nu-mi mai spune nimic, atata timp cat multi au ales sa doarma si sa fie prostiti.
marlen 2011-01-25 13:30:51
Este exemplul dat de conducatorul tarii si comandantul suprem al Armatei care isi denigreaza si terfeleste cetatenii si soldatii fie ei si in rezerva, deopotriva.
Exista o lege nescrisa a bunului simt, potrivit careia daca vrei sa fii respectat, respecta tu primul....
Sunt convinsa ca romanii nu si-au fluierat Imnul ci Conducatorul caruia nu trebuia sa i se prezinte onorul...!
Ce trist...!
Mihai 2011-01-25 11:52:27
Cred ca nu intelegeti ca oamenii mor de foame si de boli pentru ca nu au bani. Nu vorbesc de militarii care se plang ca le-au scazut pensiile de la 4000 la 2000 lei , ci de aceea care au pensii de 600-1000 lei. Ce vreti sa faca? Vorbiti de englezi, nemti, canadieni etc.. Cred ca traiti in alta lume.. Nu mai amestecati partidele pt ca in acest moment este un singur vinovat PDL si Basescu.. Si ei dau vina pe toti dinaintea lor ca vezi doamne PDL e fata mare ..nu provin tocmai din toate celelate partide ..prin tradari succesive.. poate chair ei sunt la capatul firului ..si sunt cei care au vandut. Oricum in acest moment nu exista decat alternativa debarcarii lui Basescu.. iar pt aceasta orice mijloc este admis ..pt ca si-a batut joc si isi bate in continuare alaturi de Udrea Boagiu Flutur Olteanu Videanu etc. de poporul asta ..Vorbiti de IMN ..da .. dar de acest eveniment se foloseste cu nerusinare tomai basescu. Oameni nu au fluierat IMNUL ci l-au fluierat pe basescu care nu merita sa asculte acest IMN al nostru ..IMN care nu mai e a lui!
Clara 2011-01-25 09:47:50
Basescu se ascunde! Cand si cat doresti sa mai suportam?!
Intelege ca oamenii nu au avut o alta sansa sa se intalnasca cu 'prea-iubitul conducator'. Imnul? Reprezinta, intr-adevar, Romania, dar, si 'aparitia scenica' i-a enervat pe oameni. Eu sa fi fost in locul lui imi dadeam demisia de onoare.
Avem oameni de valoare in Romania si trebuie sa-i promovam si pe ei, intr-adevar.
O idee : ia gandeste-te daca erau legionarii acum, si cineva dadea pe nimic resursele tarii... ar fi avut tupeu????!
Daca Basescu ar fi raspuns de tara asta cu familia si cu sanatatea lui si a copiilor lui, s-ar fi intamplat toate acestea?
Dar 'patriotii' din PSD, PNTCD, PNL, PD, PDL - CARE AU VANDUT TARA NOASTRA PE NIMIC - CAM CE-AR TREBUI SA PATEASCA?!
Ionel Popa 2011-01-24 15:59:15
Englezii au infiintat acele renumite cluburi in care are acces numai elita intelectuala dovedita. Japonezii mentin spiritul samurailor prin afisare publica a descendentilor, care poarta sabia de samurai, iar acestia se bucura de mare respect. Nemtii au ca liant cultul muncii si al disciplinei. In Romania nu exista nimic care sa puna la un loc pe "Tanti Flori" si pe "Catalin Grigore".
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016