Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 modalitati prin care poti "fura" clientii rivalilor de pe piata


10 modalitati prin care poti fura clientii rivalilor de pe piata
de la 24 Apr. 2013
10 modalitati prin care poti "fura" clientii rivalilor de pe piata
Tags: marketingfurtclienticompaniiangajatiintrebari

Una din modalitatile prin care putem creste o afacere este aceea prin care "furam" clientii concurentei de pe piata. Poti sa incepi usor-usor, cu clientii nemultumiti sau cu firmele care incearca sa supravietuiasca. Urmatoarele strategii, oferite de of.com, pot ajuta orice antreprenor sa "impuste" cativa iepuri.

Ochii si urechile la zvonuri!
 
JC Carleson, fost agent CIA sub acoperire si autor al lucrarii Work Like a Spy, recomanda: "Fii atent... Asculta zvonurile; uneori, aceasta operatiune da roade. Cand cunosti avantajele si slabiciunile concurentei tale, o poti culca la pamant dintr-o lovitura".
 
Fii mai destept decat concurenta
 
Jay Moore, consultant in afaceri, isi aminteste de cazul unei pizzerii, care a plasat o serie de reclame in Pagini Aurii. Concurenta sa a lansat un discount de 25% pentru acei clienti care rupeau reclama rivalilor si o aduceau la sediul companiei...No comment.
 
Miracolul telefonului
 
Mike Michalowicz, autor al cartii The Pumpkin Plan, sugereaza o strategie simpla. Multe companii mizeaza pe reclame in statiile de autobuz, panouri outdoor si internet. Poti redirectiona insa unele numere de telefon catre afacerea ta. 
 
Joc la dublu
 
Uneori, este benefic pentru o companie sa aduca la cunostinta tuturor serviciile proaste ale concurentei. Specialistul in marketing, Sandy Barris, ii trimite o scrisoare potentialului client, in care arata ca: "Organizatiile au de a face cu spioni, turnatori si agenti sub acoperire, din moment ce marketingul lor ajuta concurenta mai mult decat isi ajuta propriul angajator". 
 
LinkedIn
 
Unele companii isi ignora clientii, mai ales cand vine vorba de social media. Analizeaza profilul concurentei si vezi cu cine are legaturi. Mike Byrnes de la Byrnes Consulting sugereaza ca este simplu sa ajungi la clientii rivalilor, prin intermediul social media. La fel si Joseph Franklin McElroy de la Corporate Performance Artists, care se imprieteneste cu angajatii companiei concurente pe LinkedIn si le urmareste activitatile si conexiunile. 
 
Intr-o zi, o sa am nevoie de o favoare...
 
Michael J. Montgomery de la Montgomery Consulting ii rasfata cu favoruri pe liderii companiilor de la care ar vrea sa "sustraga" niste clienti, dar care fac deocamdata afaceri cu alte organizatii. Uneori, managerii si clientii sunt nemultumiti de serviciile unui anumit furnizor si ar da orice sa-l schimbe cu altul mai bun.
 
Dragostea e oarba
 
Clientii existenti ai unei companii nu primesc aceeasi "afectiune" ca si cei noi. Charles E. Gaudet II de la Predictable Profits recomanda aceasta relatie "de dragoste" cu clientii - indeplineste-le toate dorintele. "Ii anunt ca le impartasesc "durerea" si coalizez cu ei; inteleg cat sunt de dezamagiti de actualii lor parteneri de business", spune Gaudet.
 
Sufoca piata cu continut
 
Oricine poate cumpara cateva cuvinte-cheie, pentru a obtine mai multe clicuri pe un site. Patrick J. Griebel de la Albuquerque Business Law, PC, foloseste o tactica similara. Firma sa produce sute de pagini de continut pentru bloguri, pentru care firmele platesc bani grei. De fapt, spune Griebel, "avem oameni care si-au imprimat unele articole de pe blog, spunand ca "nu vor sa li se intample si lor acel lucru". In ciuda companiilor care isi pastreaza secretele in seifuri metalice, pazite cu arma, Griebel spune ca o strategie si mai buna este sa le oferi pe tava. 
 
Demonstreaza ca esti puternic
 
Daca "te bati" cu concurenta in privinta functiilor si preturilor unui produs/serviciu, fa o comparatie intre compania ta si cea rivala, una publica! Ravi Dehar de la Seatme.com spune ca firma sa le arata potentialilor clienti "o comparatie in privinta costurilor cu restul companiilor de pe piata". Allen Walton de la Cheaters Spy Shop mizeaza pe un continut cu descrieri si imagini si spune ca feedback-ul clientilor este cuprinzator: acestia din urma spun ca Walton le-a oferit detalii mai exacte despre un anumit produs, determinandu-i sa cumpere de la el, in defavoarea concurentei.
 
Intrebarea finala
 
In sfarsit, Michael Bremmer de la Telecomquotes.com ii adreseaza clientului o singura intrebare: "Nu-i asa ca ati fost nemultumit de compania cu care colaborati in ultimii 20 de ani si acesta este motivul pentru care sunt aici?". 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016