Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

MARKETING: Ce inseamna fericirea pentru consumatori? Conteaza varsta?


MARKETING: Ce inseamna fericirea pentru consumatori? Conteaza varsta?
de la 15 Feb. 2012
MARKETING: Ce inseamna fericirea pentru consumatori? Conteaza varsta?
Tags: marketingfericireconsumatoricoca-colanesquik

Fericirea poate insemna diverse lucruri pentru consumatori, daca sunt concentrati pe prezent sau pe viitor, potrivit unui studiu publicat in Journal of Consumer Research.

"Consumatorii doresc sa fie fericitii, iar oamenii de marketing incearca sa intampine cautarea acestei fericiri", scriu autorii Cassie Mogilner (University of Pennsylvania), Jennifer Aaker (Stanford University) si Sepandar Kamvar (MIT). "Coca-Cola incurajeaza consumatorii sa 'deschida fericirea' in ultima sa campanie; Nesquik promoveaza sloganul 'Nu poti cumpara fericirea, dar o poti bea'"
 
Autorii au vrut sa analizeze cum experimenteaza consumatorii fericirea si cum "promisiunea fericirii" le influenteaza alegerile. 
 
Sunt doua moduri prin care consumatorii experimenteaza fericirea
 
Ei au aflat ca sunt doua moduri prin care consumatorii experimenteaza fericirea: prin exaltare si calm. Cei care asociaza fericirea cu exaltarea tind sa fie mai tineri si mai concentrati pe viitor, iar cei care o asocieaza cu calmul sunt mai in varsta si mai concentrati pe prezent
 
Experimentele au aratat ca cei din prima categorie au ales produse iesite din comun atunci cand li s-a oferit ceai, muzica sau apa imbuteliata.  
 
Oamenii de marketing care doresc sa se foloseasca de fericire pentru a-i atrage pe consumatori trebuie sa aiba in vedere faptul ca fericirea nu este acelasi lucru pentru toata lumea. "Doi oameni care spun 'sunt fericit' se pot referi la doua senzatii complet diferite", potrivit autorilor citati. 




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016