Metoda KISS de determinare a succesului in campaniile social media
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Metoda KISS de determinare a succesului in campaniile social media
Din nefericire, multi strategi din zona social media raman captivi in universul cifrelor si uita ca daca nu vand, nu exista.
Fiecare afacere se incadreaza sub incidentele Indicatorilor-cheie de Performanta, care determina succesul activitatilor desfasurate in retelele de socializare. Socialmediatoday.com ne propune o metoda simpla si inteleapta de cantarire a succesului, denumita KISS.
K-Knowledge management-In ultimii 10 ani, ne-am tot poticnit in definirea termenului de "management al cunoasterii". Aduna toate cunostintele angajatilor tai la un loc, intr-un "nor" (ca tot e la moda termenul asta). Pune la punct wiki-uri, retele, bloguri, Intranet-uri, incurajeaza-i pe angajati sa-si impartaseasca unii altor cunostintele. Pentru ca rusine nu este sa nu stii, ci sa nu intrebi.
I-Intelligence-Informatii-Reteaua de socializare este calea ta directa prin care poti oferi informatii complete despre produsele/serviciile tale, clienti si concurenta. In momentul in care clientii sunt nemultumiti de produsele sau serviciile tale, iti vor spune asta, in recenzii, tweet-uri sau mesaje pe Facebook. Vei vedea astfel ce trebuie sa imbunatatesti, pentru a fi pe placul lor.
S-Sales-Vanzari-Prin intermediul retelelor de socializare, clientii pot deveni adevarati "avocati" ai brandului tau. Isi vor incuraja prietenii si familia sa foloseasca aceleasi produse/servicii. Nu e vorba de un concept nou, ci de redefinirea lui, prin social media. Reteaua de socializare reprezinta cea mai ieftina modalitate de promovare.
S-Support-Suport-Una dintre cele mai ignorate probleme in social media este cea a customer support-ului. Asistenta oferita clientilor reprezinta un punct vital. De exemplu, un call center n-ar putea functiona corespunzator, daca n-ar utiliza servicii precum First Contact Resolution (FCR), Time on Call (ToC), Cost per Call (CpC) si desigur Customer Satisfaction (CSat).
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"