Telefonul joaca un rol din ce in ce mai importanta in viata fiecaruia dintre noi, mai toti oamenii petrecandu-si o buna parte din timpul liber pe retelele de socializare in ziua de astazi. Fie ca isi doresc sa afle ultimele noutati, fie ca folosesc aceste instrumente pentru a tine legatura cu prietenii si apropiatii, important este ca multi oameni sunt prezenti pe social media. In aceste conditii, retelele de socializare s-au transformat intr-un instrument perfect prin care business-urile pot transmite mesaje de natura comerciala.
Tendintele ne mai arata ca un numar tot mai mare de utilizatori de internet aleg sa isi faca cumparaturile online, folosind de asemenea retelele de socializare pentru a face cercetari asupra brandurilor de pe piata. Asadar, daca ai un business, indiferent de domeniul in care activezi, ar fi pacat sa nu profiti de instrumentele pe care ti le ofera social media in ziua de astazi pentru a iti creste vanzarile.
Prezenta online a business-ului tau in social media nu trebuie gandita exclusiv cu scopul de a face vanzari. Incearca sa aduci celor care te urmaresc informatii de valoare si gaseste modalitati de a interactiona cu comunitatea ta. Posteaza tot felul de informatii utile, raspunde la intrebari, organizeaza concursuri si asa mai departe, orice crezi ca te poate aduce mai aproape de potentialii clienti.
In functie de domeniul in care activezi, incearca sa gasesti pe retelele de socializare pe care esti prezent acele grupuri de oameni care sunt interesati de domeniul in cauza. Spre exemplu, daca vinzi haine du-te si cauta acele grupuri specializate in care se discuta numai despre asta. Prezinta-ti afacerea si produsele si integreaza-te in comunitate. Nu uita sa oferi informatii relevante pentru membrii comunitatii si sa te implici in discutii!
Daca vrei sa iti cresti numarul de vanzari si sa iti optimizezi vanzarile trebuie sa iti indrepti atentia si catre instrumentele si strategiile de marketing oferite de aceste retele de socializare. Spre exemplu, daca ai deja un site prin care iti vinzi produsele, poti folosi asa numitul Facebook Pixel, un instrument care iti permite sa urmaresti toate vanzarile de pe site-ul tau. Apoi, iti vei putea optimiza campaniile de promovare Facebook Ads, urmand sa te adresezi unui public tinta interesat de afacerea ta.
Gaseste-i pe acei influenceri relevanti din nisa ta si contacteaza-i! Prezinta-le afacerea si produsele tale si propune-le o colaborare prin care ei sa iti promoveze business-ul. Nu trebuie sa iti indrepti atentia doar catre acei influenceri foarte mari, cunoscuti de toata lumea. De multe ori, influencerii cu comunitati mici se pot dovedi extrem de utili pentru promovarea unui business nu foarte mare.
Citeste si: Ce e si cum functioneaza metoda Candy, care i-a lasat faliti pe multi romani
Ultimele NOUTATI
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Partenerii nostri
Instruirea SSM la continuarea activitatii dupa pensionare - reglementari cheie
Ce se intampla daca depasesti 90 zile concediu medical. Drepturi si obligatii
Chitanta neinregistrata in anul 2024: Cum se remediaza situatia
Renuntarea la dividende in favoarea celorlalti asociati: Care este solutia legala sigura si corecta?
Monografii Contabile 2025: Modele grupate pe domenii, gata de folosit
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii