5 lucruri pe care companiile trebuie sa le cunoasca despre blogosfera

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 lucruri pe care companiile trebuie sa le cunoasca despre blogosfera 5 lucruri pe care companiile trebuie sa le cunoasca despre blogosfera
de Manager.ro la 17 Sep. 2012
Urmareste-ne pe Google News
lucruricompaniiblogosferablogbloggerinformatii

In zilele noastre, impartasim si consumam multe informatii, in format digital. Bloggerii reprezinta o adevarata putere in proliferarea vestilor, a recenziilor, a opiniilor si reprezinta, de multe ori, acele minti care ne introduc in mrejele unui nou trend, stabilit chiar de ei.

De ce a ajuns bloggingul atat de popular? Blogurile sunt usor de citit, contin opinii pertinente, comunica intr-un stil unic, al autorului - sunt colorate, impulsive si transparente. Cei mai multi antreprenori considera blogul zilelor noastre ca fiind cel mai apropiat mecanism de RECOMANDAREA PERSONALA si, in situatia in care presupunem ca un blogger NU este motivat financiar (sau altfel) sa scrie o anumita "poveste", atunci comunicarea lui are valoare.

Fie ca scrii pe blogul companiei tale sau in numele acesteia sau servesti o anumita comunitate de bloggeri, care iti impartasesc povestile, nu poti ignora puterea de influenta a celor mai cunoscuti dintre ei. Blogurile pot cladi (sau demola) imaginea unor branduri - ca si Facebook-ul, pot atrage noi clienti si atrag interesul pietei tinta. Inainte de a coopta un blogger, care sa iti promoveze brandul si compania, trebuie sa intelegi cum "functioneaza" un asemenea autor.

1. Observa diferenta dintre un jurnalist si un blogger. Cauta-i pe acei bloggeri care au aceleasi principii ca si tine, ai caror cititori rezoneaza cu brandul tau. Identifica sinergiile dintre prezenta lor online si compania ta. Da, jurnalistii pot fi bloggeri, dar nu toti bloggerii pot fi jurnalisti. Bloggerii au o libertate de exprimare absoluta si sunt autentici (chiar daca nu avem un barometru in acest sens), in timp ce jurnalistii tin cont de codul deontologic si conducerea redactiei lor - au anumite limitari.


2. Apreciaza valoarea profesiei de BLOGGER. Angajamentele bloggerilor devin tot mai populare pentru companii si beneficiaza de un respect; bloggerii sunt autentici si credibili, chiar mai credibili decat vedetele care promoveaza diverse produse, companii, servicii. Bloggerii sunt urmariti de audienta datorita capacitatii lor unice de a spune povesti, de a partaja informatii. Oamenii cumpara, incearca si adopta acele lucruri pe care le cunosc si in care au incredere si bloggerii au devenit o sursa de informatie. Bloggingul poate reprezenta o forma moderna a marketingului traditional - promovarea "din gura in gura".  

3. Trebuie sa intelegi limitarile bloggerului tau. Recenziile bloggerilor sunt valoroase pentru branduri, deoarece audienta lor tinde sa aiba incredere in informatia furnizata de o asemenea sursa - altfel, nu ar citi acel site. Intelegerea limitarilor unui blogger este importanta. Codurile de etica le solicita bloggerilor sa spuna daca au primit sau nu bani sau alte bunuri in schimbul promovarilor pe blogul lor.

4. Participa la discutiile initiate de bloggeri. Uneori, cea mai originala informatie despre o companie provine din comentariile si conversatiile de pe blog. Daca testezi un concept sau un produs, discutiile pe care bloggerul le initiaza pot fi de mare folos: o sa beneficiezi de un grup virtual de posibili cumparatori. Daca alegi un blog pentru feedback si discutii, aminteste-ti sa iti asumi un angajament si sa tii seama de laude si critici, pentru a-ti imbunatati produsele.

5. Pregateste-te sa "cantaresti" rezultatele. Fiecare articol despre brandul tau (fie ca il scrii tu sau altcineva) reprezinta o oportunitate de captare a atentiei comunitatii de bloggeri. Fie ca doresti sa cresti vanzarile, vizibilitatea brandului sau sa impartasesti o poveste cu ceilalti, asigura-te ca ai la indemana un sistem sau mai multe de "cantarire" a rezultatelor: monitorizeaza obiceiurile de achizitie, experienta, impresiile online, continutul partajat de vizitatori etc. Stabileste un benchmark, analizeaza trendurile si lucreaza activ pentru a imbunatati oferta companiei tale si totodata experienta oferita de aceasta.

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x