Utilizatorii nu mai navigheaza pe internet de pe calculator, ci prefera tableta sau smartphone-ul
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Utilizatorii nu mai navigheaza pe internet de pe calculator, ci prefera tableta sau smartphone-ul
Tehnologia tabletelor a adus marea schimbare in universul web. Tot mai multi utilizatori abandoneaza PC-ul si laptopurile pentru smartphone-uri si iPad-uri (sau alte tablete), atunci cand navigheaza pe internet.
Un nou studiu al Knowledge Networks arata ca proprietarii de tablete (cu varsta intre 18 si 64 de ani) petrec 4 ore si 19 minute pe internet, in fiecare zi, fata de ceilalti consumatori de aceeasi varsta, care stau pe net 2 ore si 55 minute. Diferenta de 84 de minute se traduce in 48%.
In medie, utilizatorii de tablete petrec zilnic 55 de minute pentru accesarea internetului de pe tablete: retelele sociale, jocurile si cautarea acumuleaza cam jumatate din timp - 24 de minute. De asemenea, 92% dintre cei care au o tableta detin si un smartphone.
Timpul mediu petrecut pe internet de populatia cu varsta cuprinsa intre 18 si 64 de ani s-a triplat intr-un singur an - de la 7 minute in 2010 la 25 de minute in 2011.
Platile mobile pentru bunuri fizice vor depasi 170 miliarde de dolari in 2015
Un alt raport, de la Juniper Research, arata ca platile realizate prin intermediul terminalelor mobile vor depasi 170 miliarde de dolari in 2015, la nivel mondial (o valoare tripla fata de prognoza pentru 2011, de 60 miliarde de dolari).
JR arata ca aceasta crestere a fost alimentata de aparitia unui numar urias de aplicatii, in contextul exploziei pietei de smartphone-uri.
Analistii Juniper ii sfatuiesc pe antreprenori sa inoveze in continuare, pentru a ramane competitivi in piata.
Aceasta va inregistra o ascensiune majora pe termen mediu, datorita dezvoltarii mediilor POS (point of sale), care faciliteaza realizarea de plati cashless in interiorul magazinelor. Retailerii au observat o majorare a valorii tranzactiilor, atunci cand acestea sunt realizate prin intermediul platilor mobile.