LG prezinta o strategie agresiva pentru piata de televizoare de ultima generatie
lgtelevizoaredisneyactivisionrecomandarecautare
In cadrul IFA 2013 din Berlin, CEO-ul companiei LG Home Entertainment a dezvaluit ca va extinde lansarea globala a televizoarelor OLED pe mai multe piete din Asia, Africa, Orientul Mijlociu si regiunea CIS pana la sfarsitul anului. Mai mult, televizoarele LG ULTRA HD de 55 si 66 de inci-primele modele care sunt echipate cu decodoare HEVC-vor fi lansate in acest an in 50 de tari, LG urmand sa-si extinda eforturile strategice de colaborare cu posturile de radio si alti parteneri pentru a accelera cresterea continutului ULTRA HD.
“Prin cresterea rapida a cererii pentru televizoarele OLED si ULTRA HD estimata pentru anul viitor, competitia pentru o pozitie de top pe piata televizoarelor de ultima generatie va deveni extrem de putenica,” a spus domnul Kwon, presedinte si CEO al companiei LG Electronics Home Entertainment. “LG isi va consolida pozitia puternica la nivel global pe segmentul televizoarelor prin grabirea lansarilor televizoarelor OLED pe anumite piete cheie. De asemenea, vom prezenta o gama extinsa de televizoare ULTRA HD si vom asigura o experienta smart TV completa si diferita.”
Dominarea pietei prin lansarea extinsa a televizoarelor OLED
LG a marcat inca un moment important prin lansarea celui mai mare televizor ULTRA HD OLED la IFA. Cu o diagonala de 77 de inci, curbarea masivului ecran asemanator IMAX umple campul vizual al spectatorului intr-un mod mult mai complex fata de un televizor cu ecran plat. Televizorul curbat LG ULTRA HD OLED imbina exceptionalele tehnologii WRGB OLED si ULTRA HD, ceea ce rezulta intr-un raport de contrast si o rezolutie de patru ori mai mare decat un FULL HD obisnuit. LG va prezenta consumatorilor tehnologia sa avansata ULTRA HD OLED TV in 2014.
Consumatorii pot deja sa incerce experienta televizoarelor inovatoare OLED LG in Coreea de Sud, Statele Unite si Europa. Mai multi consumatori vor putea sa experimenteze tehnologia inovativa LG odata cu lansarea televizorului OLED LG in Asia, Africa si Orientul Mijlociu, si zona CIS, anul acesta. Pentru a extinde rapid piata televizoarelor OLED, LG planuieste sa vanda inovatorul televizor nu numai in magazine de lux, dar si in lanturile de magazine de electronice ale retelelor nationale.
Prin dezvoltarea continua de tehnologii inovative, LG isi va solidifica pozitia de furnizor de produse inovative, scoase pentru prima data pe piata. Compania intentioneaza sa-si extinda gama de televizoare OLED in industria televizoarelor de top, alaturand modelului curbat OLED de 55 inci, televizorul GALLERY OLED montabil pe perete. Mai mult, LG lucreaza pentru a dezvolta televizorul OLED cu calitatea imaginii ULTRA HD cu ecran mai mare de 70 de inci.
Accelerarea pietei de televizoare ULTRA HD
Prin introducerea unei game complete de televizoare ULTRA HD, LG va oferi consumatorilor mai multe optiuni si va innoi piata globala a televizoarelor de noua generatie. Noua serie de televizoare LG premium si accesibile din punct de vedere al pretului, de 55 si 66 de inci ULTRA HD sunt programate sa fie lansate in 50 de tari, inainte de sfarsitul anului 2014.
Televizoarele ULTRA HD LG sunt primele din lume prevazute cu decodorii HEVC (High Efficiency Video Coding). Acesta face posibila vizionarea continutului ULTRA HD fara a fi nevoie de un decoder exterior, cum ar fi un set-top box. Decodorul incorporat presupune, de asemenea, ca un drive USB sau orice alt dispozitiv periferic avand un continut de 4k poate fi conectat la un televizor LG ULTRA HD pentru a programa perfect filme si clipuri video ULTRA HD.
Si LG isi intensifica eforturile pentru a extinde disponibilitatea continutului ULTRA HD in stransa cooperare cu transmitatorii. De asemenea, coopereaza cu distribuitorii de continut pentru a extinde furnizarea de divertisment de calitate inalta ULTRA HD si colaboreaza cu artisti recunoscuti pentru proiecte multimedia de ultima ora.
Piata captivanta a televizoarelor ULTRA HD va fi condusa de competitivitatea diferentiata LG, care include si panouri IPS si tehnologie CINEMA 3D. Completand calitatea imaginii ULTRA HD cu o calitate superioara a sunetului, LG isi extinde investitiile in cercetare si dezvoltare in tehnologia audio, precum si oferind cele mai bune solutii pentru sunet prin colaborarea cu alte companii de top.
Smart TV UX
LG isi va creste cota de piata prin extinderea compatibilitatii prin intermediul aplicatiilor web si prin intarirea implicarii LG in Alianta Televizoarelor Smart.
Avand platforma pentru televizoare Smart imbunatatita si intuitiva, LG va oferi o experienta pentru utilizator (UX) care se remarca prin usurinta de folosire si conectivitate. Platforma pentru televizoare Smart LG este proiectata in jurul strategiei S2R2, care reprezinta cel mai important punct forte al companiei in experienta utilizatorilor cu televizoare Smart. Aceasta strategie va fi concentrata pe patru componente ale experientei utilizatorului cu televizoare Smart: Cautare, Partajare, Recomandare si Inregistrare.
LG va oferi utilizatorilor un acces amplu la continut remarcabil prin intermediul unor parteneriate cu furnizorii de continut si transmitatori, incluzand actori europeni mari ai pietei, RAI si BskyB. LG va consolida ofertele de jocuri pentru televizoare Smart prin titluri cunoscute precum Activision, Disney si chiar servicii de jocuri bazate pe conceptul cloud.