Metoda KISS de determinare a succesului in campaniile social media

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Metoda KISS de determinare a succesului in campaniile social media Metoda KISS de determinare a succesului in campaniile social media
de Manager.ro la 30 Apr. 2011
Urmareste-ne pe Google News
facebooksocial mediacampaniemetodavanzaresucces

Din nefericire, multi strategi din zona social media raman captivi in universul cifrelor si uita ca daca nu vand, nu exista.

Fiecare afacere se incadreaza sub incidentele Indicatorilor-cheie de Performanta, care determina succesul activitatilor desfasurate in retelele de socializare. Socialmediatoday.com ne propune o metoda simpla si inteleapta de cantarire a succesului, denumita KISS.



K-Knowledge management-In ultimii 10 ani, ne-am tot poticnit in definirea termenului de "management al cunoasterii". Aduna toate cunostintele angajatilor tai la un loc, intr-un "nor" (ca tot e la moda termenul asta). Pune la punct wiki-uri, retele, bloguri, Intranet-uri, incurajeaza-i pe angajati sa-si impartaseasca unii altor cunostintele. Pentru ca rusine nu este sa nu stii, ci sa nu intrebi.


I-Intelligence-Informatii-Reteaua de socializare este calea ta directa prin care poti oferi informatii complete despre produsele/serviciile tale, clienti si concurenta. In momentul in care clientii sunt nemultumiti de produsele sau serviciile tale, iti vor spune asta, in recenzii, tweet-uri sau mesaje pe Facebook. Vei vedea astfel ce trebuie sa imbunatatesti, pentru a fi pe placul lor.

S-Sales-Vanzari-Prin intermediul retelelor de socializare, clientii pot deveni adevarati "avocati" ai brandului tau. Isi vor incuraja prietenii si familia sa foloseasca aceleasi produse/servicii. Nu e vorba de un concept nou, ci de redefinirea lui, prin social media. Reteaua de socializare reprezinta cea mai ieftina modalitate de promovare.

S-Support-Suport-Una dintre cele mai ignorate probleme in social media este cea a customer support-ului. Asistenta oferita clientilor reprezinta un punct vital. De exemplu, un call center n-ar putea functiona corespunzator, daca n-ar utiliza servicii precum First Contact Resolution (FCR), Time on Call (ToC), Cost per Call (CpC) si desigur Customer Satisfaction (CSat).

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x