Cele 14 ingrediente ale retetei succesului
Dupa
Decalogul vanzarilor prin telemarketing, va prezentam o noua propunere de lista ce trebuie afisata permanent pe peretele din fata postului operatorului de telemarketing.
Reteta succesului in telemarketing
are la baza 14 ingrediente, armonios omogenizate.
1. Vorbiti clar si concis!
2. Discutati, nu monologati!
3. Zambiti cand vorbiti! Acest lucru se observa intotdeauna in tonul dumneavoastra.
4. Fiti entuziast!
5. Adaptati-va intensitatea vocii dupa cea a interlocutorului (in conditii tehnice identice)!
6. Vorbiti pozitiv!
7. Folositi un ton echilibrat!
8. Fiti pregatit pentru a face fata obiectiilor!
9. Vorbiti direct in telefon, nu la o jumatate de metru de acesta!
10. Luati in calcul si respectati personalitatea clientului!
11. Prezentati beneficii concrete!
12. Transmiteti interlocutorului incredere!
13. Puneti-va intotdeauna in locul celui cu care vorbiti!
14. Repetati telefonul daca este necesar!
Capatati ACUM siguranta in administrarea financiara a afacerii dvs.! Rapid, sigur si cu eforturi minime! CUM? Verificati aici!
Lista de control
1. Ati determinat nevoile publicului-tinta inainte de a incepe vanzarea propriu-zisa a produsului?
2. Inainte de a se ridica receptorul v-ati asigurat ca exista un plan al convorbirii?
3. Faceti o diferentiere clara intre caracteristicile si beneficiile produsului?
4. Ati pus la punct o strategie de vanzare adaptata fiecarui telefon dat?
5. Apelul telefonic se face respectandu-se regulile de baza ale telemarketingului?
6. Cuvintele ce vor fi rostite la telefon au darul de a-l face pe potentialul client sa comande?
7. Se urmareste, pe toata durata convorbirii, transmiterea unui mesaj clar si concis?
8. Exista, in fiecare apel efectuat, un mesaj clar prin care interlocutorul este invitat sa cumpere?
9. Persoana de la celalalt capat al firului poate intelege, in totalitate, mesajul transmis?
10. Ati facut o analiza a obiectiilor majore pe care potentialii clienti le pot avea?
11. Operatorul de telemarketing stie ca trebuie sa-si adapteze reactiile dupa cele ale potentialului client?
12. Ati stabilit cati potentiali clienti vor fi sunati de fiecare operator pe parcursul unei campanii?
13. Ati identificat intervalul orar ideal pentru categoria selectata de clienti?
14. Ati afisat decalogul vanzarilor prin telemarketing la loc vizibil?
15. Stiti care sunt cele patru greseli fatale pe care nu trebuie sa le faceti in telemarketing?
16. Ati fixat lista cu posibilele incheieri ale discutiei pe care operatorii le au la dispozitie?
Autor: Florin Campeanu
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Tehnici de vanzari
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea