Cuvintele pozitive si frazele reflexe care aduc vanzari

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cuvintele pozitive si frazele reflexe care aduc vanzari
de Manager.ro la 11 Mar. 2009
Urmareste-ne pe Google News
vanzarifirmetehnici de vanzari


                 Cuvintele pozitive si frazele reflexe care aduc vanzari

- Ce-ar fi trebuit sa fac, pentru a evita reactia pe care a avut-o?
- Sa intrebi: Ce te face sa reactionezi asa?


- Si daca faceam asta?
- Daca faceai asta, ai fi stiut ce-i displace si ai fi reactionat in consecinta.
- Esti tu dragut, dar cand incasezi asa ceva drept in fata, in momentul cand traversezi Campiile, printre toate masinile alea, nu mai stii nici ce sa zici, nici ce sa faci!
- Am ajuns la aceeasi concluzie. Iata de ce trebuie sa ai pregatite fraze si cuvinte care sa-ti vina reflex si aduca vanzari, ca sa-ti gasesti replica in orice imprejurari, cand esti plesnit sau emotionat. O sa-ti povestesc despre asta. E foarte interesant, vei vedea.

Cand doi jucatori de tenis se infrunta la cel mai inalt nivel, nici unul, nici celalalt nu sta sa se gandeasca, sa afle daca trebuie sa ia pozitie la capatul terenului, cand serviciul este la adversar. Nici nu se intreaba daca e cazul sa loveasca la dreapta, cand adversarul s-a indepartat pe partea cealalta. Acest tip de reflectii nu sunt utile decat inainte de meci sau dupa. In niciun caz, pe durata lui. Odata ajuns pe teren, jucatorul trebuie sa loveasca mingea, cat mai bine posibil.

>>>
3 secrete pe care nimeni nu vi le spune atunci cand vreti sa demarati o afacere! <<<

Tot ce vom studia impreuna reprezinta pretiosul fir al Ariadnei care va va ghida, de acum inainte, pentru a va duce la bun sfarsit intrevederile de vanzari. La fel ca la autostrada - care e prevazuta cu glisiere de siguranta, ca noi sa nu ajungem sa rulam pe contrasens, cu benzi de oprire in caz de urgenta, pentru siguranta in caz de pana, marcarea benzilor pentru viteze diferite, refugii de odihna etc. si intrevederile de vanzari au balizajul lor. Stiu ca, in ceea ce priveste aceste intrevederi, succesul trece in mod obligatoriu prin inlantuirea unei suite logice:

1.
Necesitatea de a intelege nevoia interlocutorului;

2. El sa fie determinat sa accepte acest lucru;

3. Sa-l indrumam sa accepte sa-si satisfaca aceasta nevoie, bineinteles;

4. Sa-i prezentam beneficiile solutiei pe care dorim sa-l facem s-o adopte, inlaturand toate obiectiile, inainte de a face pasul urmator;

5. Formularea finalizarii, in functie de situatie.

Intrevederile de vanzari se desfasoara insa ca deplasarea pe autostrada, in ziua plecarii in vacanta. Glisierele de siguranta si benzile laterale nu-l impiedica pe sofer sa-si faca ochii roata. Si nici pe vreun inconstient sa-si serveasca picnicul pe banda de oprire de urgenta. In astfel de momente, numai reflexele corecte sunt eficiente pentru a evita accidentul. Iata de ce, pentru fiecare etapa a intrevederii de vanzari, trebuie sa avem gata stiute fraze si cuvinte reflexe, care ne vor ghida spre succes, in momentele cele mai grele.

Frazele de incepere a intrevederii de vanzari care ne ajuta sa luam un start bun

Luati un start corect!
Incepeti prin a va motiva interlocutorul. In cartea Conquérir de nouveau clients scrisa de mine, sunt detaliate toate tipurile de tehnici de optimizare a acestei luari de contact. Bazandu-ma pe teste stiintifice, expun efectele psihologice pe care le pot avea atingerea discreta a  deciziei ulterioare privind cumpararea, in ceea ce il priveste pe potentialul client care ne primeste. Ca sa evit sa ma repet, nu voi aminti aici decat ca, la inceputul intrevederii de vanzari, trebuie sa renuntam la atitudinile noastre de vanzatori ambulanti, care isi tin produsele sub pulpana hainei, ca si cum ei n-ar avea nimic de vandut, sau care nu s-ar simti prea mandri ca trebuie sa faca asta.

Expresiile: Am venit doar pentru o prima luare de contact sau chiar: Am venit pentru ca a trecut foarte multa vreme de cand nu ne-am mai vazut trebuie inlaturate. Meseria noastra este plina de demnitate si indispensabila. Nu ezitati sa va anuntati motivul vizitei: cel de a va convinge interlocutorul sa va adopte produsele, sistemele sau solutiile. Daca asta va doriti, de ce sa nu i-o si spuneti? In acest fel, v-ati achitat taxa de intrare in joc si, dintr-o data, va veti pozitiona intrevederea in dimensiunea ei energetica client/ vanzator (oarecum, ca la un club specializat pe intalniri - unde esti in drept sa spui De asta am venit!).

Deci, exersati afirmatiile pentru succesul in vanzari:

- Am trecut pe aici ca sa va vad, in speranta de a va convinge sa ne adoptati produsele...

- Sunt dator sa va impartasesc un secret. De multa vreme doresc sa obtin din partea firmei dvs. incredintarea in grija noastra a...

- As dori sa va fac sa apreciati numeroasele servicii pe care firma mea vi le poate face, dvs. si intregii familii.

- sau, in sfarsit: Clientela firmei dvs. este o miza importanta pentru compania noastra. Am venit sa incerc sa va conving asupra interesului reciproc de a lucra impreuna. Dupa care, cu un zambet larg, adaugati: Pot sa iau loc? Nu cunosc prea multi interlocutori care sa refuze asa ceva.

Tuturor celor ce manifesta oarece retineri sau timiditate in utilizarea acestui tip de formulari in vanzari le amintesc faptul ca nu este nicio rusine sa faci cariera in management sau in domeniul resurse umane...

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Tehnici de vanzari

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x