Cele 14 ingrediente ale retetei succesului
Dupa
Decalogul vanzarilor prin telemarketing, va prezentam o noua propunere de lista ce trebuie afisata permanent pe peretele din fata postului operatorului de telemarketing.
Reteta succesului in telemarketing
are la baza 14 ingrediente, armonios omogenizate.
1. Vorbiti clar si concis!
2. Discutati, nu monologati!
3. Zambiti cand vorbiti! Acest lucru se observa intotdeauna in tonul dumneavoastra.
4. Fiti entuziast!
5. Adaptati-va intensitatea vocii dupa cea a interlocutorului (in conditii tehnice identice)!
6. Vorbiti pozitiv!
7. Folositi un ton echilibrat!
8. Fiti pregatit pentru a face fata obiectiilor!
9. Vorbiti direct in telefon, nu la o jumatate de metru de acesta!
10. Luati in calcul si respectati personalitatea clientului!
11. Prezentati beneficii concrete!
12. Transmiteti interlocutorului incredere!
13. Puneti-va intotdeauna in locul celui cu care vorbiti!
14. Repetati telefonul daca este necesar!
Capatati ACUM siguranta in administrarea financiara a afacerii dvs.! Rapid, sigur si cu eforturi minime! CUM? Verificati aici!
Lista de control
1. Ati determinat nevoile publicului-tinta inainte de a incepe vanzarea propriu-zisa a produsului?
2. Inainte de a se ridica receptorul v-ati asigurat ca exista un plan al convorbirii?
3. Faceti o diferentiere clara intre caracteristicile si beneficiile produsului?
4. Ati pus la punct o strategie de vanzare adaptata fiecarui telefon dat?
5. Apelul telefonic se face respectandu-se regulile de baza ale telemarketingului?
6. Cuvintele ce vor fi rostite la telefon au darul de a-l face pe potentialul client sa comande?
7. Se urmareste, pe toata durata convorbirii, transmiterea unui mesaj clar si concis?
8. Exista, in fiecare apel efectuat, un mesaj clar prin care interlocutorul este invitat sa cumpere?
9. Persoana de la celalalt capat al firului poate intelege, in totalitate, mesajul transmis?
10. Ati facut o analiza a obiectiilor majore pe care potentialii clienti le pot avea?
11. Operatorul de telemarketing stie ca trebuie sa-si adapteze reactiile dupa cele ale potentialului client?
12. Ati stabilit cati potentiali clienti vor fi sunati de fiecare operator pe parcursul unei campanii?
13. Ati identificat intervalul orar ideal pentru categoria selectata de clienti?
14. Ati afisat decalogul vanzarilor prin telemarketing la loc vizibil?
15. Stiti care sunt cele patru greseli fatale pe care nu trebuie sa le faceti in telemarketing?
16. Ati fixat lista cu posibilele incheieri ale discutiei pe care operatorii le au la dispozitie?
Autor: Florin Campeanu
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Tehnici de vanzari
Ultimele NOUTATI
Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Partenerii nostri
Ce se intampla daca depasesti 90 zile concediu medical. Drepturi si obligatii
CCC pentru tatal necasatorit - procedura si reglementari cheie
Ce software de gestiune sa alegi pentru restaurant in functie de specificul locatiei
Dividende interimare: Atentie la modificarea cotei de impozit pentru sumele neachitate!
Prescriptia obligatiilor fiscale: Cand se prescrie anul 2019