Cele 14 ingrediente ale retetei succesului

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele 14 ingrediente ale retetei succesului
de Manager.ro la 28 Nov. 2008
Urmareste-ne pe Google News
telemarketingvanzari


                               Cele 14 ingrediente ale retetei succesului

    Dupa Decalogul vanzarilor prin telemarketing, va prezentam o noua propunere de lista ce trebuie afisata permanent pe peretele din fata postului operatorului de telemarketing.


Reteta succesului in telemarketing are la baza 14 ingrediente, armonios omogenizate.

1. Vorbiti clar si concis!

2. Discutati, nu monologati!

3. Zambiti cand vorbiti! Acest lucru se observa intotdeauna in tonul dumneavoastra.

4. Fiti entuziast!

5. Adaptati-va intensitatea vocii dupa cea a interlocutorului (in conditii tehnice identice)!

6. Vorbiti pozitiv!

7. Folositi un ton echilibrat!

8. Fiti pregatit pentru a face fata obiectiilor!

9. Vorbiti direct in telefon, nu la o jumatate de metru de acesta!

10. Luati in calcul si respectati personalitatea clientului!

11. Prezentati beneficii concrete!

12. Transmiteti interlocutorului incredere!

13. Puneti-va intotdeauna in locul celui cu care vorbiti!

14. Repetati telefonul daca este necesar!

Capatati ACUM siguranta in administrarea financiara a afacerii dvs.! Rapid, sigur si cu eforturi minime! CUM? Verificati aici!

Lista de control 

1. Ati determinat nevoile publicului-tinta inainte de a incepe vanzarea propriu-zisa a produsului?

2. Inainte de a se ridica receptorul v-ati asigurat ca exista un plan al convorbirii?

3. Faceti o diferentiere clara intre caracteristicile si beneficiile produsului?

4. Ati pus la punct o strategie de vanzare adaptata fiecarui telefon dat?

5. Apelul telefonic se face respectandu-se regulile de baza ale telemarketingului?

6. Cuvintele ce vor fi rostite la telefon au darul de a-l face pe potentialul client sa comande?

7. Se urmareste, pe toata durata convorbirii, transmiterea unui mesaj clar si concis?

8. Exista, in fiecare apel efectuat, un mesaj clar prin care interlocutorul este invitat sa cumpere?

9. Persoana de la celalalt capat al firului poate intelege, in totalitate, mesajul transmis?

10. Ati facut o analiza a obiectiilor majore pe care potentialii clienti le pot avea?

11. Operatorul de telemarketing stie ca trebuie sa-si adapteze reactiile dupa cele ale potentialului client?

12. Ati stabilit cati potentiali clienti vor fi sunati de fiecare operator pe parcursul unei campanii?

13. Ati identificat intervalul orar ideal pentru categoria selectata de clienti?

14. Ati afisat decalogul vanzarilor prin telemarketing la loc vizibil?

15. Stiti care sunt cele patru greseli fatale pe care nu trebuie sa le faceti in telemarketing?

16. Ati fixat lista cu posibilele incheieri ale discutiei pe care operatorii le au la dispozitie?

Autor: Florin Campeanu

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Tehnici de vanzari

Ultimele NOUTATI

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
O intrebare scurta pentru dl George Simion
Analize

O intrebare scurta pentru dl George Simion

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x