Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Oportunitatile oferite de mixul de marketing


Oportunitatile oferite de mixul de marketing
de la 30 Ian. 2009
Tags: marketingpiatavanzari



                       Oportunitatile oferite de mixul de marketing

  
Datorita noilor procese si fenomene, atat cantitative, cat si de natura calitativa, care actioneaza la nivelul economiilor nationale au sporit preocuparile pentru gasirea de noi concepte, modalitati si tehnici care sa ofere celor interesati cai de invingere a problemelor aparute si de a-si asigura o prezenta activa si competitiva pe piata.

Oportunitatile pentru standardizarea variabilelor mixului de marketing au fost prezentate in literatura de specialitate de mai multi autori.

Nu produsul este cel care ne ghideaza, ci nevoia. Nu cumparam ceea ce este produsul, cumparam ceea ce produsul face pentru noi.

Oamenii cumpara pentru ca au nevoie de ceva sau doresc acel lucru. Daca ii putem oferi cuiva motivele pentru a cumpara si scuzele necesare pentru a face acest gest, atunci sunt toate sansele ca vanzarea sa aiba loc.

Agentul de vanzari de succes este condus de dorintele clientului si orientat spre nevoile acestuia. Nu faceti greseala de a considera lipsite de importanta dorintele clientilor, deoarece acestia sunt impulsionati atat de ceea ce doresc cat si de nevoile pe care le au.

Gasirea clientilor este cea mai importanta cheie catre succesul in vanzari. Asa cum o calatorie de o mie de kilometri incepe cu un singur pas, tot asa pana nu ai un client nu ai sanse sa faci o vanzare. Centrul de influenta este sursa principala de clienti.

Agentii de vanzari trebuie sa identifice persoane cu influenta intr-o anumita comunitate, cartier, piata, organizatie si sa stabileasca o relatie cu acestia. Incurajand aceste persoane ca, mai departe, sa va prezinte prietenilor si cunostintelor. Astfel, puteti castiga un numar foarte mare de clienti foarte buni.

Asa cum bine se stie, cele patru elemente ale mixului de marketing sunt:

- produsul;
- pretul;
- distributia;
- promovarea.

Asadar, mixul de marketing este un ansamblu de strategii si tactici. Iar acestea sunt grupate in cele patru politici de marketing, privite prin prisma influentelor direct observabile asupra comportamentului consumatorului ca variabile:

1. variabile care tin de politica de produs;

2. variabile care tin de politica de pret;

3. variabile care tin de politica de distributie;

4. variabile care tin de politica promotionala.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Marketing




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016