Atunci cand alegi restaurantul ca mediu pentru astfel de intalniri, trebuie sa te asiguri ca este unul in top 10 restaurante din Bucuresti pentru a te asigura ca nu dai gres din acest punct de vedere. Intalnirile de business din restaurant pot sa fie si ele formale, chiar daca nu se tin la birou.
Exista momente in care alegerea unui restaurant poate sa iti dea batai de cap, insa noi suntem aici pentru tine sa iti spunem care sunt cele mai importante criterii dupa care sa le alegi.
Criteriile difera in functie de fiecare intalnire in sine, insa cele pe care ti le spunem noi ar trebui sa stea la baza deciziei atunci cand vine vorba despre un pranz sau o cina de afaceri.
1. Atmosfera si ambianta conteaza deosebit de mult atunci cand vine vorba despre o intalnire de afaceri. Acestea trebuie sa fie profesionale, dar si elegante si primitoare. Muzica de pe fundal este una discreta, care sa nu atraga atentia de la discutiile purtate. Ce trebuie sa eviti in acest caz sunt restaurantele sau localurile foarte aglomerate si zgomotoase, deoarece cu greu te vei putea intelege cu celelalte persoane care participa la discutie.
2. Locatia trebuie sa fie una accesibila, fie ca vorbim despre mijloacele de transport personale sau cele in comun. De asemenea, este ideal sa aiba si o parcare sau cel putin sa fie una in proximitate. Preferabil este sa se afle, ori in apropierea biroului partenerului de discutii, ori aproape de biroul tau.
3. Serviciile restaurantului trebuie sa fie de top, deoarece alegerea localului in sine poate sa fie un punct definitoriu atunci cand vine vorba despre cum esti privit ca persoana sau cum este privita afacerea ta. Personalul localului trebuie sa fie amabil si discret in asa fel incat sa nu deranjeze interactiunea.
4. Varietatea meniului trebuie sa fie una generoasa, care sa acopere posibile alergii sau posibile restrictii alimentare. Poate partenerii de business au un regim special si atunci este ideal sa gaseasca ceva de care sa se bucure.
5. Daca restaurantul are o zona mai linistita, care se preteaza discutiilor de afaceri este ideal, deoarece astfel veti fi feriti de forfota din jur si discutiile pot sa fie mult mai productive si chiar confidentiale.
6. Optiunile de meniu fix sau business lunch sunt ideale daca exista, deoarece timpul fiecaruia este limitat si sa asteptati mult dupa mancare poate sa fie un inconvenient de care scapati in acest caz. Asta deoarece aceste preparate se prepara mult mai repede si salvati timp.
7. WIFI-ul este important daca aveti de tinut o scurta prezentare si trebuie sa folositi un laptop sau o tableta pe care aveti notate toate datele pe care partenerul de afaceri are nevoie sa le afle sau de care ai nevoie pentru a-ti vinde idea.
8. Pretul produselor si imaginea localului sunt importante si trebuie sa fie calibrate si in functie de discutia pe care o duci. Un restaurant prea ieftin sau unul prea scump pot sa ofere o imagine distorsionata in acest context. Asa ca sfatul nostru este sa alegi un restaurant cu preturi adecvate si a carei imagine sa nu o strice pe a ta.
9. Confidentialitatea este importanta atunci cand vorbim despre afaceri, asa ca iti recomandam sa alegi un local in care mesele sunt bine distantate pentru a putea duce conversatia fara sa te temi ca cei dimprejur pot sa afle detalii care nu doresti sa fie stiute de lumea intreaga.
10. Recenziile pe care utilizatorii le lasa online sunt importante si un punct de plecare in alegerea pe care urmeaza sa o faci. Asa ca poti sa te documentezi de dinainte sau chiar sa mergi personal in localul vizat inainte de a stabili o intalnire de afaceri acolo.
Sfaturile noastre speram sa iti fie de ajutor, iar urmatoarele tale intalniri de business sa fie cu succes.
Credite foto: unsplash.com
Ultimele NOUTATI
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria
Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!
Partenerii nostri
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Accesul in REGES ONLINE pentru angajatori. Aspecte esentiale, explicate pas cu pas
Obligatii fiscale pentru medici: Ghid ANAF privind impozitul pe venit si contributiile sociale
PatrimVen: Ce este, cum functioneaza si cine are acces la datele tale
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea
Te-ar putea interesa si