Marketing: Un truc pentru a scrie un text de reclama eficient

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marketing: Un truc pentru a scrie un text de reclama eficient
de Manager.ro la 26 Mar. 2010
Urmareste-ne pe Google News
marketingreclamatruc


            Marketing: Un truc pentru a scrie un text de reclama eficient

Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti? Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa cautati ceva umoristic, vreun joc de cuvinte? Sau nu? Sunteti perfect constient ca de cuvintele pe care le veti scrie in acea reclama depinde cat de rotunjor (sau de stafidit) va fi contul dvs. din banca in urmatoarele luni. Si gandul asta nu face decat sa va scurt-circuiteze potentialul creator.


A scrie un text care sa-i strambe de emotie pe cititori e o treaba al naibii de grea si o sa transpirati putin pana o s-o duceti la bun sfarsit. Dar nu agravati situatia stand prabusit ore in sir pe scaunul din fata monitorului si cautand inspiratia, cu incapatanare, pe tavan.

Mai bine apelati la urmatorul truc: luati un teanc de ziare si reviste si rasfoiti-le rapid, pagina cu pagina, aruncand o privire foarte scurta asupra calupurilor de reclama; ori de cate ori intalniti un headline (titlu) care va atrage atentia, opriti-va, decupati reclama respectiva (chiar daca nu are nici cea mai mica legatura cu domeniul afacerii dvs.) si puneti-o intr-un dosar. In cateva zeci de minute veti strange astfel vreo cinci-zece reclame, iar daca repetati exercitiul acesta o data la cateva zile, in scurt timp dosarul dvs. va deveni destul de consistent.

Acum, ori de cate ori aveti nevoie de inspiratie, consultati "recolta": din moment ce headline-urile respective v-au determinat sa va opriti asupra lor, inseamna ca ideea pe care sunt construite este eficienta. Vedeti daca nu puteti adapta ideea in cauza la propria dvs. reclama. Incercand acest lucru, e foarte posibil sa descoperiti ca va vin in minte alte idei, mai mult sau mai putin inrudite cu cea initiala, dar la fel de reusite. Bingo!

Evident, recomandarea aceasta nu este un indemn la furt de proprietate intelectuala. Vorbim aici doar de o metoda de a iesi din "blocajul foii albe", de o supapa care sa va descatuseze propria creativitate. Oricum, e greu de crezut ca headline-ul reclamei unei afaceri se potriveste mot-a-mot si in cazul altei afaceri, cu un cu totul alt obiect de activitate. Succes!

Silvia Bucsan

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x