Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Noi optiuni pentru cei care isi promoveaza firmele pe Google Ads


Noi optiuni pentru cei care isi promoveaza firmele pe Google Ads
de la 04 Nov. 2018
Noi optiuni pentru cei care isi promoveaza firmele pe Google Ads
Tags: marketing onlineadvertisingpublicitategoogle adspromovarereclama

Google a introdus doua noi optiuni pentru cei care isi fac reclama prin Google Ads, care ii vor ajuta sa-si calibreze mai bine campaniile de promovare pe motorul de cautare.


Cu "Ad Preview and Diagnosis tool", poti introduce un termen de cautare si obtine o previzualizare a felului in care pagina de rezultate ale cautarilor Google se afiseaza pe monitoarele utilizatorilor.

Poti sa verifici potentialul unui termen de cautare printr-un simplu search pe Google, dar este mai bine sa verifici cu "Ad Preview and Diagnosis tool", pentru ca asa esti sigur ca nu-ti vor fi afectate metricele.
 
Ca element de noutate, Google iti da acum psibilitatea sa filtrezi dupa tipurile de audienta previzualizarea anunturilor. Pana acum, puteai filtra doar dupa localizare, limba si dispozitiv folosit.

Cu ajutorul optiunilor de targetare (tintire), vei putea vedea care anunturi sunt afisate pentru publicul tau tinta.
 
Al doilea update nou facut de Google permite celor care se promoveaza pe Google Ads sa vada prin Ad Preview and Diagnosis motivul pentru care nu li se afiseaza anumte anunturi, pentru a lua masuri.

Daca motivul pentru care anuntul tau nu se afiseaza este legat de buget, poti da clic pe "Edit Budget" pentru modifica bugetul direct din tool.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.92 din 5 - 6 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016