7 greseli care va pot compromite o campanie de publicitate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 greseli care va pot compromite o campanie de publicitate
de Manager.ro la 28 Iul. 2009
Urmareste-ne pe Google News
afaceripublicitatemarketing


              7 greseli care va pot compromite o campanie publicitara

O campanie de publicitate megeneriata incorect poate afecta atat imaginea companiei cat si intregul buget alocat in acest sens.

Care este motivul pentru care unele campanii de publicitate au mai mult succes decat altele? Iata 7 greseli care trebuie evitate pentru a nu va compromite campania de promovare a produselor.



Greseala 1. Lansarea campaniei fara a avea un scop bine definit

Stabiliti inca de la inceput scopul declarat al campaniei de publicitate. Daca acesta este doar simplul fapt de a cheltui niste bani, atunci rezultatele nu vor fi stralucitoare. Asezati pe hartie principale puncte pe care doriti sa le obtineti: o cota mai mare de piata pentru produsele promovate, o imbunatatire a imaginii firmei, lansarea unui produs nou sau a unui serviciu.

Greseala 2. Plasarea reclamei intr-un mediu publicitar gresit

Nu plasati reclamele la intamplare. Examinati toate mediile de informare. Doar asa va asigurati ca atingeti publicul tinta pentru produsele dumneavoastra. In plus, evitati si cheltuielile inutile.

De exemplu, daca tinta dumneavoastra sunt profesorii, cautati o revista adresata cadrelor didactice. Selectati publicatiile privite ca surse de informatii pentru produsul sau serviciul dumneavoastra. Daca aveti de ales intre a face publicitate intr-un ziar regional si unul local, alegeti-l pe acela spre care se orienteaza audienta dumneavoastra tinta.

Greseala 3. Pornirea la drum fara o analiza a pietei pe care activati


Stabiliti obiectivele campaniei in functie de analiza pietei pe care activati. In caz contrar, campania dumneavoastra nu va atinge publicul tinta. Inainte de a porni la drum, aflati care sunt plusurile si minusurile campaniei dumneavoastra, ale competitorilor, care este reactia cumparatorilor fata de produsele dumneavoastra. Pentru a sti unde sa ajungeti, trebuie sa aflati de unde plecati.

Greseala 4. Nestabilirea bugetul de campanie de la inceput

Daca nu stabiliti inca de la inceputul lunii un buget strict pentru o campanie, riscati mult pentru ca pot aparea cheltuieli neprevazute. Calculati bugetul alocat actiunilor de publicitate, pe o perioada bine definita, de obicei un an. Incadrati-va in acest plan in loc sa il refaceti de nenumarate ori si sa renuntati pe parcurs la etapele stabilite pentru atingerea obiectivului.

Capatati siguranta! Eliminati orice risc! Contractele de marketing ce va tripleaza vanzarile sunt acum la indemana dumnevoastra! 

Greseala 5. Neadaptarea din mers

In cazul in care observati ca strategia dumneavoastra de marketing nu da rezultatele asteptate, schimbati-o. Adaptati-o sau apelati la agentia de publicitate pentru a discuta posibilitatea lansarii unei alte campanii.

Greseala 6. Promovarea inconsecventa a produsului sau a serviciului

Fiti consecvent in comunicare. O campanie publicitara trebuie sa aiba continuitate. Altfel, nu isi va indeplini pana la capat sarcina de convingere. Frecventa si consecventa sunt secretele succesului in publicitate. Nu difuzati o reclama timp de cateva saptamani si apoi intrerupeti. Continuati campania asa cum ati stabilit de la bun inceput.

Greseala 7. Difuzarea publicitatii doar cand lucrurile merg rau

Promovarea produselor trebuie desfasurata in paralel cu munca dumneavoastra de zi cu zi. Faceti-va un plan de afaceri. In acest mod anticipati momentul anului in care afacerea dumneavoastra da cele mai multe roade. Este un moment prielnic pentru defasurarea campaniei de publicitate.

Ultimele NOUTATI

E posibila reducerea salariului  unui angajat fara acordul acestuia?
Companii

E posibila reducerea salariului unui angajat fara acordul acestuia?

today01 Iul. 2025
Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?
Casa si gradina

Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?

today01 Iul. 2025
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate

today01 Iul. 2025
Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Travel

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia

today30 Iun. 2025
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Ultimele stiri economice

Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE

today30 Iun. 2025
Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap
Social Media

Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap

today30 Iun. 2025
Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei
Economie

Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei

today30 Iun. 2025
Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?
Economie

Cati bani are, de fapt, Jeff Bezos si ce si-ar putea cumpara daca ar vrea sa-i cheltuiasca pe toti?

today30 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x