Beneficiile care fac diferenta dintre un job si o cariera

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Beneficiile care fac diferenta dintre un job si o cariera
Beneficiile care fac diferenta dintre un job si o cariera
de Redactia Manager la 15 Iun. 2022
Urmareste-ne pe Google News
jobcarieradezvoltare personala

Gestionarea unei echipe in contextul pandemiei de Covid-19 a evidentiat importanta stabilirii unei directii indreptate catre siguranta angajatilor, precum si a implementarii unor sisteme eficiente de lucru la distanta. Cand vine vorba de binele comun al intregii echipe dintr-o companie, antreprenorii au fost nevoiti sa gaseasca modele inovatoare de operare, prin care sa atraga noi talente. Astfel, conceperea unor mecanisme de fidelizare a persoanelor angajate a devenit o prioritate.

 

Restrictiile stabilite in perioada pandemiei au generat schimbari majore in comportamentul angajatilor din pricina insecuritatilor legate de protectia sanitara a spatiului de lucru, a programului incert, a grijilor legate de sanatatea familiei, precum si lipsa unui echilibru intre viata privata si profesionala. 
 
Fenomenul „marea demisie” demonstreaza faptul ca angajatii au devenit constienti de influenta majora pe care au dobandit-o in ultimii doi ani. Prin urmare, aleg varianta optima pentru satisfacerea propriilor nevoi.
 
Un studiu efectuat de Morning Consult in martie 2022 releva mai multe aspecte interesante privind noua normalitate preferata de catre angajati. Fata de luna ianuarie a anului 2021, acestia prefera modelul de munca hibrid in proportie de 82%, consemand o crestere de la 68%, inregistrata in anul precent. Totodata, motivele majore care influenteaza desfasurarea fenomenului „marea demisie” sunt:
• mediu de lucru toxic sau ostil: 39%;
• salariul neadecvat: 38%;
• gasirea unui nou job: 38%;
• comportamentul nepotrivit al managerului: 35%;
• lipsa oportunitatilor de promovare: 29%.

In esenta, oamenii au nevoie de stabilitate, flexibilitate, comunicare, predictibilitate, oportunitati pentru dezvoltarea intelectuala, relatii interumane puternice si vizibilitate. Cu alte cuvinte, antreprenorilor le revine sarcina dificila de a gasi si implementa strategii variate pentru bunastarea angajatilor. 
 
Iata cateva propuneri care fac diferenta intre construirea unei relatii profesionale create pe baza respectului reciproc si acceptarea urmatoarea decizii pentru demisie.
 
Oportunitati pentru dezvoltarea personala
 
Piata muncii a devenit un teren competitiv, unde angajatorii sunt incurajati sa compuna pachete de beneficii inovatoare, cu scopul de a pastra talentele in cadrul companiei. Pentru ca fiecare individ urmareste dezvoltarea profesionala in domeniul in care profeseaza, un ajutor din partea antreprenorilor le poate influenta, in mod pozitiv, nivelul de productivitate si randamentul la locul de munca. 
 
Intrucat oamenii au devenit principala resursa a companiei, sesiunile de mentorat oferite de catre manageri le da posibilitatea angajatilor sa-si imbunatateasca aptitudinile de lucru. Oamenii prospera atunci cand primesc indicatii precise si feedback detaliat din partea unei persoane specializate in domeniu. Asadar, imbunatatirea calitatilor de formare si avansarea in cariera profesionala cresc valoarea si stima de sine a angajatilor. Mai mult decat atat, organizatia va prospera datorita talentelor, in momentul in care acestea sunt plasate in pozitii superioare.
 
Beneficii extra salariale atractive
 
Studiul amintit anterior intareste rationamentul conform caruia angajatii doresc sa fie recompensati in mod echitabil in acord cu volumul de munca depus in cadrul companiei. Implinirea profesionala si un mediu sigur de lucru au devansat criteriul salarial, atentia fiind indreptata catre beneficiile individuale acordate.
 
Pornind de la prime acordate in functie de performanta, vouchere de vacanta ce pot acoperi partial sau total cheltuielile aparute in timpul concediului de odihna, echipamente tehnice moderne sau abonamente pentru acoperirea serviciilor medicale, antreprenorii au ocazia sa-si arate aprecierea si devotamentul fata de angajati.
 
Amenajarea unui spatiu de lucru sanatos
 
Productivitatea si creativitatea angajatilor este strans legata de sentimentul de siguranta si securitate implementate la locul de munca. Intr-o perioada in care efectele situatiei pandemice inca se resimt in domeniul afacerilor, protectia sanitara impotriva amenintarilor de tip patologic, flexibilitatea programului de lucru si asigurarea unui spatiu menit sa ofere angajatilor posibilitati variate de relaxare, comunicare si divertisment au devenit elemente care nu pot fi trecute cu vederea de catre antreprenori.
 
In consecinta, omul de afaceri Liviu Tudor incepe transformarea parcului de business Novo Park intr-un nou concept de real estate: YUNITY Park. Proiectat in ideea unui campus dezvoltat in extensia biroului, YUNITY Park va pune la dispozitie spatii de lucru in aer liber, un amfiteatru modern, spatii de co-working si co-living, o teresa exterioara, precum si o padure urbana, unde oamenii isi pot petrece timpul liber, pot interactiona in afara biroului sau pot reduce stresul acumulat de-a lungul zilei. 
 
Totodata, Liviu Tudor a dezvoltat in timpul pandemiei, prin intermediul Genesis Property, un nou concept care sa ajute la cresterea gradului de imunitate al cladirilor, denumit IMMUNE Building Standard™. Gandit cu scopul de a spori increderea ocupantilor dintr-o cladire ca lucreaza intr-un spatiu sanatos, IMMUNE™ reprezinta un avantaj pe care antreprenorii din mediul de afaceri il pot utiliza, cu scopul de a crea un spatiu de lucru placut, sanatos si sigur pentru angajati. Cele sapte cladiri prezente in YUNITY Park au certificarea BREEAM – Very Good si urmeaza sa obtina IMMUNE Building Standard™ – Rezilient, cinci stele din cinci. 
 
Oamenii au nevoie de comunicare si interactiune fizica, insa teama de neprevazut ramane o repercusiune a pandemiei, ce poate fi combatuta doar prin fapte si reglementari care sporesc siguranta. Prin urmare, un bun businessman va echilibra balanta ierarhica, oferind angajatilor birouri inovatoare, unde accentul cade pe bunastarea echipei si sanatatea cladirilor. 
 
Conceptul de noua normalitate scoate in evidenta un nou model de operare, unul hibrid, unde flexibilitatea programului de lucru se impleteste cu nevoia oamenilor de a pastra un echilibru intre viata personala si timpul petrecut la birou. Intrucat viitorul nu este predictibil, fiecare companie trebuie sa-si adapteze strategia de lucru in functie de nevoile angajatilor. 
 
Sursa foto: Shutterstock
 

Ultimele NOUTATI

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Travel

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia

today30 Iun. 2025
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Ultimele stiri economice

Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE

today30 Iun. 2025
Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap
Social Media

Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap

today30 Iun. 2025
Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei
Economie

Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei

today30 Iun. 2025
Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?
Economie

Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?

today30 Iun. 2025
Pasi esentiali pentru o gestiune eficienta si sigura a companiei tale
Companii

Pasi esentiali pentru o gestiune eficienta si sigura a companiei tale

today30 Iun. 2025
Sindicatele solicita intalnire de urgenta cu premierul si ameninta cu greva generala: „Nu noi suntem vinovati pentru situatia dezastruoasa a bugetului Romaniei”
Social

Sindicatele solicita intalnire de urgenta cu premierul si ameninta cu greva generala: „Nu noi suntem vinovati pentru situatia dezastruoasa a bugetului Romaniei”

today30 Iun. 2025
Rapid si accesibil, pe placul angajatilor dornici de ”ceva dulce”: oriunde in Bucuresti poti opta pentru livrare prajituri la birou!
Companii

Rapid si accesibil, pe placul angajatilor dornici de ”ceva dulce”: oriunde in Bucuresti poti opta pentru livrare prajituri la birou!

today30 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x