British Airways isi va lansa primele reclame despre Olimpiada din 2012
british airwaysjocurile olimpice londra 2012campanie de publicitate
Campania de publicitate nu va include televiziunile, orientandu-se, in schimb, pe presa tiparita si publicitatea online. British Airways isi va lansa primele reclame pentru a promova sponsorizarea proprie in valoare de 48 de milioane de euro a Jocurilor Olimpice care vor fi organizate la Londra, in 2012, Campania va rula peste un an de zile, nu la TV insa, scrie www.guardian.co.uk.
Compania aviatica a semnat un contract de 48 de milioane de euro in 2008 si a devenit sponsor oficial al evenimentului sportiv.
Primul spot va aparea joi in media tiparite traditionale si online si este insotit de anuntul unui concurs prin care scenaristii si artistii doritori pot sa intre in competitia "mentorii celebritatii" si sa creeze meniul olimpic care va fi folosit pe aeronavele BA. Sau pot sa scrie scenariul unui film de scurt-metraj care va fi rulat pe stadionul unde va avea loc si ceremonia de deschidere. Artistul declarat castigator va colabora si la un model intitulat "aeronava de festivitati".
Partea a doua a campaniei, care va debuta luna viitoare, se va centra pe atletii sponzorizati de BA. Acestia incearca sa ajunga in echipa olimpica britanica.
BA a declarat ca este cea mai ampla campanie de sponsorizare (fondurile indreptandu-se, printre altele, catre Bafta, Saptamana modei de la Londra si turneul national de rugbi), dar si cea mai longeviva, fiind planificata a se intinde pe 12 luni. In mod traditional, campaniile de publicitate au un caracter tactic si se orienteaza spre vanzarea de produse pe o perioada de doua-trei luni.