YouTube Romania: intre Generatia C si manele
youtubevideopublicitareoriginalmanelegeneratia c
Daca aveti continut video sau audio care nu este original, cei de la Youtube Romania il vor elimina de pe site, asta daca persoanele care au creat acel continut vor cere asta.
Intr-un fel, YouTube se va curata de toate copiile, incercand sa devina un site care sa promozeve clipurile originale. „Generatia C sunt cei care creeaza, sunt cei care se conecteaza”, a declarat Dan Bulucea, CEO-ul Google.
Din pacate, s-ar putea sa existe si reversul medaliei pentru aceasta, miscare a celor de la YouTube care vor sa-i ajute pe cei ce scot bani din creatii. Si manelistii au creatii originale, unele dintre ele, iar acestia strang foarte multe vizualizari.
Unele dintre videoclipurile postate pe site de fani sau chiar de „artisti” strang milioane de vizualizari. Si inca nu se stie cum acest lucru se va imbina cu noua politica a YouTube care spune ca pe prima pagina vor sta videoclipuri romanesti care au foarte multe vizualizari.
Bani din publicitate
Daca vorbim de bani din publicitate, acestia vor veni. Dar pana acolo, oficialii YouTube pe Europa au venit cu o precizare care probabil va avantaja in primul rand utilizatorii.
„Ne gandim sa trecem toata publicitatea de pe YouTube la una skippable (trad. care poate fi ignorata) pentru ca vrem ca utilizatorii sa aiba o experienta cat mai placuta”, a declarat Damiel Viel, oficial YouTube Europa.
In publicitate acum, sunt foarte multi care aleg sa se promoveze pe internet. Spre exemplu, o reclama de un minut nu va intra niciodata la tv. Este prea mare, prea scumpa si probabil nu va avea atatea vizualizari cate ar avea pe YouTube.
„Pe site exista un dislike la 10 like-uri, ceea ce inseamna ca utilizatorii nostri posteaza doar lucruri pe care le apreciaza pozitiv”, a mai spus Viel.
Cat despre contentul original YouTube, Romania este in discutii cu televiziunea nationala pentru a posta doar clipurile ei, inlaturandu-le pe care care nu-s originale.