Cum poti face marketing online fara sa dai impresia ca vrei sa vinzi ceva

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum poti face marketing online fara sa dai impresia ca vrei sa vinzi ceva Cum poti face marketing online fara sa dai impresia ca vrei sa vinzi ceva
de Manager.ro la 02 Dec. 2013
Urmareste-ne pe Google News
marketingmicrositevanzaricopywriter

Odata lansat, un brand, un produs, un serviciu are nevoie sa creasca si sa se imprieteneasca bine cu toti consumatorii vizati. Companiile cred ca este de ajuns ca in mediul online sa isi prezinte produsul publicului, prin reclame clasice, un site de prezentare si eventual, o pagina de Facebook. Apoi asteapta cuminti "un return of investment", cel putin pe masura investitiei, imediat, se arata intr-o analiza Pixio. Aceasta a fost facuta in perioada ianuarie – noiembrie 2013.

Nimeni nu se intreaba, daca nu functioneaza, ce a fost gresit in abordare. E vina creativului, a copywriter-ului, a agentiei digitale sau a celei de media.
 
Un trend global conturat de trendwatching.com arata ca mentalitatea de a urmari promovarea strict  comerciala si atingerea “awareness-ului” s-a reorientat catre asumarea unei utilitati pentru consumatori.
 
In raport cu brand-ul, clientul trebuie sa simta ca merita sa se implice, ca se va da valoare alegerii lui pentru un produs sau altul. Toate acestea nu se pot intampla pe un site corporate, unul de prezentare sau intr-un magazin virtual.

 
„Aici intervine creativitatea agentiilor si nivelul de deschidere al mentalitatii clientilor. Mesajul brand-ului poate fi extrapolat intr-o campanie, cel mai bine reprezentata online printr-un microsite dedicat”, spun oficialii Pixio.
 
Daca acesta vorbeste despre beneficiile consumului unui produs, daca arata cum alegerea de consum poate impacta socialul sau vietile altora, deci impartaseste valori in care brand-ul crede, daca ofera un mediu cald, interactiv, intr-o forma care sa atraga, utilizatorii vor gasi motive sa il exploreze.
 
Daca in plus consumatorul gaseste si informatii utile, pe care le poate aplica in realitatea proprie, atunci va petrece timp in spatiul virtual creat si se va implica.
 
Atasamentul fata de brand va veni ca un efect firesc, iar memorarea mesajelor principale despre produs va fi inerenta. Actul de cumparare va veni ca o actiune dorita de consumator, convins de utilitatea produsului sau a serviciilor prezentate si nu ca o urmare a solicitarii companiei, prin mesaje pur comerciale.
 
Marile brand-uri internationale care au inteles aceste principii ne pun la dispozitie o lista de solutii, venite in urma tacticilor pe care le-au testat. Iata cateva sfaturi despre cum poti fi util consumatorilor, facand primul pas in cucerirea lor online:
 
- anticipeaza o nevoie a consumatorilor si dezvolta produse si servicii care sa o satisfaca;
- gandeste-te la cum ar vrea consumatorul sa interactioneze cu brand-ul si creeaza o platforma pe care sa il testeze, sa ii inteleaga diferentiatorii, sa isi exprime parerea sau sa il compare cu alte produse;
 
- vino cu informatii si recomandari pentru utilizatorii unui produs, care sa ii ajute sa obtina beneficii reale in viata de zi cu zi;
 
- propune solutii de imbunatatire a stilului de viata al consumatorilor, usureaza-le munca sau creeaza o functionalitate valoroasa pentru ei si pentru familia lor;
 
Marketerii isi pot stabili obiective clare de atins prin intermediul campaniei. Pot fi mesaje cheie de urmarit, impresii care se vor raspandi prin mediile sociale integrate in microsite, numarul de vizitatori unici care vor fi expusi la marcile de identitate vizuala a brand-ului, gradul de implicare si raspuns prin comentarii si actiuni in site si lista poate continua.
 
Tragand linie la finalul campaniei, se poate analiza conversia vizitatorilor online in cumparatori reali ai produselor, iar microsite-ul se va dovedi si instrument de PR si de advertising si de marketing, totul intr-o singura platforma.
 
Vestea buna este ca aceasta va ramane vie pe harta web in viitor si va continua sa aduca acel „return of investment” pe termen mediu si lung, ramanand ca o amprenta digitala, ambasadoare de brand, mult dupa ce investitia s-a incheiat.
 
Pe scurt, strategia de vanzare prin intermediul unui microsite de campanie este de a face marketing fara a parea ca incerci sa vinzi ceva.
 

Ultimele NOUTATI

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Ultimele stiri economice

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta

today19 Apr. 2024
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Economie

Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii

today19 Apr. 2024
De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos
Economie

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos

today19 Apr. 2024
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Comunicate

Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase

today19 Apr. 2024
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Ultima ora

Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas

today19 Apr. 2024
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Ultima ora

Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene

today19 Apr. 2024
ANAF incepe sa dea amenzi de 8.000 - 10.000 lei din octombrie 2024: pe lista neagra sunt comerciantii, ce urmareste Fiscul
Economie

ANAF incepe sa dea amenzi de 8.000 - 10.000 lei din octombrie 2024: pe lista neagra sunt comerciantii, ce urmareste Fiscul

today19 Apr. 2024
Sfaturi de econonomisire pentru romanii cu salarii si pensii mici: cum sa-ti gestionezi corect bugetul lunar
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Sfaturi de econonomisire pentru romanii cu salarii si pensii mici: cum sa-ti gestionezi corect bugetul lunar

today19 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos
Economie

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos

today19 Apr. 2024
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Comunicate

Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase

today19 Apr. 2024
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Ultima ora

Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas

today19 Apr. 2024
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Ultima ora

Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene

today19 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x