7 sfaturi ca sa va

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 sfaturi ca sa va
de Manager.ro la 03 Mar. 2008
Urmareste-ne pe Google News
cum sa vinzi prin telefontelevanzaricum sa inchei o afacere la telefontehnici de vanzarivinde orice oricuivinde orice prin telefonclientela prin telefonconvingeti clientii sa cumperecum sa convingeticum sa negociati o vanzatetehnici de manipulare


                   7 sfaturi ca sa va "fortati" clientii sa va sune inapoi

 
De multe ori atunci cand va sunati clientii va izbiti ori de mesageria lor vocala, ori de o secretara care pare ca s-a jurat sa nu va lase sa ajungeti la seful ei. Si-atunci lasati un mesaj si asteptati ca (potentialul) client sa va sune inapoi. Ceea ce, asa cum stim cu totii foarte bine, nu se intampla.


Cu toate acestea, exista cateva tehnici de vanzari care forteaza putin mana clientilor. Ele nu sunt imbatabile si nu va garanteaza un rezultat in 100 % din cazuri, dar va ajuta sa va convingeti mai usor clientii sa va sune inapoi.

1.
In prima propozitie pe care o spuneti nu rostiti numele dvs., ci numele cunostintei comune care v-a recomandat clientul respectiv.

Spre exemplu nu spuneti "Buna ziua, numele meu este Radu Popescu.", ci "Buna ziua, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna de la ..., mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun". Iar cand incheiati conversatia spuneti: "Asa cum v-am spus si la inceput, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna, mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun".

2. Precizati foarte clar si specific care este scopul apelului dvs.

Spuneti spre exemplu "Ar fi exceptional daca mi-ati putea spune ce parere aveti despre oferta pe care v-am trimis-o acum 2 saptamani".

3.
Spuneti (potentialului) client de ce este in avantajul lui sa va returneze apelul telefonic.

"Atunci cand ma veti suna, va voi explica cum poate produsul nostru sa va reduca cu pana la 15 % actualele costuri pe care le aveti cu materiile prime."

4.
Comunicati clientului ca discutia telefonica nu va dura mai mult de x minute.

5.
Formulati-va mesajul cat mai concis, indiferent daca mesageria vocala sau secretara il inregistreaza. Acest lucru comunica indirect ca nu sunteti un "vorba-lunga".

6.
Rostiti clar, fara sa va grabiti numarul dvs. de telefon atat la inceputul mesajului, cat si la sfarsit.

7.
Ori de cate ori va sunati un (potential) client fiti pregatit sa ii lasati un mesaj in caz ca nu raspunde. In acest fel nu veti fi luat prin surprindere.

Aplicati chiar de azi aceste sfaturi
ca sa aveti succes in vanzari
. Sigur veti constata rapid o imbunatatire a numarului de apeluri ce vin din partea clientilor care va suna inapoi.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Tehnici de vanzari

Ultimele NOUTATI

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
O intrebare scurta pentru dl George Simion
Analize

O intrebare scurta pentru dl George Simion

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x