Pe langa aceasta nevoie de siguranta a cumparaturilor, pandemia Covid-19 a crescut cererile clientilor pentru cumparaturi online facile, pentru diverse stimulente si oferte speciale - dar mai ales pentru personalizare.
Michael Zelinka, CEO-ul www.biano.ro, pariaza pe inovatiile bazate pe inteligenta artificiala, care vor continua sa distinga platforma pe care o reprezinta de concurenta.
Antreprenorul ceh explica si de ce BIANO ofera cea mai buna experienta de cumparaturi online pentru utilizatorii finali, precum si cel mai profitabil parteneriat pentru magazinele online home & deco care doresc sa-si sporeasca vanzarile online.
Mai mult decat atat, Michael Zelinka detaliaza despre unele dintre solutiile de inteligenta artificiala si invatare automata prezente pe platformele BIANO, inclusiv cautarea prin imagini si nou-lansatul BIANO Button, un instrument gratuit pe care BIANO il ofera magazinelor online partenere, drept instrument de cross-sell.
Aflati mai multe despre planurile BIANO de a revolutiona piata home & deco din interviul de mai jos.
2020 a fost cu siguranta anul progresului in comertul electronic, in special pentru segmentul home & deco. Cum au ajutat instrumentele BIANO bazate pe inteligenta artificiala (AI) la cresterea volumului de noi utilizatori si comenzi generate pentru parteneri?
Instrumentele noastre AI au creat noi oportunitati pentru a creste numarul de comenzi si venituri pentru parteneri, dar mai ales pentru fidelizarea semnificativa a clientilor.
Trecerea de la offline la online a fost deosebit de dificila pentru unii comercianti de pe segmentul home & deco, in special sub presiunea pandemiei Covid-19. Instrumentele BIANO care folosesc tehnici AI au usurat aceasta tranzitie?
Oferim instrumentele noastre bazate pe AI absolut gratuit tuturor partenerilor activi de pe BIANO - cum ar fi cautarea prin imagini. De exemplu, in Romania, rata de conversie a tranzactiilor efectuate prin cautarea folosind fotografii este de trei ori mai buna decat rata noastra medie de conversie. Putem vedea clar valoarea adaugata pentru partenerii nostri cu acest instrument, deoarece unii clienti noi, care au apelat la cautarea prin imagini, sunt chiar cei care au ezitat sa cumpere mobilier online inainte. Cautarea prin imagini imbunatateste experienta de cumparare a clientilor si majoritatea magazinelor noastre nu o ofera pe platformele lor proprii.
Mai concret, cum rezolva BIANO probleme e-commerce complexe, prin AI si stiinta datelor?
BIANO incearca sa tina pasul cu progresul tehnologic si sa foloseasca instrumentele de AI, inclusive pentru cresterea eficientei interne. De exemplu, deoarece primim zilnic mii de produse noi sau actualizate de la partenerii nostri, procesele de clasificare si validare rapide si fiabile sunt cheia succesului nostru. De aceea, folosim si instrumente AI pentru procesele interne.
In acelasi timp, prin AI, colectam in mod constant date despre performanta individuala a unui produs - de exemplu, rata de vizualizare a unui produs, secventializarea momentelor in care produsul a fost vazut in sectiunea aferenta, raportul vizitelor directe etcetera. Produsele mai performante sunt imbunatatite in pozitia lor in mod natural, un proces accelerat de feedback-ul utilizatorilor.
In ce moduri credeti ca solutiile tehnologice personalizate pot ajuta magazinele online sa-si fidelizeze clientii?
Cumparatorii de astazi doresc ca magazinele online sa le trateze intr-un mod unic si sa le cunoasca preferintele personale, pentru a le oferi o experienta de cumparaturi unica si usor de utilizat. Acest lucru se aplica, de exemplu, la filtrarea si personalizarea produselor afisate.
Chiar daca segmentul home & deco nu apartine sectorului FMCG, loializarea clientilor este un subiect important pentru partenerii nostri. Credem ca ii ajutam imbunatatind experienta de cumparaturi datorita tehnologiilor noastre.
Cu ajutorul instrumentelor noastre de AI, oferim clientilor o selectie mai personalizata de produse, ceea ce imbunatateste experienta lor online si sesiunea de cumparaturi per ansamblu.
Unul dintre cele mai relevante astfel de instrumente este cautarea prin imagini, tehnologia in care un utilizator incarca o fotografie sau o captura de ecran pe versiunea mobila sau desktop a unui magazin online si obtine rezultate similare si exacte pe baza materialului vizual pe care il furnizat.
Cautarea prin fotografii vede o coexistenta armonioasa a confortului cumparaturilor online si a bogatei experiente de descoperire din comertul cu amanuntul traditional, desfasurat in offline. Le permite utilizatorilor sa caute produse asa cum le retin, prin imagini, nu prin cuvinte. In acelasi timp, prin cautarea folosind fotografii, clientii pot compara, de asemenea, preturile, termenele de livrare si costurile, pentru a alege cea mai buna varianta pentru bugetele si nevoile lor.
Cu tehnologii precum invatarea automata (ML) si inteligenta artificiala (AI) care schimba regulile in comertul electronic, cum pot determina magazinele online home & deco daca ofera interactiuni cu adevarat personalizate cu clientii lor?
BIANO ofera mai multe solutii de AI pentru partenerii nostri pe care le pot folosi in eshop-ul lor - de exemplu BIANO Pixel. Datorita acestui instrument de remarketing, clientii vad selectii de produse imbunatatite si mai personalizate. In cele din urma, acest lucru influenteaza conversiile si duce la mai multe achizitii si la o afacere online mai profitabila.
Ce noi initiative bazate pe inteligenta artificiala sunt in curs de implementare pe platformele BIANO?
Recent, am lansat o noua solutie, numita BIANO Button si suntem incantati sa impartasim o parte din propria noastra tehnologie de similaritate cu magazinele partenerilor nostri, deoarece stim ca majoritatea dintre ei nu ar avea bugetul pentru propria lor solutie sau ar opta pentru un sistem de o calitate mai mica.
Magazinele adauga BIANO Button la pagina de detalii a produsului, ceea ce permite afisarea unei noi pagini cu produse similare (numai de la acel magazin). Afisarea produselor similare creste sansele de cumparare a unui produs, deoarece clientul care se uita la pagina de detalii a produsului este interesat de produs si este mai probabil sa termine achizitia.Acesta este un exemplu excelent al modului in care un magazin partener poate beneficia de aderarea la platforma noastra – BIANO Button este o caracteristica suplimentara pe care o punem la dispozitie, prin care magazinele active pe BIANO pot folosi gratuit tehnologiile noastre, dezvoltate intern.
In viitorul apropiat, urmatoarea noastra initiativa va fi BIANO Studio, unde clientii vor avea sansa de-a deveni rapid „designeri de interior”, datorita noului nostru instrument AI.
Ce tehnologie AI ati fi cel mai incantat sa o vedeti devenind mainstream in urmatorii ani?
Credem ca un astfel de instrument este cautarea prin imagini, care va deveni in curand un standard de piata pentru comertul electronic, in special in segmentul home & deco. Speram ca mult mai multi clienti si magazine partenere vor experimenta pentru prima data cautarea prin fotografii pe BIANO si o vor folosi frecvent ca sursa de inspiratie pentru cumparaturile lor.
Alaturati-va BIANO si utilizati instrumentele pe care le oferim magazinelor noastre partenere. Instrumentele AI/ML sunt costisitoare si implementarea lor ar putea dura mult timp pentru magazinele online.
Avand in vedere expertiza noastra in domeniul comertului electronic si echipa interna de AI, oferim gratuit multe instrumente pentru magazinele partenerilor nostri si ii ajutam cu implementarea prin ghiduri dedicate, seminarii web si sesiuni de training personalizate.
Partenerii nostri
Numirea unui salariat ca vicepresedinte. Contractul individual de munca se suspenda?
CNPP - cati pensionari beneficiaza de pensie de serviciu? Conditii necesare
Rezervele: ce reprezinta, functiunea contului 106 si exemplu practic
[Ghid ANAF] Amnistie fiscala 2024: Cine beneficiaza, ce facilitati se acorda si pasi de urmat
Adeverinta vechime in munca MODEL
Demisie dupa prima zi la locul de munca. "Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua respectiva?"
Reducerea programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana: obligatiile angajatorului
Te-ar putea interesa si