Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 trucuri strategice care te ajuta sa faci o impresie buna cand iti prezinti start-upul la un targ de business


5 trucuri strategice care te ajuta sa faci o impresie buna cand iti prezinti start-upul la un targ de business
de la 14 Nov. 2018
5 trucuri strategice care te ajuta sa faci o impresie buna cand iti prezinti start-upul la un targ de business
Tags: dispozitiv fumatiqos

In ultimii ani, evenimentele business au devenit extrem de populare in Romania. Expo-conferinte sau targuri de profil, reprezinta una dintre cele mai bune metode pe care o companie le are la dispozitie pentru a atrage atentia unor potentiali clienti sau chiar investitori. In fiecare an apar noi astfel de evenimente, dedicate in special domeniilor IT si fintech, iar focusul nu mai este doar pe Bucuresti, pentru ca workshopuri si conferinte apar si in celelalte regiuni ale tarii.


Daca te-ai intrebat cum ar fi sa participi la un astfel de eveniment din postura de expozant, dar nu stii cum ai putea sa cresti sansele unui ROI pozitiv, iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa faci o impresie buna si sa scoti in evidenta atuurile companiei si ale produselor tale:

1. Fii activ in social media


 

Participarea la un targ de business este un pas bun inainte atunci cand ai in vedere promovarea companiei si a produselor tale, dar nu este singurul. Nu uita de prezenta pe retelele de social media. Odata ce ai decis ca vei participa la o expozitie de business si ai rezolvat cu taxele, e momentul sa anunti ca vei participa.


 

Posteaza anunturi sau mesaje pe Facebook, Twitter sau Instagram, daca este cazul, si foloseste intotdeauna hashtagul evenimentului la care vei participa. Ofera informatii utile celor care sunt interesati de domeniul in care activezi, cum ar fi cateva detalii despre oferta companiei tale, despre sperantele sau despre oamenii pe care vrei sa-i cunosti la targul de business.

2. Fii prezent in persoana


 

O expozitie de business, mai ales daca este prima de acest gen la care participa compania ta, trebuie tratata cu seriozitate. Nu-i lasa pe angajati sa se ocupe singuri nici de amenajarea standului, nici de intampinarea potentialilor clienti odata ce evenimentul a inceput. Managerul trebuie sa fie de fata, sa ofere prestanta si greutate raspunsurilor, oricare ar fi intrebarile.


 

La capitolul prestanta, e indicat sa ai o atitudine potrivita, dar si o tinuta care sa inspire incredere. Poti sa te prezinti in blugi si tricou, dar un costum nu a facut niciodata rau. In plus, daca fumezi, inlocuieste tigarile clasice cu un dispozitiv IQOS: vei scapa de mirosul de tutun ars si nu vei mai fi nevoit sa faci drumuri la locul de fumat ori de cate ori apare cate un potential client. Trecerea nu este dificila, trebuie sa stii doar cum se incarca IQOS si cum se foloseste.

3. Cauta inspiratie la ceilalti expozanti


 

La un targ de profil, pe langa startup-uri, participa si companii consacrate din domeniu, care sunt sunt la primul eveniment de acest gen. Profita de timpul petrecut inainte de eveniment pentru amenajarea standului tau si cauta idei inovative si la ceilalti participanti. Vezi cum isi amenajeaza numele grele din industrie standul si nu le copia ideile; imbunatateste-le.


 

Scopul tau este sa-i convingi pe vizitatori sa-ti ofere cateva minute din timpul lor pentru a le prezenta aplicatia, gadgetul sau ideea ta, asa ca ia toate masurile posibile pentru a atrage atentia intr-un mod inteligent, fara sa agasezi vizual. Chiar si un banner vertical cu informatii despre produsul tau poate fi un element eficient.

4. Asigura-te ca ai infrastructura necesara


 

In mod obisnuit, locatiile alese pentru targurile de business sau pentru expo-conferinte sunt spatii uriase vizitate de zeci de mii de oameni. In astfel de locuri, semnalul wifi poate deveni un lux, asa ca ia masuri din timp ca sa beneficiezi si tu, dar si vizitatorii care se opresc la standul tau, de o conexiune buna la internet. Poti folosi pentru asta un router sau un hotspot mobil.


 

Vei aveam nevoie de asta daca vei vrea sa demonstrezi cum functioneaza aplicatia ta sau daca vrei sa faci o prezentare a site-ului tau. Nu doar conexiunea ta e importanta: e bine sa ai cateva scaune sau fotolii, o masa, un filtru de cafea, un watercooler. Sunt lucruri marunte care pot avea un impact major asupra impresiei pe care o vei lasa in ochii potentialilor clienti.

5. Pregateste o prezentare video


 

Un monitor sau un TV amplasat la standul tau este una dintre cele mai bune solutii pe care le poti implementa pentru a atrage vizitatorii catre compania si catre produsele tale. Poti crea un video scurt, de unul-doua minute, in care sa faci o prezentare pe scurt a companiei tale sau a startup-ului. Poti exemplifica modul de functionare al aplicatiei sau al gadgetului pe care il comercializezi.


 

Sunt lucruri care atrag atentia, mai ales daca video-urile sunt simple, intuitive si scurte. Le poti lasa in loop chiar si cand te-ai decis sa mergi intr-o pauza de cateva minute la aer, dar nu uita sa lasi datele de contact ale tale sau ale companiei tale la final. Imaginile in miscare sunt un truc deja cunoscut in lumea marketingului, si, cu siguranta, nu e nimic gresit sa te folosesti de toate atuurile.


 

In concluzie, este nevoie de o abordare complexa a unui targ de business: prezenta pe social media, inspiratia, infrastructura si prezentarile multimedia pot sa atraga atentia vizitatorilor in numar mare, iar de aici incolo totul tine de calitatea ofertei tale si de profesionalismul si prestanta ta.


 

Sursa foto: Shutterstock




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016