Cum sa fiti as in vanzari

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa fiti as in vanzari
de Simonas la 08 Iul. 2009
vanzaritehnici de vanzarisfaturi


                                                  Cum sa fiti as in vanzari

Fiti as in vanzari! Sfaturi practice 


... pentru a argumenta eficient

Exista anumite cuvinte si expresii in vocabularul agentilor de vanzari pe care este benefic sa le folositi, intrucat au un impact pozitiv asupra auditoriului dumneavoastra. De asemenea, sunt cuvinte si expresii care trebuie evitate pe cat posibil.

Cuvinte si expresii care dau valoare prezentarii produsului sau serviciului:

- eficienta, castig, lider, puternic, primul, rezultate, a reusi, solid, eficace, competitiv, productiv... (releva performanta);

- cadou, economie, oferta, investitie, profit, profitabil, ieftin, reducere, cost... (scot in evidenta aspectele financiare);

- calitate, performanta, pregatire, libertatea de a alege, personalizat, valoare, daca vreti, dvs., flexibilitate... (releva performanta);

- incredere, garantat, protectie, siguranta, pe termen lung, fara risc, dovedit... maresc siguranta clientului);

- confort, usor, simplu, fara grija, de la inceput, cu minimum de efort... (scot in evidenta simplificarea).

Cum sa vindeti orice, oricui. AZI!!!  Cand nimeni nu cumpara. Aflati acum cele mai noi strategii si tehnici de vanzari .

Cuvinte si expresii
care trebuie evitate:

- va pot ajuta cu ceva? (formulare cu care suntem intampinati aproape intotdeauna cand intram intr-un magazin, este deja o adresare standard, care chiar deranjeaza);
- sincer va spun, foarte sincer, cu mana pe inima, va jur, nu va mint deloc (expresii care suna nesincer);

- eu sunt seful, eu ma ocup de asta (nu credeti ca aceste formulari exprima mai mult nesiguranta decat siguranta; reprezentati o companie, asa ca ce daca sunteti sau nu seful?)

Atunci cand aduceti argumente clare in favoarea produsului sau serviciului oferit, este bine sa evitati:

Denigrarea concurentei. Faceti o prezentare a produselor dumneavoastra. Scoateti in evidenta punctele forte ale acestora, dar nu faceti referire la concurenta, pentru ca aveti de pierdut. Poate ca persoana cu care stati de vorba stie mai multe despre concurenti decat dumneavoastra.

Negocierea pretului. Nu-i cereti niciodata potetialului client sa propuna un pret pentru produsul sau serviciul dvs. si nu negociati pretul pe care l-ati fixat dinainte. In plus, atunci cand comunicati pretul fiti foarte sigur pe dumneavoastra. Daca ezitati, potentialul client va intelege ca pretul nu este in concordanta cu calitatea produsului oferit.

Comportamentul disperat. Dumneavoastra sunteti cel care ii oferiti potentialului client un produs sau serviciu de care el are nevoie. Nu-i dati de inteles ca daca achizitioneaza de la dvs. va face un favor. El cumpara pentru beneficiile pe care le obtine. Este o afacere profitabila pentru ambele parti.

Ghicitul. Daca, din anumite motive, nu cunoasteti raspunsul la vreo intrebare a potentialului client, nu inventati ceva ce credeti ca acesta ar vrea sa auda. Afirmati ca nu stiti raspunsul si ca il veti afla cat mai repede posibil.

Promisiunile neintemeiate. Nu incercati sa va puneti intr-o lumina favorabila facand promisiuni pe care nu sunteti sigur ca le veti putea respecta. Prin ele veti narui increderea potentialului client. 

Supraestimarea. Desigur ca va cunoasteti perfect produsul si poate ca sunteti expert in domeniul dvs. de activitate. Cu toate acestea, nu puteti sustine ca stiti totul despre fiecare potential client. Numai el este cel care cunoaste situatia in care se afla, asa ca ascultati-l si apoi oferiti-i solutia de care are nevoie.

Lipsa de respect. Sunt multi agenti de vanzari care, in timpul unei intrevederi cu un potential client, raspund atunci cand le suna telefonul. Altii ii relateaza potentialului client cat sunt ei de ocupati si ce favoare ii fac acestuia ca au venit sa-i faca o oferta. 

Numerotarea potentialilor clienti. Exista agenti de vanzari care isi considera potentialii clienti ca fiind la fel. Au aceleasi nevoi, vor cumpara acelasi produs, fiecare avand un numar. Trebuie sa va ganditi ca sunt diferiti si sa-i tratati pe fiecare in parte asa cum se asteapta sa fie tratati.

Daca veti reusi sa puneti in valoare cele mai importante beneficii pe care clientul le obtine in urma utilizarii produselor sau seriviciilor dvs. si sa evitati conceptiile descrise mai sus, veti avea sanse mari pentru incheierea unui contract.

Cum sa vindeti orice, oricui. AZI!!!  Cand nimeni nu cumpara. Aflati acum cele mai noi strategii si tehnici de vanzari .

Totusi, atunci cand va intalniti cu un potential client, trebuie sa va asteptati la orice reactie din partea acestuia, astfel incat va recomand sa fiti pregatit pentru orice. Nu este de ajuns numai sa cunoasteti perfect ceea ce vindeti, ci sa cunoasteti foarte bine si nevoile potentialului client.

Astfel, aveti posibilitatea sa folositi argumentele care vor produce cel mai mare impact asupra potentialului client.

Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Externalizarea activitatilor de resurse umane si salarizare - noua tendinta in randul companiilor
Companii

Externalizarea activitatilor de resurse umane si salarizare - noua tendinta in randul companiilor

In ultimii ani, odata cu diversificarea din ce in ce mai mare a serviciilor oferite pe piata din Romania, un numar tot mai mare de companii au inceput sa apeleze la servicii externalizate de...
today28 Iun. 2022
Cea mai inteligenta metoda de a economisi bani: ce inseamna sa compari costul cu valoarea
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cea mai inteligenta metoda de a economisi bani: ce inseamna sa compari costul cu valoarea

"Oh, doar 100 de lei pentru acest obiect redus de la 149, o sa il cumpar, vad eu ce fac cu el, dar nu pot sa ratez oferta asta" - ti-ai spus vreodata asta? Cu siguranta, nu numai o data!...
today27 Iun. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Cum iti dai seama daca in camera de hotel sunt montate camere ascunse: 3 modalitati simple de a verifica
Travel

Cum iti dai seama daca in camera de hotel sunt montate camere ascunse: 3 modalitati simple de a verifica

today27 Iun. 2022
Unicornul romanesc UiPath face concedieri: ce se intampla cu firma care a pus Romania pe harta businessului global
Tehnologie

Unicornul romanesc UiPath face concedieri: ce se intampla cu firma care a pus Romania pe harta businessului global

today27 Iun. 2022
SIMULARE CALCUL. Cat se scumpeste rata la banca, daca alegi sa o amani 9 luni
Ultimele stiri economice

SIMULARE CALCUL. Cat se scumpeste rata la banca, daca alegi sa o amani 9 luni

today27 Iun. 2022
AMANARE RATE LA BANCI. Lista celor 11 conditii, pentru firme si populatie
Financiar-Bancar

AMANARE RATE LA BANCI. Lista celor 11 conditii, pentru firme si populatie

today27 Iun. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x