Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cata grija aveti de angajatii dvs.?


Cata grija aveti de angajatii dvs.?
de la 27 Ian. 2009
Tags: afacerifimemunca



                                      Cata grija aveti de angajatii dvs.?

Intrebare:
Cine este mai important - clientul sau angajatul?
Raspuns: Ambii sunt la fel de importanti.

Intotdeauna ne straduim sa ne multumim clientii, pentru ca acestia sa faca in continuare afaceri cu noi, dar la fel de multumiti trebuie sa fie si angajatii, ca sa poata face treaba de calitate.

Daca sunt prost tratati, cum ne-am putea astepta ca ei, la randul lor, sa-i trateze bine pe clienti?

Unii patroni gasesc ca a-si plati bine oamenii este suficient. Nu este adevarat. Nu marimea salariului este principalul criteriu de apreciere a unui loc de munca. 

Cand sunt intrebati pentru ce motive anume le place slujba lor, oamenii raspund: "este o munca interesanta", "imi place atmosfera de la birou", "sunt tratata ca o persoana competenta si am responsabilitati importante" sau "simt ca celorlalti la pasa de mine".

Grija pentru angajati
incepe cu oferirea unor conditii bune de munca: un spatiu curat, aerisit si bine intretinut creeaza o atmosfera placuta, absolut necesara, deoarece oamenii isi petrec jumatate din zi aici.

Clientii
, in marea majoritate a cazurilor, nu ajung sa vada spatiile de productie unde se desfasoara de fapt activitatea, dar asta nu inseamna ca aceste spatii pot fi lasate cumva pe planul doi. 

Imaginea firmei
este formata, de fapt, din doua imagini - una externa (in ochii clientilor) si alta interna (in ochii angajatilor), si ambele sunt la fel de importante.Nu poti cere nimanui sa accepte sa-si petreaca timpul intr-un loc murdar sau plin de praf. In plus, daca spatiul este modern, dotat cu cele mai performante instalatii si echipamente, aceasta contribuie intr-o buna masura la atragerea celor mai buni oameni de pe piata fortei de munca. Deasemenea, conteaza mult si relatiile care se stabilesc in cadrul firmei. 

Oamenii trebuie sa se simta ca intr-o familie si sa stie ca pot gasi sprijin la colegii lor, nu numai pe plan profesional, ci si personal. Din acest motiv, orice manager adevarat trebuie sa aiba o lista de relatii (doctori, avocati, notari etc.) care le-ar putea fi utile angajatilor in anumite momente si pe care el (mangerul) sa nu ezite sa le foloseasca in scopul de a-si ajuta oamenii.

Vestile despre atmosfera dintr-o firma circula repede si, daca aceasta atmosfera este una sanatoasa din toate punctele de vedere, oamenii isi vor dori sa lucreze acolo. Si asta inseamna ca pot fi atrase, practic fara nici un efort (doar pe baza renumelui firmei), o serie de persoane valoroase, a caror identificare prin alte cai s-ar fi dovedit extrem de laborioasa. Nu ne putem astepta ca dupa simpla publicare a unei oferte de loc de munca cei mai buni oameni sa dea navala pentru a fi angajati.

Nu uitati
ca valoarea unei firme este data de valoarea angajatilor ei.

Mai multe articole depsre acest subiect gasiti in sectiunea: Resurse umane




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016