Serviciile de cloud genereaza crestere pe piata centrelor de contact

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Serviciile de cloud genereaza crestere pe piata centrelor de contact Serviciile de cloud genereaza crestere pe piata centrelor de contact
de Manager.ro la 22 Ian. 2014
Urmareste-ne pe Google News
marcin grygielskiinteractive intelligence groupslaincredereserviciifrost & sullivancloud

Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, a publicat cea mai recenta analiza realizata de compania de consultanta Frost & Sullivan, denumita "Cloud Momentum Boosts Trends in the Contact Center".

Potrivit analizei, 2012 a fost primul an in care cheltuielile pentru centrele de contact in cloud le-au depasit pe cele din piata centrelor de contact cu solutii implementate la locatie. Frost & Sullivan estimeaza ca piata centrelor de contact in cloud va creste, in medie, cu 12,1% anual, in timp ce piata centrelor de contact cu solutii implementate la locatie urmeaza sa creasca cu doar 5,5% in aceasta perioada.
 
Analistii Frost & Sullivan raporteaza ca piata globala a centrelor de contact in cloud a crescut de la 1,56 miliarde de dolari in 2011, la 1,76 miliarde $ in 2012, ceea ce reprezinta o crestere de 12,8%. Calculul include cheltuielile realizate cu aplicatiile pentru ACD (automatic call distributor), IVR (interactive voice response), contact outbound, chat, monitorizarea calitatii, managementul fortei de munca si analytics. In aceeasi perioada, valoarea totala a pietei centrelor de contact cu solutii implementate la locatie a crescut cu doar 0,6%, de la 1,61 miliarde $ la 1,62 miliarde $. Desi nu este o comparatie directa, avand in vedere ca taxele de intretinere nu sunt incluse in estimarile pietei, acest lucru confirma tendinta de crestere in cazul clientilor care aleg sa gazduiasca in cloud intreaga infrastructura a centrului de contact sau doar o parte a acesteia.
 
“Datele furnizate de Frost & Sullivan confirma opinia noastra asupra dezvoltarii pietei. Interactive Intelligence ofera un sistem in cloud pentru centrele de contact inca din 2009. De atunci, am putut observa o crestere semnificativa a numarului de implementari a acestui model, in fiecare an. In 2012, numarul de comenzi pentru sisteme in cloud a reprezentat 35% din numarul total de comenzi inregistrat de companie. Dupa parerea mea, o crestere atat de clara si stabila inregistrata in doar trei ani este o dovada a faptului ca tehnologia cloud este mai mult decat o moda trecatoare”, a explicat Marcin Grygielski (FOTO), Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
 
Frost & Sullivan estimeaza ca piata centrelor de contact in cloud va ajunge la 3,16 miliarde $ in 2017, inregistrand o crestere medie anuala de 12,1%. In schimb, se estimeaza ca piata sistemelor pentru centre de contact implementate la locatie va ajunge la 1,89 miliarde $ in aceeasi perioada de prognoza (cu o crestere medie anuala de 5,5%).
 
„Tehnologia cloud este un succes pe piata deoarece este foarte convenabila pentru utilizatori. In loc sa cumpere servere si licente, clientul cumpara numai acele functii care ii sunt necesare la un moment dat. In loc sa fie preocupat de continuitatea afacerii si securitatea datelor, clientul semneaza un SLA (service level agreement) cu furnizorul, care devine astfel responsabil de rezultatele obtinute. In loc sa isi pregateasca o echipa de administratori, clientul beneficiaza de asistenta din partea specialistilor care lucreaza de mai multi ani cu un anumit sistem”, a adaugat Marcin Grygielski.
 
In Europa, cresterea solutiilor in cloud mai este stimulata si de criza economica. Avand in vedere situatia economica incerta, companiile cauta sa economiseasca bani, iar modelul in cloud aduce beneficii financiare masurabile, pe care multe companii le gasesc convingatoare, precum lipsa barierelor in investitii, cheltuieli mai mici pentru investitii, un control mai bun al cheltuielilor operationale, costuri ce corespund cantitatii de resurse utilizate si cheltuieli reduse pentru hardware. Frost & Sullivan estimeaza ca rata de penetrare a solutiilor pentru centre de contact gazduite in cloud si la locatie va creste de la 8% in 2012 la 15% in 2017.
 
„Cele mai importante bariere ce impiedica cresterea pietei centrelor de contact in cloud din Romania sunt reprezentate de preocuparile clientilor cu privire la securitatea si continuitatea afacerii. Este adevarat ca, in urma cu doar cativa ani, majoritatea sistemelor s-au confruntat cu aceste probleme. Cu toate acestea, in prezent, piata ofera solutii virtuale complete pentru centrele de contact, care fac posibila crearea unei instante separate pe server pentru fiecare client al serviciilor de cloud, asigurand astfel o siguranta sporita a datelor. Clientii extrem de pretentiosi pot opta pentru o solutie in cloud hibrida, in care datele esentiale nu parasesc reteaua interna a clientului. Cand vine vorba de continuitatea afacerii, se poate semna un SLA cu un furnizor de incredere, pentru a asigura un timp de functionare a serviciilor de 99,999%. Din toate punctele de vedere, avem o garantie mai buna ca sistemul va fi stabil decat atunci cand este cumparata o licenta”, a mai spus Marcin Grygielski.

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x