7 greseli care va pot compromite o campanie de publicitate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 greseli care va pot compromite o campanie de publicitate
de Manager.ro la 28 Iul. 2009
Urmareste-ne pe Google News
afaceripublicitatemarketing


              7 greseli care va pot compromite o campanie publicitara

O campanie de publicitate megeneriata incorect poate afecta atat imaginea companiei cat si intregul buget alocat in acest sens.

Care este motivul pentru care unele campanii de publicitate au mai mult succes decat altele? Iata 7 greseli care trebuie evitate pentru a nu va compromite campania de promovare a produselor.



Greseala 1. Lansarea campaniei fara a avea un scop bine definit

Stabiliti inca de la inceput scopul declarat al campaniei de publicitate. Daca acesta este doar simplul fapt de a cheltui niste bani, atunci rezultatele nu vor fi stralucitoare. Asezati pe hartie principale puncte pe care doriti sa le obtineti: o cota mai mare de piata pentru produsele promovate, o imbunatatire a imaginii firmei, lansarea unui produs nou sau a unui serviciu.

Greseala 2. Plasarea reclamei intr-un mediu publicitar gresit

Nu plasati reclamele la intamplare. Examinati toate mediile de informare. Doar asa va asigurati ca atingeti publicul tinta pentru produsele dumneavoastra. In plus, evitati si cheltuielile inutile.

De exemplu, daca tinta dumneavoastra sunt profesorii, cautati o revista adresata cadrelor didactice. Selectati publicatiile privite ca surse de informatii pentru produsul sau serviciul dumneavoastra. Daca aveti de ales intre a face publicitate intr-un ziar regional si unul local, alegeti-l pe acela spre care se orienteaza audienta dumneavoastra tinta.

Greseala 3. Pornirea la drum fara o analiza a pietei pe care activati


Stabiliti obiectivele campaniei in functie de analiza pietei pe care activati. In caz contrar, campania dumneavoastra nu va atinge publicul tinta. Inainte de a porni la drum, aflati care sunt plusurile si minusurile campaniei dumneavoastra, ale competitorilor, care este reactia cumparatorilor fata de produsele dumneavoastra. Pentru a sti unde sa ajungeti, trebuie sa aflati de unde plecati.

Greseala 4. Nestabilirea bugetul de campanie de la inceput

Daca nu stabiliti inca de la inceputul lunii un buget strict pentru o campanie, riscati mult pentru ca pot aparea cheltuieli neprevazute. Calculati bugetul alocat actiunilor de publicitate, pe o perioada bine definita, de obicei un an. Incadrati-va in acest plan in loc sa il refaceti de nenumarate ori si sa renuntati pe parcurs la etapele stabilite pentru atingerea obiectivului.

Capatati siguranta! Eliminati orice risc! Contractele de marketing ce va tripleaza vanzarile sunt acum la indemana dumnevoastra! 

Greseala 5. Neadaptarea din mers

In cazul in care observati ca strategia dumneavoastra de marketing nu da rezultatele asteptate, schimbati-o. Adaptati-o sau apelati la agentia de publicitate pentru a discuta posibilitatea lansarii unei alte campanii.

Greseala 6. Promovarea inconsecventa a produsului sau a serviciului

Fiti consecvent in comunicare. O campanie publicitara trebuie sa aiba continuitate. Altfel, nu isi va indeplini pana la capat sarcina de convingere. Frecventa si consecventa sunt secretele succesului in publicitate. Nu difuzati o reclama timp de cateva saptamani si apoi intrerupeti. Continuati campania asa cum ati stabilit de la bun inceput.

Greseala 7. Difuzarea publicitatii doar cand lucrurile merg rau

Promovarea produselor trebuie desfasurata in paralel cu munca dumneavoastra de zi cu zi. Faceti-va un plan de afaceri. In acest mod anticipati momentul anului in care afacerea dumneavoastra da cele mai multe roade. Este un moment prielnic pentru defasurarea campaniei de publicitate.

Ultimele NOUTATI

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
O intrebare scurta pentru dl George Simion
Analize

O intrebare scurta pentru dl George Simion

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x