7 sfaturi ca sa va

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 sfaturi ca sa va
de Manager.ro la 03 Mar. 2008
Urmareste-ne pe Google News
cum sa vinzi prin telefontelevanzaricum sa inchei o afacere la telefontehnici de vanzarivinde orice oricuivinde orice prin telefonclientela prin telefonconvingeti clientii sa cumperecum sa convingeticum sa negociati o vanzatetehnici de manipulare


                   7 sfaturi ca sa va "fortati" clientii sa va sune inapoi

 
De multe ori atunci cand va sunati clientii va izbiti ori de mesageria lor vocala, ori de o secretara care pare ca s-a jurat sa nu va lase sa ajungeti la seful ei. Si-atunci lasati un mesaj si asteptati ca (potentialul) client sa va sune inapoi. Ceea ce, asa cum stim cu totii foarte bine, nu se intampla.


Cu toate acestea, exista cateva tehnici de vanzari care forteaza putin mana clientilor. Ele nu sunt imbatabile si nu va garanteaza un rezultat in 100 % din cazuri, dar va ajuta sa va convingeti mai usor clientii sa va sune inapoi.

1.
In prima propozitie pe care o spuneti nu rostiti numele dvs., ci numele cunostintei comune care v-a recomandat clientul respectiv.

Spre exemplu nu spuneti "Buna ziua, numele meu este Radu Popescu.", ci "Buna ziua, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna de la ..., mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun". Iar cand incheiati conversatia spuneti: "Asa cum v-am spus si la inceput, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna, mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun".

2. Precizati foarte clar si specific care este scopul apelului dvs.

Spuneti spre exemplu "Ar fi exceptional daca mi-ati putea spune ce parere aveti despre oferta pe care v-am trimis-o acum 2 saptamani".

3.
Spuneti (potentialului) client de ce este in avantajul lui sa va returneze apelul telefonic.

"Atunci cand ma veti suna, va voi explica cum poate produsul nostru sa va reduca cu pana la 15 % actualele costuri pe care le aveti cu materiile prime."

4.
Comunicati clientului ca discutia telefonica nu va dura mai mult de x minute.

5.
Formulati-va mesajul cat mai concis, indiferent daca mesageria vocala sau secretara il inregistreaza. Acest lucru comunica indirect ca nu sunteti un "vorba-lunga".

6.
Rostiti clar, fara sa va grabiti numarul dvs. de telefon atat la inceputul mesajului, cat si la sfarsit.

7.
Ori de cate ori va sunati un (potential) client fiti pregatit sa ii lasati un mesaj in caz ca nu raspunde. In acest fel nu veti fi luat prin surprindere.

Aplicati chiar de azi aceste sfaturi
ca sa aveti succes in vanzari
. Sigur veti constata rapid o imbunatatire a numarului de apeluri ce vin din partea clientilor care va suna inapoi.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Tehnici de vanzari

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x